Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
101
Bende oyle dusunmustum :) sonucta 200 km hiza en ufak bisey bile rahatsizlik veriyor,koskoca kamera mutlaka saga sola cektirir kafayi :) bi gelsinde olmadi ben custom tutucu yaparim ona :))

Bu arada Kocaelinin neresindensiniz ? Kaptanda oturuyorum ben
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Bende oyle dusunmustum :) sonucta 200 km hiza en ufak bisey bile rahatsizlik veriyor,koskoca kamera mutlaka saga sola cektirir kafayi :) bi gelsinde olmadi ben custom tutucu yaparim ona :))

Bu arada Kocaelinin neresindensiniz ? Kaptanda oturuyorum ben


Bence ss motorda kamera kullanılacaksa en güzel yer depo üstüdür :) Daha düşük hızlarda mesela dar ve keskin virajlarda en fazla 40 ve 70 km hızlar arasında kullanacağınız zamanda kaska monte edersiniz :) Düz yolda gazı açacağınız zamanda depoya monte edersiniz .
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
depo kuyruk arka maşa ( 1 arkadaşınki düşmüş üzüldüm gerçekten kötü bi durum ) kafa grenajı gibi yerlerde kullanım iyidir
 
Katılım
1 Haz 2011
Mesajlar
398
motor tipi değilde o an ne amaçlı çekim yaptığınız daha önemli. Sürat yapıp kadranda görünsün diyorsanız depo üstü güzel. Turluyorsunuz diyelim kask üstü veya sol el üstü güzel vs...
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
199
Bir batarya ile 50-60 dakika sürüyor olması lazım. Tabi ekranı uyku moduna almazsanız ve sürekli mod değiştirirseniz süre dahada kısalıyor. Tabi şuan SJ1000 sahibi değilim. Bozulduğu için geri gönderdim. Yenisi gelecek nasipse.

Program olarak iMovies kullandım. Malesef windows işletim sisteminde yok.

Grenajlarda dalgalı titreşim çok oluyor. Ama depo gibi daha sağlam yerlerde titreşim o kadarda yüksek değil. Zaten genelde bir yere giderken hep aynı yerde tutmuyorum kamerayı. Gidene kadar 3-5 sefer yer değiştiriyorum. Kask, depo, önden bana bakış, arkada bakış vs vs...

İmovies gibi bi program olduğu belliydi zaten imac filan olması lazım onun için :-D
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Kaska monte edilen kamera rüzgarlı havada rahatsızlık veriyor. 200'lü hızlarda aynı rahatsızlığı verecektir.

Zaten şöyle birşey oluyor. Kaska kamerayı taktınız. Açısını ayarladınız, hem kadranı hem yolu gösterecek şekilde. Hızlandıkça eğiliyorsunuz, eğildikçe yol görünmüyor, sadece kadran gözüküyor. Bu yüzden yüksek hızlı gidilecek yolda depo üstü, yan grenajlar yada önden sizi çekecek şekilde farın yanına takılması daha uygun oluyor. Ama şehir içine girdiniz, turluyorsunuz, kaska takmak daha mantıklı.

Birde SS motorlarda kaskın tepesine takılınca yol ile kadranı aynı karede göstermek sıkıntı oluyor. Yukarıda anlattığım eğilmek zorunda kaldığımız için.

MT-07'li arkadaş gibi göğse takınca açı güzel oluyor. Ama ss motorda öyle bir açı zor malesef.
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
Kamerayı(sj4000) sipariş edeli 15 gün oldu. Daha ses seda yok :D PTTnin sitesinde sorguluyorum. "BU BARKODA AiT HERHANGi BiR KAYIT BULUNAMADI." yazısı karşıma çıkıyor. Demek ki kargom daha Türkiye'ye girmemiş. Umarım yakın zamanda gelir, önümüzdeki hafta lazım olacaktı. O zamana kadar gelir diye düşünmüştüm :(
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Kamerayı(sj4000) sipariş edeli 15 gün oldu. Daha ses seda yok :D PTTnin sitesinde sorguluyorum. "BU BARKODA AiT HERHANGi BiR KAYIT BULUNAMADI." yazısı karşıma çıkıyor. Demek ki kargom daha Türkiye'ye girmemiş. Umarım yakın zamanda gelir, önümüzdeki hafta lazım olacaktı. O zamana kadar gelir diye düşünmüştüm :(

kargonuz türkiye ye girmiş olmasa dahi yurt dışında gördüğü aşamaları göstermesi lazım. aksi halde satıcı hala kargoya vermemiştir. bak bende şu şekilde yazıyor.

Bu Gönderiye Ait Teslim Bilgisi Bulunamadi ( There is no delivery information for the item)
TESLIM DURUMU (DELIVERY INFORMATION) TESLIM ALAN (Signatory)
Bu Gönderiye Ait Teslim Bilgisi Bulunamadi ( There is no delivery information for the item)

NO TARIH (Date) EVENT YAPILAN ISLEM ISLEM YERI (Process Place) OFIS (Event office)


RX353714585CH Barkod Numarasna Ait İslem Listesi
07/07/14 18:25 2014-07-07 18:25:00 Receive item at office of exchange (Otb) Gonderi (Cikis) alip verme merkezinde alindi SWITZERLAND (Yurt Disi)
07/07/14 18:25 2014-07-07 18:25:00 Receive item from customer (Otb) Gonderi musteriden alinmistir SWITZERLAND (Yurt Disi)
07/07/14 18:25 2014-07-07 18:25:00 The item was forwarded to the destination country (Otb) Gonderi yurt disina sevk edildi (Giden) SWITZERLAND (Yurt Disi)
07/07/14 23:59 2014-07-07 23:59:00 Send item abroad (EDI-received) Gonderi yurtdisina sevk edildi SWITZERLAND (Yurt Disi)
BARKOD ZAMAN YER DURUMAD ACIKLAMA RX353714585CH Barkod Numarasina Ait İslem Listesi



--------------------------------------------------------------------------------

YURT İÇİ GÖNDERİ SORGULAMASI
(DOMESTIC REGISTERED MAIL TRACKING)


BU BARKODA AiT HERHANGi BiR KAYIT BULUNAMADI.
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
kargonuz türkiye ye girmiş olmasa dahi yurt dışında gördüğü aşamaları göstermesi lazım. aksi halde satıcı hala kargoya vermemiştir. bak bende şu şekilde yazıyor.

Bu Gönderiye Ait Teslim Bilgisi Bulunamadi ( There is no delivery information for the item)
TESLIM DURUMU (DELIVERY INFORMATION) TESLIM ALAN (Signatory)
Bu Gönderiye Ait Teslim Bilgisi Bulunamadi ( There is no delivery information for the item)

NO TARIH (Date) EVENT YAPILAN ISLEM ISLEM YERI (Process Place) OFIS (Event office)


RX353714585CH Barkod Numarasna Ait İslem Listesi
07/07/14 18:25 2014-07-07 18:25:00 Receive item at office of exchange (Otb) Gonderi (Cikis) alip verme merkezinde alindi SWITZERLAND (Yurt Disi)
07/07/14 18:25 2014-07-07 18:25:00 Receive item from customer (Otb) Gonderi musteriden alinmistir SWITZERLAND (Yurt Disi)
07/07/14 18:25 2014-07-07 18:25:00 The item was forwarded to the destination country (Otb) Gonderi yurt disina sevk edildi (Giden) SWITZERLAND (Yurt Disi)
07/07/14 23:59 2014-07-07 23:59:00 Send item abroad (EDI-received) Gonderi yurtdisina sevk edildi SWITZERLAND (Yurt Disi)
BARKOD ZAMAN YER DURUMAD ACIKLAMA RX353714585CH Barkod Numarasina Ait İslem Listesi



--------------------------------------------------------------------------------

YURT İÇİ GÖNDERİ SORGULAMASI
(DOMESTIC REGISTERED MAIL TRACKING)


BU BARKODA AiT HERHANGi BiR KAYIT BULUNAMADI.


Yazdıklarınızı görünce yurtdışı gönderi sorgulaması yaptım ve benzer şeyler gördüm.

"
10/07/14 15:25 2014-07-10 15:25:12 Receive item at office of exchange (Inb) Gonderi (Varis)alip verme merkezinde alindi TÜRKIYE
"

Bu bilgiler yazıyor en sonda. Kargom ayın 10unda Türkiye'ye giriş yapmış fakat gümrükte anladığım kadarıyla ?
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Buyrun beyler sj4000 kask aparatını kullanarak kayıt yaptım . :)


Video pc ortamında daha iyi gösteriyor . Youtube'da nedense kalite biraz düşüyor gibi geldi bana .


 
Son düzenleme:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Açıyı güzel ayarlamışsın. Şehiriçi çekimlerde en güzel açı bence bu şekilde. Depo üstü olunca şehir içinden birşey anlaşılmıyor.

En güzel görüntüyü kaskta alıyor zaten . Kaskın tepesine deneyecetim ama çok yüksekte kalıyordu ve kaskın şeklinden dolayı yapıştırmaya yer yoktu . Bende kutu içinden çıkan 2 tane yapıştırmalıların bir tanesini kaskın soluna yapıştırdım . Ama farklı açılar için vakumlu aparat şart :) Diğerini depoya değilde farın üst kısmına yapıştırmayı düşünüyorum ön taraftan açı yakalamak için :) Gidonada bağlama şansım ama sağ tarafı iyi göstermiyor o zaman :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
ebayde sj4000 var 212tl gibi bişe 3 pille beraber veriyor ama alsammı almasammı bilemedim siz kaça aldınız ortalama

birde yeni paketlerde vakum yok sanırım 3 5 liraya ayrıca onuda almak gerekecek sanırım
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
199
Yazdıklarınızı görünce yurtdışı gönderi sorgulaması yaptım ve benzer şeyler gördüm.

"
10/07/14 15:25 2014-07-10 15:25:12 Receive item at office of exchange (Inb) Gonderi (Varis)alip verme merkezinde alindi TÜRKIYE
"

Bu bilgiler yazıyor en sonda. Kargom ayın 10unda Türkiye'ye giriş yapmış fakat gümrükte anladığım kadarıyla ?

çok garip ya belirli bi düzen yok ben yurtdışı kargolarından şüpeleniyordum geç alıyorlar geç gönderiyorlar diye ama ülkemiz yapıyor ne yapıyorsa sanırım yine...

ben geçen ay aldığımda 11'inde gümrüğe girmişti 13ünde teslim edildi yani senin siparişin 10unda gümrüğe girmiş ki 8inde yurtdışı sevk 10unda ülkede 2 günde gelmiş 5 günde gümrükten çıkamıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------

büyük ihtimal araya haftasonu girmiştir ondan geçikmiştir diyeceğim
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
almak isteyen olursa diye paylaşayım dedim
http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Car-Charger-Mount-Suction-cup-bracket-for-SJ4000-or-SJ1000-Action-Cam-DV/1887720650.html

http://www.aliexpress.com/item/Chest-Harness-Strap-Mount-for-go-pro-HD-hero3-hero-1-2-3-Gopro-Camera-Accessories/1741161008.html
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247

http://www.aliexpress.com/item/Free...J4000-or-SJ1000-Action-Cam-DV/1887720650.html

Buradaki ürün Sj1000 kutusundan çıkan ürünle aynı. Çok hassas bir ürün. Ayrıca Sj4000'e takmak için ayrıca aparat almanız gerekiyor. http://www.aliexpress.com/item/2-pc...o2-Hero3-Outdoor-Action-Camera/901346251.html

Ona 10 + 2.5 dolar vereceğinize alttakini almanızı tavsiye ederim. Depo üstü için ideal. Fakat kask için biraz büyük kalıyor gibi.

Gopronun orjinal vakumlusundan daha kullanışlı. Ben almışken 2 tane aldım bundan. Fakat üstte bahsettiğim aparat (vidası ve gopro bağlantı şeysi) arızalı çıktı. Satıcıya bilgi verdim. Gerçi o aparattan ayrıca 2 tane almıştım daha önceden. O yüzden ürün sorun yaşamadım. Fakat Çin'den ürün isterken malesef bu tür şeyler 3 siparişten birinde yaşanıyor. Yada bana öyle denk geldi hep :)

http://www.aliexpress.com/item/9CM-...ra-Scope-Adjustment-For-GoPro/1508320053.html


uGGZCwc.jpg
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
101
Cevaplar icin tesekkurler :) dediginiz gibi uzunda depo mantikli gorunuyor.
Urun bugun yarin elimde olur,fakat yaninda tek batarya gelicek,eger batarya almayi dusunen varsa 2 tanede ben isterim :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
çok garip ya belirli bi düzen yok ben yurtdışı kargolarından şüpeleniyordum geç alıyorlar geç gönderiyorlar diye ama ülkemiz yapıyor ne yapıyorsa sanırım yine...

ben geçen ay aldığımda 11'inde gümrüğe girmişti 13ünde teslim edildi yani senin siparişin 10unda gümrüğe girmiş ki 8inde yurtdışı sevk 10unda ülkede 2 günde gelmiş 5 günde gümrükten çıkamıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------

büyük ihtimal araya haftasonu girmiştir ondan geçikmiştir diyeceğim

benim ebay alışverişlerimin % 80i en az 1 hafta gümrükte beklemiştir order trakingde görünüyorsa sorun olmaz en fazla kutu açılıp kontrol edilerek gönderiliyor çok paketim gümrükte açıldı ama eksik görmedim içlerinde
 
Katılım
12 Şub 2014
Mesajlar
121
benim sj4000 im geldi microsd kartım olmadığından çekim yapamadım arkadaşın kartı ile 1-2 dk lık deneme çekimi yaptım sadece, görüntü kalitesi gayet güzel , fotoğraf kalitesi iyi değil ama, zoom yapınca da görüntü kötüleşiyor micro sd kartım yarın elimde olur heralde güzelce bir test ederim artık ,bayramdada sualtı denemesini yapıcam. aldığım satıcı çok çabuk kargoladı ve ptt de bu sefer hiç beklemeden getirdi cumartesi ptt çalışsaydı 10 günde elimde olucaktı ama 12 e çıktı elime ulaşması :D



 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
benim sj4000 im geldi microsd kartım olmadığından çekim yapamadım arkadaşın kartı ile 1-2 dk lık deneme çekimi yaptım sadece, görüntü kalitesi gayet güzel , fotoğraf kalitesi iyi değil ama, zoom yapınca da görüntü kötüleşiyor micro sd kartım yarın elimde olur heralde güzelce bir test ederim artık ,bayramdada sualtı denemesini yapıcam. aldığım satıcı çok çabuk kargoladı ve ptt de bu sefer hiç beklemeden getirdi cumartesi ptt çalışsaydı 10 günde elimde olucaktı ama 12 e çıktı elime ulaşması :D

[url]http://i.hizliresim.com/X2yrLR.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/d4oAkV.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/5p41Mj.jpg[/url]


Hayırlı olsun güle güle kullanın :) İyi bari sizin ürün çakma gelmemiş orjinal gelmiş :) Kafa bandını ekstra olarak mı aldınız bu arada ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst