Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Mar 2005
Mesajlar
20
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-vfr-800-a5-134025233/detay/

Son kullanıcısı oldum resmen:thumright Önümüzdeki hafta bir terslik olmazsa Transfagarasan planlıyorum. Kilometresi biraz daha artacak ama ilgilenen olursa gruba pazarlık payı bırakırım...
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-vfr-800-a5-134025233/detay/

Son kullanıcısı oldum resmen:thumright Önümüzdeki hafta bir terslik olmazsa Transfagarasan planlıyorum. Kilometresi biraz daha artacak ama ilgilenen olursa gruba pazarlık payı bırakırım...

Şimdiden iyi yolculuklar, kazasız belasız... Kalsın kenarda salona alır seyredersin evde olduğun zamanlarda :) Gerçekten zor buralarda o km.lerde motosiklet satmak, benimki 41.000km oldu ona bile çok diyorlar :cherry:
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
CBR 250r sahibiyim satıp yada takas şekliylen VFR 800 almak istiyorum ilanlarda böyle 13-14 binlik vfr ler gördüğüm oldu.
Bu fiyattaki motorlara güvenilir mi? Kilometrenin çok olmasının bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum zira efendi kullanan insanlar biniyor bu motora :)
 
Katılım
10 Mar 2005
Mesajlar
20
Sahibi honda fabrikasında mühendis bile olsa motoru iyi ve dürüst bir ustaya inceletmeden pazarlığa oturmamak lazım. 20bin km'deki motor 200bin km'dekinden daha büyük masraf çıkarabilir.
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
Sahibi honda fabrikasında mühendis bile olsa motoru iyi ve dürüst bir ustaya inceletmeden pazarlığa oturmamak lazım. 20bin km'deki motor 200bin km'dekinden daha büyük masraf çıkarabilir.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-vfr-800-abs-171198231/detay/
Şunu gidip alayım mı ?
 
Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
128
motorun km önemli değil eger bakımlıysa o motor seni daa epeyce bir süre idare eder.arkadasımda 3 yıl önce bi fz6 fazer vardı 78.000 km cevırmıs ve hala tas gıbıydı.motorda enufak ses yoktu.sımdı kımbılır kac km oldu motor.malesef ülkemizde km takıntısı olan cok.benım motorum 28 binde ve bir ara ilana koymustum adam beni arıyor ve km cok dıyor.dusun artık.arkadas vfr800 için 5 yasındakı motor ıcın 28 bin km cok diyorsan gidip sıfır alacaksın.yurt dısında bizim gibi bir durum yok.bakımlı olduktan sonra adamlar bizim tarihi eser gözüyle baktıgımız motorları alıp satıyorlar.

senin ilanını koydugun motoru bilmem ama o fiyatlara 40-50 bin km aralıgında baska bir 600 ccve üzeri motor alıncaya kadar vfr800 alırım daha iyi.çünkü V motor oldugu için sıralı dörtlüden daha uzun ömürlü bir motordur ve abs combine brake system , elektronik amortisör ayarı vb daha birçok özelliğiyle tercihim vfr 800 olurdu.
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
motorun km önemli değil eger bakımlıysa o motor seni daa epeyce bir süre idare eder.arkadasımda 3 yıl önce bi fz6 fazer vardı 78.000 km cevırmıs ve hala tas gıbıydı.motorda enufak ses yoktu.sımdı kımbılır kac km oldu motor.malesef ülkemizde km takıntısı olan cok.benım motorum 28 binde ve bir ara ilana koymustum adam beni arıyor ve km cok dıyor.dusun artık.arkadas vfr800 için 5 yasındakı motor ıcın 28 bin km cok diyorsan gidip sıfır alacaksın.yurt dısında bizim gibi bir durum yok.bakımlı olduktan sonra adamlar bizim tarihi eser gözüyle baktıgımız motorları alıp satıyorlar.

senin ilanını koydugun motoru bilmem ama o fiyatlara 40-50 bin km aralıgında baska bir 600 ccve üzeri motor alıncaya kadar vfr800 alırım daha iyi.çünkü V motor oldugu için sıralı dörtlüden daha uzun ömürlü bir motordur ve abs combine brake system , elektronik amortisör ayarı vb daha birçok özelliğiyle tercihim vfr 800 olurdu.

Temizse 2013 trafiğe çıkışlı CBR 250R var bende 1,5 ay önce 10.500 e almıştım 3500 km de üzerine kaç para teklif etsem normaldir?
Bir soru daha sorayım. Mayısta adanaya gittiğimde adana motorda vardı bir tane hala satılmamış bukadar yavaş mı piyasası?
Gerçi iyiki yavaş iyiki ucuz diyelim :) Ömürlük binilecek aletler gibi geliyor bana... İlk defa bir motor bukadar içimi kaynattı...
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-vfr-800-a5-134025233/detay/

Son kullanıcısı oldum resmen:thumright Önümüzdeki hafta bir terslik olmazsa Transfagarasan planlıyorum. Kilometresi biraz daha artacak ama ilgilenen olursa gruba pazarlık payı bırakırım...

dün akşam gördüm,o km de motoru ilana koyup geri kmyi çekmeden satmaya çalıştığınız içinde tebrik ediyorum

en azından %25inin 150-200.000lerde olduğu gizleniyor çünkü
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
Cbr250 ilk motor ve daha 3.500km ise vfr için çok erken emin olun.
Emrah bey teşekkür ederim düşünmeniz için aşırı tecrübeli değilim elbet ama temkinli bir kullanıcıyım. Ne yapıp ne yapamayacağımı bildiğim kadar kullanıyorum. Risk almadan tembel tembel...


dün akşam gördüm,o km de motoru ilana koyup geri kmyi çekmeden satmaya çalıştığınız içinde tebrik ediyorum

en azından %25inin 150-200.000lerde olduğu gizleniyor çünkü

Bende görmüştüm VFR formunda geri geri giderken.
Oda epey fazla gibi... Ne bileyim arabam 165 bin km de artık yorgunluğu hissediliyor...
 
Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
128
vfr 800 öyle bir motorki 6800 devir altında scooter gibi kullanacagın atak olmayan sakin uslu bir kedi gibi.yani bana kalırsa bisiklet kullanan(misal tabi) yani ikiteker dengesi olan birisinin rahatlıkla kullanacagı bir motor.tek derdi orta sehpaya alırken biraz alıskanlık lazım yoksa hoop saga yatırıverirsin allah muhafaza.vfr 800 ömürlük makine.yurt dışı kaynaklı bir testte okumustum.vfr 800 e övgüler yağdırıyordu.ve aynen şöyle yazmıs yorumcu.hondanın şunakadar ürettiği en iyi motor kısmına sahip bir motor.ve hatta honda motogp yarıslarındada bu teknelojiyi kullanarak V motor kullanıyor ve bu sayede virajlarda rakiplerinden daha iyi.vfr 800 tam bir karma motor demiş.şekli supersport gibi.oturusu sport turing gibi.kullanımı düşük devirlerde scooter kadar sessiz ve uysal,yüksek devirlerde supersport kadar hızlı ve atak.artçılı sürüşlerde rahat,çantalı sürüşlerde stabil ve konforlu,güvenligi en üst düzeyde,yakıtı cimri.vee motorun bakımlarının zamanında yapıldıgı taktirde torununuza miras bırakabilirsiniz diye eklemiş.yani şimdilerde piyasada gösdüğümüz eski model bmw motorlar gibi.yeni nesillere bırakabilecek bir motor.benim vfrem iki yıldır bende ve iyikide almısım diyorum.fiyat kalite olarak zaten tartısılmaz bir üstünlüğü var.vfr800 fiyatlarına adamlar 2006 model 600rr satıyorlar.ne konfor,ne abs,ne cbs hiçbirşey yok.yani sözün özü vfr800 satarsam ne alırım.belki multistrada 1200 s ama onunda fiyatı ikinci elde 45000 civarı.çift silindir ve vergisi vs cok daha fazla.yine kaldıkmı vfr ye.:)
 
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
88
Aynen bende bazen VFR yi satsam ne alırım diye düşünüyorum hiçbir muadilini bulamıyorum. Bir tek aklımı K1200R çeliyor onunda şanzumanı problemli . Bu aletle virajlar çok güvenli geliyor bana geçen hafta VFR1200 , K1200ST , R6 , FZ6 ve benim VFR viraj yaptık en çok yatan benim motordu. 4 defa pegleri yere sürttüm birazda tırstım açıkcası sürtünce =)
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
RR'ın görüntüsünü beğeniyor motorun özgürlüğünü seviyordum giriş yapmak için öneriler üzerine CBR 125r aldım ama baktım ki biz uzun yol geziyoruz. Tavsiyelerin aksine beni koruyacağı yerde devamlı kamyonlar arasında bırakıyor ne geçebiliyor nede az yokuş olsa trafikte yerimi koruyabiliyorum yani hep tehlikede kalıyor kaçamıyorum hiç birşeyden. Sattım aynı gün cbr 250r aldım bu gerçekten güç olarak ideal ama ne bilim kocaman arabaları seven ve kullanan birisi olarak birşeyler hala eksik geliyordu... RR'lara F'lere felan bakmaya başladım göz dolduruyor gibi ama hiç konforlu gelmiyordu, anlayacağınız yine birşeyler eksik!

Taki VFR yi görene kadar :) Görür görmez aşk derler ya öyle. Tam istediğim gibi D/E sınıfı salon tipi spor araba tadında... Ben buradayım diyor, sol şeritte de giderim sağ şeritte de giderim diyor. Ayaklğa al marşıma bas sigaranı yak sesimi dinle diyor fiyatıda pek üzücü değil...

Şimdi tek problem benim sıfır tadında 250 lik ile üzerine para ile takas yapacak bir motor bulmak :D

Hadi bulalım bana bir motor :)
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Günaydınlar, iyi haftalar...



---------- Mesajlar birleştirildi - 09:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:11 ----------

RR'ın görüntüsünü beğeniyor motorun özgürlüğünü seviyordum giriş yapmak için öneriler üzerine CBR 125r aldım ama baktım ki biz uzun yol geziyoruz. Tavsiyelerin aksine beni koruyacağı yerde devamlı kamyonlar arasında bırakıyor ne geçebiliyor nede az yokuş olsa trafikte yerimi koruyabiliyorum yani hep tehlikede kalıyor kaçamıyorum hiç birşeyden. Sattım aynı gün cbr 250r aldım bu gerçekten güç olarak ideal ama ne bilim kocaman arabaları seven ve kullanan birisi olarak birşeyler hala eksik geliyordu... RR'lara F'lere felan bakmaya başladım göz dolduruyor gibi ama hiç konforlu gelmiyordu, anlayacağınız yine birşeyler eksik!

Taki VFR yi görene kadar :) Görür görmez aşk derler ya öyle. Tam istediğim gibi D/E sınıfı salon tipi spor araba tadında... Ben buradayım diyor, sol şeritte de giderim sağ şeritte de giderim diyor. Ayaklğa al marşıma bas sigaranı yak sesimi dinle diyor fiyatıda pek üzücü değil...

Şimdi tek problem benim sıfır tadında 250 lik ile üzerine para ile takas yapacak bir motor bulmak :D

Hadi bulalım bana bir motor :)

Hoşgeldin, dilerim gönlüne göre bir VFR bulup, kazasız belasız keyifle kullanırsın...
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
Günaydınlar, iyi haftalar...

[url]http://i1232.photobucket.com/albums/ff362/erginturhan/photo-82.jpg[/URL]

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:11 ----------



Hoşgeldin, dilerim gönlüne göre bir VFR bulup, kazasız belasız keyifle kullanırsın...

Hocam yapılır mı bu şimdi nasıl güzel nasıl tatlı bir alet ya :( Güle güle kullanın inşallah banada nasip olur. Sağa sola tüm ilanlara saldırıyorum bakalım bir dönüş, anlşma olur :)

Az önce işe geldim benim cbr 250r nasıl zayıf nasıl zayıf geldi ya :( Dün hayatımın en aptalca yolculuğunu yaptım galiba Bursa-Burdur arasını 3:15 sürede gelince güç-hız algılarım değişmiş. Gözümün kestiği heryerde 200-220 km/s geldim. Bıktım artık araba sürmekten yol bitsin istiyorum hemen. Araba 2.0 motor olunca galiba güç ayarım arabanın ki gibi kalmış motor nasıl cılız geldi :)
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
O benimki değil, ara sıra bulduğum VFR fotolarını paylaşıyorum... Aman diyeyim hıza dikkat...
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
101
Hocam yapılır mı bu şimdi nasıl güzel nasıl tatlı bir alet ya :( Güle güle kullanın inşallah banada nasip olur. Sağa sola tüm ilanlara saldırıyorum bakalım bir dönüş, anlşma olur :)

Az önce işe geldim benim cbr 250r nasıl zayıf nasıl zayıf geldi ya :( Dün hayatımın en aptalca yolculuğunu yaptım galiba Bursa-Burdur arasını 3:15 sürede gelince güç-hız algılarım değişmiş. Gözümün kestiği heryerde 200-220 km/s geldim. Bıktım artık araba sürmekten yol bitsin istiyorum hemen. Araba 2.0 motor olunca galiba güç ayarım arabanın ki gibi kalmış motor nasıl cılız geldi :)

Sen bu araba ayarı ile, CBR250'den VFR'ye geçiş yaparsan vay haline... Demek ki hıza karşı bir tutkun var. altında böyle bir güç varken her ne kadar temkinliyim desen de basarsın. Dikkat et. Bence sen CBR ile bir 10.000 km daha yap. Sonra büyült motosikletini
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
O benimki değil, ara sıra bulduğum VFR fotolarını paylaşıyorum... Aman diyeyim hıza dikkat...
Eheheh :) Motosikleti:0-36500 Hyosung GT250R, 0-?????? Honda VFR 800 bu nedir hocam galeri mi var :)


Sen bu araba ayarı ile, CBR250'den VFR'ye geçiş yaparsan vay haline... Demek ki hıza karşı bir tutkun var. altında böyle bir güç varken her ne kadar temkinliyim desen de basarsın. Dikkat et. Bence sen CBR ile bir 10.000 km daha yap. Sonra büyült motosikletini

Hızı değilde hızlanmayı seviyorum :) Normalde limitleri hiç hiç geçmezdim :)
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Hyo ilk motosikletim, 36500km kullandıktan sonra satıp VFR'ye geçtim, mat siyah yapılan VFR'ler de gözüme güzel görünür her zaman ama benimki Candy Glory Red :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst