- Katılım
- 11 Nis 2006
- Mesajlar
- 798
hayırlı uğurlu olsun twona , kazasız belasız bin inş. Lastikleri değişince motorun yolda gidişi ne oldu diye merak ediyorum, yalpalama düzeldi mi? bu değişimden sonra 100 km hız ile giderken güven hissi veriyor mu? cevaplaya bilirsen sevinirim. iyi günlerdilerim.
Lastikler bir harika. Yalpalama tamamen kesildi motor yolda daha bir guven veriyor. Cukur ve kasisleri neredeyse hic hissetmemeye bsdladim. Lastiklerden sonra gidonda bir miktar ağırlaşma oldu sadece. Su ana kadar hersey yolunda. Dun BMW GS 1200 kullanan bir arkadaş bile donup benim motora bakıyordu. Yolda herkes abi bu ne motor ne marka, kaca aldin diye soruyor. 3 bin lira deyince şaşırıyorlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:05 ----------