- Katılım
- 25 Haz 2014
- Mesajlar
- 438
Merhaba,
Fayda acisindan burası tabi ki daha iyi olacaktır fakat fotoğraf eklemenin kolaylığı ve anlık bilgi paylaşımı acisindan facebook gibi araçlar daha etkin kullanılabilir diye düşünüyorum.
Ayrıca Whatsapp kullanan arkadaşlar varsa aramızda özelden bana numaralarını yollarlarsa orada da bir grup oluşturabiliriz.
Selamlar.
Fayda acisindan burası tabi ki daha iyi olacaktır fakat fotoğraf eklemenin kolaylığı ve anlık bilgi paylaşımı acisindan facebook gibi araçlar daha etkin kullanılabilir diye düşünüyorum.
Ayrıca Whatsapp kullanan arkadaşlar varsa aramızda özelden bana numaralarını yollarlarsa orada da bir grup oluşturabiliriz.
Selamlar.