- Katılım
- 26 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,134
bu büyük buluşmayı istanbulda yaparsanız haliyle biz gelemeyiz.ama ortada buluşalım derseniz.ankara bize uyar.biz konya antalya fln ankaraya gelelim.siz istanbul kocaeli bursa eskişehir kayseri vs ankaraya gelin.toplanalım.yoksam istanbul bize bayabi haksızlık olur.ama bizsiz toplanabilirsiniz o ayrı.
Onun organizasyonunu da isteyenler artarsa daha ileri bir tarih tespit ederek yaparız şimdi zaman kısıtı yüzünden biraz zor olur...
