Bende oyle dusunmustumsonucta 200 km hiza en ufak bisey bile rahatsizlik veriyor,koskoca kamera mutlaka saga sola cektirir kafayi
bi gelsinde olmadi ben custom tutucu yaparim ona
)
Bu arada Kocaelinin neresindensiniz ? Kaptanda oturuyorum ben
Bir batarya ile 50-60 dakika sürüyor olması lazım. Tabi ekranı uyku moduna almazsanız ve sürekli mod değiştirirseniz süre dahada kısalıyor. Tabi şuan SJ1000 sahibi değilim. Bozulduğu için geri gönderdim. Yenisi gelecek nasipse.
Program olarak iMovies kullandım. Malesef windows işletim sisteminde yok.
Grenajlarda dalgalı titreşim çok oluyor. Ama depo gibi daha sağlam yerlerde titreşim o kadarda yüksek değil. Zaten genelde bir yere giderken hep aynı yerde tutmuyorum kamerayı. Gidene kadar 3-5 sefer yer değiştiriyorum. Kask, depo, önden bana bakış, arkada bakış vs vs...
Kamerayı(sj4000) sipariş edeli 15 gün oldu. Daha ses seda yokPTTnin sitesinde sorguluyorum. "BU BARKODA AiT HERHANGi BiR KAYIT BULUNAMADI." yazısı karşıma çıkıyor. Demek ki kargom daha Türkiye'ye girmemiş. Umarım yakın zamanda gelir, önümüzdeki hafta lazım olacaktı. O zamana kadar gelir diye düşünmüştüm
![]()
kargonuz türkiye ye girmiş olmasa dahi yurt dışında gördüğü aşamaları göstermesi lazım. aksi halde satıcı hala kargoya vermemiştir. bak bende şu şekilde yazıyor.
Bu Gönderiye Ait Teslim Bilgisi Bulunamadi ( There is no delivery information for the item)
TESLIM DURUMU (DELIVERY INFORMATION) TESLIM ALAN (Signatory)
Bu Gönderiye Ait Teslim Bilgisi Bulunamadi ( There is no delivery information for the item)
NO TARIH (Date) EVENT YAPILAN ISLEM ISLEM YERI (Process Place) OFIS (Event office)
RX353714585CH Barkod Numarasna Ait İslem Listesi
07/07/14 18:25 2014-07-07 18:25:00 Receive item at office of exchange (Otb) Gonderi (Cikis) alip verme merkezinde alindi SWITZERLAND (Yurt Disi)
07/07/14 18:25 2014-07-07 18:25:00 Receive item from customer (Otb) Gonderi musteriden alinmistir SWITZERLAND (Yurt Disi)
07/07/14 18:25 2014-07-07 18:25:00 The item was forwarded to the destination country (Otb) Gonderi yurt disina sevk edildi (Giden) SWITZERLAND (Yurt Disi)
07/07/14 23:59 2014-07-07 23:59:00 Send item abroad (EDI-received) Gonderi yurtdisina sevk edildi SWITZERLAND (Yurt Disi)
BARKOD ZAMAN YER DURUMAD ACIKLAMA RX353714585CH Barkod Numarasina Ait İslem Listesi
--------------------------------------------------------------------------------
YURT İÇİ GÖNDERİ SORGULAMASI
(DOMESTIC REGISTERED MAIL TRACKING)
BU BARKODA AiT HERHANGi BiR KAYIT BULUNAMADI.
Buyrun beyler sj4000 kask aparatını kullanarak kayıt yaptım .![]()
Video pc ortamında daha iyi gösteriyor . Youtube'da nedense kalite biraz düşüyor gibi geldi bana .
http://www.youtube.com/watch?v=f7QW0l7WG6Q
Açıyı güzel ayarlamışsın. Şehiriçi çekimlerde en güzel açı bence bu şekilde. Depo üstü olunca şehir içinden birşey anlaşılmıyor.
Yazdıklarınızı görünce yurtdışı gönderi sorgulaması yaptım ve benzer şeyler gördüm.
"
10/07/14 15:25 2014-07-10 15:25:12 Receive item at office of exchange (Inb) Gonderi (Varis)alip verme merkezinde alindi TÜRKIYE
"
Bu bilgiler yazıyor en sonda. Kargom ayın 10unda Türkiye'ye giriş yapmış fakat gümrükte anladığım kadarıyla ?
çok garip ya belirli bi düzen yok ben yurtdışı kargolarından şüpeleniyordum geç alıyorlar geç gönderiyorlar diye ama ülkemiz yapıyor ne yapıyorsa sanırım yine...
ben geçen ay aldığımda 11'inde gümrüğe girmişti 13ünde teslim edildi yani senin siparişin 10unda gümrüğe girmiş ki 8inde yurtdışı sevk 10unda ülkede 2 günde gelmiş 5 günde gümrükten çıkamıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------
büyük ihtimal araya haftasonu girmiştir ondan geçikmiştir diyeceğim



benim sj4000 im geldi microsd kartım olmadığından çekim yapamadım arkadaşın kartı ile 1-2 dk lık deneme çekimi yaptım sadece, görüntü kalitesi gayet güzel , fotoğraf kalitesi iyi değil ama, zoom yapınca da görüntü kötüleşiyor micro sd kartım yarın elimde olur heralde güzelce bir test ederim artık ,bayramdada sualtı denemesini yapıcam. aldığım satıcı çok çabuk kargoladı ve ptt de bu sefer hiç beklemeden getirdi cumartesi ptt çalışsaydı 10 günde elimde olucaktı ama 12 e çıktı elime ulaşması
[url]http://i.hizliresim.com/X2yrLR.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/d4oAkV.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/5p41Mj.jpg[/url]