Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Merhaba,

Fayda acisindan burası tabi ki daha iyi olacaktır fakat fotoğraf eklemenin kolaylığı ve anlık bilgi paylaşımı acisindan facebook gibi araçlar daha etkin kullanılabilir diye düşünüyorum.

Ayrıca Whatsapp kullanan arkadaşlar varsa aramızda özelden bana numaralarını yollarlarsa orada da bir grup oluşturabiliriz.

Selamlar.
 
Katılım
18 Nis 2014
Mesajlar
88
Bu kullanıcı grubunun çok seçkin olduğu bence gayet belli oluyor. Facebook da veya whatsapp uygulamasında daha hızlı veri paylaşımı olmasının sakıncası yok tabi ama bu başlık altında eksik kalan bir şeyler olmayacak şekilde olursa daha güzel olur. Örneğin ufak tefek sıkıntılar diğer platformlarda ele alınabilir vs :)
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
herkese merhabalar şimdiden kadir geceniz mubarek olsun...
ufak bir sorun ve çözümünü paylaşmak istedim..
pek sorunda sayılmaz ama benimgibi hassas olanlar olabilir :)
ıslak zeminde çamurluktan içten dışa sızıntı oluyordu içriden sıcak silikon sıktım işi çözdüm.. :)

80dbdb.jpg

c43cb0.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:51 ----------

ab585c.jpg
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Aslında motosiklet tam olarak bitmeden fotoğraf yayımlamayacaktım ama dayanamadım :) Geriye gidon, stop farı, sinyaller, aynalar, ön far, ön çamurluk ve egzos kaldı. Ondan sonra tekrar fotoğraf paylaşacağım. Şimdilik en son aşama bu...

20140723_175133.jpg


20140723_175156.jpg
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
287
Twona Gerçekten Harika Olmuş ben çok beğendim Allah utandırmasın emeklerin in Karşlığını Almışsın bence Güle Güle bin Hayırlı Olsun Stop Farını Arka Çamurluğa Gömme Led Şeklinde Yapmayı Düşündünmü hiç ? Yada Olurmu Öyle
 
Katılım
18 Nis 2014
Mesajlar
88
twona seni canı gönülden tebrik ediyorum. gerçekten şu fotoğraftaki manzaranın insana verdiği mutluluk harika. Seninle aynı forumda yazıyor olabildiğim için kendimi çok şanslı hissediyorum :) iyi günlerde kullan kazasız belasız ☺️
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Aslında motosiklet tam olarak bitmeden fotoğraf yayımlamayacaktım ama dayanamadım :) Geriye gidon, stop farı, sinyaller, aynalar, ön far, ön çamurluk ve egzos kaldı. Ondan sonra tekrar fotoğraf paylaşacağım. Şimdilik en son aşama bu...

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/07/23/20140723_175133.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/07/23/20140723_175156.jpg

Merhaba,

Farını neden cg farı taktınız? Yuvarlak küçük bir far çok daha güzel olurdu.

Selamlar.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Genel olarak güzel duruyor. Ancak ön farı deneme amaçlı koyduğunu düşünüyorum yoksa CG yim diye bağırıyor. Ben olsaydım o arkadaki yan çanta demirlerini de çıkarırdım. O Savalar gölgede kalmasın.Bunlar da yapılırsa hoş olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------

herkese merhabalar şimdiden kadir geceniz mubarek olsun...
ufak bir sorun ve çözümünü paylaşmak istedim..
pek sorunda sayılmaz ama benimgibi hassas olanlar olabilir :)
ıslak zeminde çamurluktan içten dışa sızıntı oluyordu içriden sıcak silikon sıktım işi çözdüm.. :)
https://imagizer.imageshack.us/v2/472x354q90/537/80dbdb.jpg
https://imagizer.imageshack.us/v2/472x354q90/540/c43cb0.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:51 ----------

https://imagizer.imageshack.us/v2/529x397q90/674/ab585c.jpg" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
49
Aslında motosiklet tam olarak bitmeden fotoğraf yayımlamayacaktım ama dayanamadım :) Geriye gidon, stop farı, sinyaller, aynalar, ön far, ön çamurluk ve egzos kaldı. Ondan sonra tekrar fotoğraf paylaşacağım. Şimdilik en son aşama bu...

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/07/23/20140723_175133.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/07/23/20140723_175156.jpg

abi iyi olmuş eline sağlık :cat:
ön maşının gri kısımlarını da beyaz yapsaydın iyi olurdu
tabi zevk meselesi.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
32
Arkadaşlar bende stop etme olayı su siralar oluşmaya başladı ışıklarda dururken vites aticagim zaman oluyor acayip sinir bozucu bir durum. Ayni durumda kalan varmı acaba
 
Katılım
28 May 2012
Mesajlar
169
Aslında motosiklet tam olarak bitmeden fotoğraf yayımlamayacaktım ama dayanamadım :) Geriye gidon, stop farı, sinyaller, aynalar, ön far, ön çamurluk ve egzos kaldı. Ondan sonra tekrar fotoğraf paylaşacağım. Şimdilik en son aşama bu...

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/07/23/20140723_175133.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/07/23/20140723_175156.jpg

Çok güzel olmuş elinize sağlık, tam bitmedi demişsiniz belki aklınızda vardır ama ben yine de yazayım dedim. Ön maşalara körük de eklerseniz daha da güzel olur benim fikrim. Kazasız belasız binmek nasip olsun. Bir de ruhsat değişikliği gerekecek, detaylarını bilmiyorum ama zor değildir sanırım.
 
Katılım
1 Tem 2014
Mesajlar
19
twona gerçekten çok güzel olmuş, çektiğin sıkıntılara değdi. En çok şunu merak ediyorum: bu lastiklerle performans kaybı, yakıt artışı oldu mu? sürüş konforu nasıl etkilendi bu değişimden, ön lastik yerine daha ince bir alternatif var mı benzer, çünkü bunlar çok yakışmış ve ben de bunlardan düşünüyorum, saygılar...
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
93
Tuna emeğine sağlık. Ön far eğer kesinleşmediyse başka seçenekler daha iyi olabilir kanaatindeyim.Tüm yeni motosiklet sahibi olan arkadaslara hayırlı uğurlu olması dileğiyle.tekeriniz düz bassın
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Bugün 20. Km'ye geldim :) işte spacy scooteri hayan gibi kullanıyorum ama buna hala alışamadım. 40 ı geçti mi korkuyorum halbuki spacy ile tapagaz gidiyordum. Bakalım ne zaman alışacaz. Endişeliyim ya alışamazsam diye.
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
Aslında motosiklet tam olarak bitmeden fotoğraf yayımlamayacaktım ama dayanamadım :) Geriye gidon, stop farı, sinyaller, aynalar, ön far, ön çamurluk ve egzos kaldı. Ondan sonra tekrar fotoğraf paylaşacağım. Şimdilik en son aşama bu...

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/07/23/20140723_175133.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/07/23/20140723_175156.jpg

twona genel olarak begendim bitince daha da güzel olacagına eminim arkadaşların tavsiyesiylerine de katılıyorum ...bir eleştirim olacak koltuk konusunda oda döşemesini yapmadan önce fazlalık kısmını kesmen bence bu tırnak sayesinde yan kapaklrın tırnagı gizleniyor birbütünlük saglanıyordu yada o kapaklara gelen yerleri kesmeseydin daha estetik görünürdü diye düşünüyorum....tabi önemli olan senin beyenmen ve içine sinmesi zevkler ve renler tartışılmıyo tavsiye ediliyo..:) paylaşımların için teşekkürler...
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Çok güzel olmuş elinize sağlık, tam bitmedi demişsiniz belki aklınızda vardır ama ben yine de yazayım dedim. Ön maşalara körük de eklerseniz daha da güzel olur benim fikrim. Kazasız belasız binmek nasip olsun. Bir de ruhsat değişikliği gerekecek, detaylarını bilmiyorum ama zor değildir sanırım.

Hocam körükte takıcam yazmayı unutmuşum. Bu arada kare far emanet takıldı çünkü orjinal farın nikelajlı çerçevesi mat siyaha bıyaya gitti boya bittiğinde orjinal far takılacakk. Daha küçük yuvarlak siyah bir far bulamadım malesef. Sadece Kanuni Breton S modelinde küçük siyah bir far var ama oda çok kalitesiz bir far ve kısa süre içerisinde sararma yapıyormuş üstelik fiyatıda kargo dahil 110 tl. O far için 110 tl çok para. Ebayde bulabilirsen siyah küçük bir far sipariş verebilirm önerilere açığım.

Birde herşeyi aynı anda yapmak biraz zor oluyor. Motora binemez oldum valla. Acele edip hemen olsun deyincede ufak tefek aksaklıklar oluyor o yüzden bu aşamadan sonra ağır ağır toplayacağım motoru.
 
Katılım
29 May 2009
Mesajlar
115
abi güzel olmuş. maşallah. ufak tefek parcalar hallolur bi şekilde temeli atmışın gayette hoş olmuş.
 
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
450
hayırlı uğurlu olsun twona , kazasız belasız bin inş. Lastikleri değişince motorun yolda gidişi ne oldu diye merak ediyorum, yalpalama düzeldi mi? bu değişimden sonra 100 km hız ile giderken güven hissi veriyor mu? cevaplaya bilirsen sevinirim. iyi günlerdilerim.
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
1,250
Aslında motosiklet tam olarak bitmeden fotoğraf yayımlamayacaktım ama dayanamadım :) Geriye gidon, stop farı, sinyaller, aynalar, ön far, ön çamurluk ve egzos kaldı. Ondan sonra tekrar fotoğraf paylaşacağım. Şimdilik en son aşama bu...

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/07/23/20140723_175133.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/07/23/20140723_175156.jpg

Aslansın :) Harika olmuş :) Allah güle güle binmeyi nasip etsin. Kazasız belasız inşallah MAAŞALLAH MAAŞALLAH TÜ TÜ TÜ! :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst