Honda Honda Pcx 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Tem 2012
Mesajlar
164
selam bu titreme olayı sizin pcx lerdede varmı arkadaşlar.1 ay önce bakımını yaptırdım.2 hafta sonra tekrar titreme yaptı kalkışlarda tekrar varyatör temizliği balata temizliği bakımı yaptırdım kısa süre sonra tekrar yaptı acaba ne olabilir..motordan soğudum..

Kardeş scooterların neredeyse tamamında bu sorun var.

Benim motorsiklette şöyle bir durum keşfettim. Motor yeniyken 3-4 aylıktı sanırım servise bu titremeyi sordum ''Bakımını yapacağız sorun kalmaz ''dediler.

Doğru sorun birkaç aylığına kalmıyor sonra yine başlıyordu.

Keşfettim dediğim konu ise; titreşim yapmaya başladıktan yine birkaç ay geçince titreşim kayboluyor. Ben de durum böyle.

Biraz daha sabredin bakalım titreşim kaybolacak mı?
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
494
Kardeş scooterların neredeyse tamamında bu sorun var.

Benim motorsiklette şöyle bir durum keşfettim. Motor yeniyken 3-4 aylıktı sanırım servise bu titremeyi sordum ''Bakımını yapacağız sorun kalmaz ''dediler.

Doğru sorun birkaç aylığına kalmıyor sonra yine başlıyordu.

Keşfettim dediğim konu ise; titreşim yapmaya başladıktan yine birkaç ay geçince titreşim kayboluyor. Ben de durum böyle.

Biraz daha sabredin bakalım titreşim kaybolacak mı?
Bende titreşim sıfır derecede kullandıkça azalıyor
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
101 km yol gittim , depomu tekrar fulleyince 14 tl aldı. gayet ekonomik geldi :) 14 kuruş , özlemişim 4 silindire bine bine benzin bitmek bilmiyor...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
Benim yakıt değerimde uzun yolda 306 km net gidiyor.Lastikler michelin city grip 37 arka ön 30 bar ve 110 kg ağırlıkla tek kişi yakıt tüketimi gerisiniz siz hesaplayın.
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
39
Arkadaşlar 2013 1500 km de orijinal bir kaç yerde çiziği olan pcx125 var 6200 istiyor ,alayım mı,fiyatı iyi mi?plaka değişmeyince ne kadar olur masrafı?
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
494
Arkadaşlar yaş 23 pcx i yeni aldım İstanbul plaka sigortaya 1000 ve 500 arası uçuk fiyatlar aldım.Sizin nerden kaça yaptırdığınızı öğrenebilirmiyim acaba?

Motosiklet i sıfır aldıysanız bu fiyatlar normal. Fakat benim demek istediğim 2.el içindi.Yani ,plaka , ruhsat vs vs. Hepsi hazır vaziyette olursa.
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
31
Yok motoru 2.el aldım ama anlamiyorum 100binlik arabayi 400tl yaptiriyorum.neyin kafasini yaşıyorlar bilemedim.
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
35
bende pcx i 200 e yaptırdım 97 model arabyı 400 yaş 26 yaş çok etkiliyo bu yeni çıkan sigorta kanunu aslında iyi gibi gözüksede çok kötü bence kaza yapanla kaza yapmayan aynı ödemiyecek dediler ama istatistiklere göre hareket ediyorlar neymiş senin yaşın otuzun altında sen deli dolusun kaza yapma ihtimalin yüksek al sana iki katı fiyat len arabayı babasına alıp ama çeşitli nedenlerden dolayı kendi üstüne olan bi yığın insan var...
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
35
varyatör kayışı kaç binde değişiyor ben motoru 12000de aldım 15bin oldu önceden değiştimi bilmiyorum muhtamelen değişmemiştir çekiş 2 kişide biraz düştü gibi ilk kalkıştada biraz titreme var.
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
5
Merhaba arkadaşlar,

2012-2013 model en fazla 15000 km'de 2. el pcx 125 arıyorum.
İlgilenenler özel mesaj atabilirler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst