Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
hayırlı uğurlu olsun twona , kazasız belasız bin inş. Lastikleri değişince motorun yolda gidişi ne oldu diye merak ediyorum, yalpalama düzeldi mi? bu değişimden sonra 100 km hız ile giderken güven hissi veriyor mu? cevaplaya bilirsen sevinirim. iyi günlerdilerim.

Lastikler bir harika. Yalpalama tamamen kesildi motor yolda daha bir guven veriyor. Cukur ve kasisleri neredeyse hic hissetmemeye bsdladim. Lastiklerden sonra gidonda bir miktar ağırlaşma oldu sadece. Su ana kadar hersey yolunda. Dun BMW GS 1200 kullanan bir arkadaş bile donup benim motora bakıyordu. Yolda herkes abi bu ne motor ne marka, kaca aldin diye soruyor. 3 bin lira deyince şaşırıyorlar:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:05 ----------

10569149_501630903314110_370078963_n.jpg
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Lastikler bir harika. Yalpalama tamamen kesildi motor yolda daha bir guven veriyor. Cukur ve kasisleri neredeyse hic hissetmemeye bsdladim. Lastiklerden sonra gidonda bir miktar ağırlaşma oldu sadece. Su ana kadar hersey yolunda. Dun BMW GS 1200 kullanan bir arkadaş bile donup benim motora bakıyordu. Yolda herkes abi bu ne motor ne marka, kaca aldin diye soruyor. 3 bin lira deyince şaşırıyorlar:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:05 ----------

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/07/24/10569149_501630903314110_370078963_n.jpg

Valla twona kardeşim ben söyleyecektim ama emin olmak için kullanıcı olarak senin yorumunu bekledim:) Yalpalamanın esas sebebi o üzerindeki aşırı yüksek yanaklı nylon lastiklerdi galiba. Senin adına gerçekten çok sevindim. Artık bize de Sava olmasa bile düzgün bir çift kauçuk lastik farz oldu...:)
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Valla twona kardeşim ben söyleyecektim ama emin olmak için kullanıcı olarak senin yorumunu bekledim:) Yalpalamanın esas sebebi o üzerindeki aşırı yüksek yanaklı nylon lastiklerdi galiba. Senin adına gerçekten çok sevindim. Artık bize de Sava olmasa bile düzgün bir çift kauçuk lastik farz oldu...:)

Lastik önerebilirim. Sava MC 18 uygun fiyatlı, kaliteli ölçü olarakta Boxer ın ölçülerine çok yakın ölçülerde bir lastik. Öne 90/80-17, arkaya 110/80-17 takabilirsiniz.

http://www.savaturkiye.com/UrunDetay.aspx?UCD=MC%2018&UID=69
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Hocam körükte takıcam yazmayı unutmuşum. Bu arada kare far emanet takıldı çünkü orjinal farın nikelajlı çerçevesi mat siyaha bıyaya gitti boya bittiğinde orjinal far takılacakk. Daha küçük yuvarlak siyah bir far bulamadım malesef. Sadece Kanuni Breton S modelinde küçük siyah bir far var ama oda çok kalitesiz bir far ve kısa süre içerisinde sararma yapıyormuş üstelik fiyatıda kargo dahil 110 tl. O far için 110 tl çok para. Ebayde bulabilirsen siyah küçük bir far sipariş verebilirm önerilere açığım.

Birde herşeyi aynı anda yapmak biraz zor oluyor. Motora binemez oldum valla. Acele edip hemen olsun deyincede ufak tefek aksaklıklar oluyor o yüzden bu aşamadan sonra ağır ağır toplayacağım motoru.

Wemoto da çok orjinal klasik farlar var. Universal olanlar biraz tuzlu ama belirli markaların farları baya hesaplı. Ben oradan transalp için ayna, sinyal, zincir, dişli vs getirtmiştim çoğu da sorunsuz ve gümrüğe takılmadan (ağır paketler hariç) gelmişti. Fiyatları buradakilere göre 3 te bir oranında. Ayrıca İngiltere olduğu için daha hızlı geliyor.

Çift Projektör far çok ilginç ve güzel durur mesela orada gördüm.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Wemoto da çok orjinal klasik farlar var. Universal olanlar biraz tuzlu ama belirli markaların farları baya hesaplı. Ben oradan transalp için ayna, sinyal, zincir, dişli vs getirtmiştim çoğu da sorunsuz ve gümrüğe takılmadan (ağır paketler hariç) gelmişti. Fiyatları buradakilere göre 3 te bir oranında. Ayrıca İngiltere olduğu için daha hızlı geliyor.

Çift Projektör far çok ilginç ve güzel durur mesela orada gördüm.

Örnek link yollarmısın sana zahmet.
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
Lastikler bir harika. Yalpalama tamamen kesildi motor yolda daha bir guven veriyor. Cukur ve kasisleri neredeyse hic hissetmemeye bsdladim. Lastiklerden sonra gidonda bir miktar ağırlaşma oldu sadece. Su ana kadar hersey yolunda. Dun BMW GS 1200 kullanan bir arkadaş bile donup benim motora bakıyordu. Yolda herkes abi bu ne motor ne marka, kaca aldin diye soruyor. 3 bin lira deyince şaşırıyorlar:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:05 ----------

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/07/24/10569149_501630903314110_370078963_n.jpg

Hocam maşallah elinize sağlık çok güzel olmuş.Kazasız belasız inşallah.

Far olarak benim değişik bir tavsiyem olucak bu truimph motorlarındaki çift gözlü kurbağa farları çok değişik bir hava katabilir.
Yoksa bu cg serisi dikdörtgen far motorun karizmasını çiziyor benden söylemesi :mrgreen: (Gerçi idareten takılmış ama olsun)
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Beyaz ön çamurluk yakışır. zincir muhafazada olsaydı birde öyle gorseydik.
 
Katılım
18 Nis 2014
Mesajlar
88
Tuna abi öyle bir şaheser yaptın ki aklımdan çıkmıyo valla. Nasıl yaparım ederim modundayım gece gündüz. Yapsam adliye kadar güvenli bi yerde çalıştığım halde branda örterim sanırım :) gerçekten emeğine ve emeği geçen ustalarında ellerine sağlık. Çok güzel maşallah ya :)
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
http://www.wemoto.com/products/lighting

Bu linkte istediğin markanın motorun modelini yılını seçip search e bastığında hepsi fiyatlarıyla görünüyor. Bir de universal headlights yazan yere tıklarsan orada da var.

Universal headlight yazan bir link bulamadım benmi yanlış bakıyorum acaba? Markaların hepsi var ama Universal diye bir seçenek yok. Sen bulduysan link olarak verirmisin lütfen.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Universal headlight yazan bir link bulamadım benmi yanlış bakıyorum acaba? Markaların hepsi var ama Universal diye bir seçenek yok. Sen bulduysan link olarak verirmisin lütfen.

http://www.wemoto.com/parts/headlight


Sayfa açılınca solda Display 10 pages yazıyor onu 200 yaparsan bütün üniversal farlar çıkıyor. 9 sayfa 200 e yakın çeşit var. Kolay gelsin.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Merhaba,

İlgili sitede power Lee, çakar led, sis farı gibi parçalar da var mı acaba?
Telefondan girdiğim için göremedim.

Selamlar.

Araştırmak lazım olabilir, verdiğim linkte yüzlerce far var. Ben oradan genelde ayna sinyal vs gibi fazla pahalı ve iri olmayan (<75$) ürün siparişleri yapıyorum. Yoksa gümrüğe takılıyor.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Araştırmak lazım olabilir, verdiğim linkte yüzlerce far var. Ben oradan genelde ayna sinyal vs gibi fazla pahalı ve iri olmayan (<75$) ürün siparişleri yapıyorum. Yoksa gümrüğe takılıyor.

Yalnız fiyatlar bana baya pahalı geldi. Türkiyeden almak daha mantıklı gibi.
 
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
66
Pahali bile az bence bit kadar sinyal 20 sterlin mi olur.yuh yani .kardesim sen en iyisi dx.com a bak orasi hakikakten uygun burda 1300 tl dedikleri interkomu ben 176 liraya aldim tek sikintisi 1 ayda trenle geliyo siparisler.bide twona kardesim motorunda 2 seyi gercekten begenmedim sclamber yazisi yerine keske bi vietnam yildizi koysaydin bide 67 bence abest durmus ama yinede zevk senin bize begenmek ve takdir etmek duser.sakin bana kizmayasin.bu arada da birsey sormak istiyorum bizim motorlara cbf te oldugu gibi yan plastik canta baglamak mumkun mu? Eger olursa cok guzel olur.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Pahali bile az bence bit kadar sinyal 20 sterlin mi olur.yuh yani .kardesim sen en iyisi dx.com a bak orasi hakikakten uygun burda 1300 tl dedikleri interkomu ben 176 liraya aldim tek sikintisi 1 ayda trenle geliyo siparisler.bide twona kardesim motorunda 2 seyi gercekten begenmedim sclamber yazisi yerine keske bi vietnam yildizi koysaydin bide 67 bence abest durmus ama yinede zevk senin bize begenmek ve takdir etmek duser.sakin bana kizmayasin.bu arada da birsey sormak istiyorum bizim motorlara cbf te oldugu gibi yan plastik canta baglamak mumkun mu? Eger olursa cok guzel olur.

Stickerlar şu an söküldü, yuvarlak ön far takıldı. Zaten bende beğenmedim sticker ları, arkadaş öylesine bir yaptı denedik ama güzel durmadı. Yan kapaklar beyaz değilde siyah olacak. Hala sinyal ve stop konusunda kararsızım. Birde motordaki nikelaj yerleri zımpara yapıp boyamamıza rağmen boya malesef atıyor. Örenğin ön far çerçevesi ve benzin depo kapağında ki boyalar kalkmaya başladı ne yapıcaz bilmiyorum :(
 
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
66
Sen dedigim siteye bi bak hatta simdi ben de bakayim link atarim sana..

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:47 ----------

http://www.dx.com/p/exled-diy-retro-2w-112lm-1-led-yellow-light-motorcycle-turning-lamps-electroplate-12v-2-pcs-257205 Bak bole bi tane sinyal takimi var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst