Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
kumbur"gaz" :)


10487571_10152310853718422_2928408563067012923_n.jpg

10384024_10152310853833422_6086974897371547939_n.jpg

10410410_10152310853623422_3297572488294900577_n.jpg
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
tekeriniz düz bassın millet.

artçılı sürüşlerde artçı rahat mı?
artçının oturuş pozisyonu bir SS gibi çok öne yatık mı?
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
ss gibi 1 üst katta oturmuyor artçı.(1&2 fotolarda da goruluyor acıkca.)

bız oldukca memnunuz. RR dan sonra oldukca rahat geldi eşime.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Güncel yakıt ölçüm değerini paylaşıyorum,dün 270 km lik bir yol yaptım yolculuğa başlarken depoyu fulledim (metal plakanın altına kadar),(motor dik konumda iken)tam olarak 145 km sonra yine aynı hizaya kadar motor dik konumda iken yakıt aldım ve 33.92 TL lik benzin aldı düz hesap 34 TL harcamışım 145 km de.

Sürüş hızım:, ise şu şekilde ; 100km hız ın altına inmedim çoğunlukla 120km yi geçmedim, araç geçerken 130km leri gördüğüm oldu, ortalama olarak 110km ile yol aldım bu 145 km lik yol boyunca.

Motor hakkında: yağ değişim aralığım 4bin km dir, bujiler lazer iridyum takalı 10bin km oldu,hava filtresi bmc aynı şekilde 10bin km önce takıldı(bu aralar temizlemem lazım sanıyorum temizlenince yakıt çok az daha düşecek)egzoz yoshimura trc.

birkaç resim ile destekliyorum.





 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
[/COLOR]
Peki motorla artçıyı alıp uzun yolculuk yapabilir miyiz. Arka ve yan çanta takabilir miyiz?
istedikten sonra avrupa turuda yapabilirsin size kişiden kişiye bağlı kimisi rahatına kimisi heycanına düşkündür

ayrıca soft ve depo üstü çanta kullanmanız gayet mümkün ama topcase için FAya özgü demirine ihtiyaç var avrupada öle kullananlarda var türkiyede görmedim ama

BUDA RESMİ
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Bu ikinci motorum olacak eğer alırsam.
Cb125 artçılı kullanmışlığım var
Bmw f700gs kullanırken hiç zorluk çekmedim.
Bu motor bana bir gömlek büyük gelir mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:12 ----------

650'lik yeni kasayı almayı planlıyorum
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Arkadaşlar motorumu sattığım için elimde givi çanta demiri ve mavi renk ayak basamakları mevcuttur.
Almak isteyen olursa makul bir fiyata vereceğim.
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
70
hayırlı olsun,
bende cbr650f siyahını aldım 2 ay önce gayet memnunum :)
egzos ve grenaj koruma olayını çözen var mı acaba ?
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
arkadaçlar cbr650f yeni partiler gelmiş işten gelirken uğradım bayiye beyazı güzelmiş
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
yarın itibari ile jr.f bendeki 2. büyük bakımına girecek
hem 2001 model olması hemde 70bin km'nin kapıya dayanması ile beraber zamanını dolduran parçalarda değişecekler

debriyaj kısmı komple değişiyor
ebc makra kevlar balata seti takılacak içerisinde balataları saçları ve yayları bulunmakta ort 400 lira civarı ve tercih sebebim servisten orj balata saç ve yay seti daha bile pahalıya gelebiliyor hemde ebc kevlar balata olması nedeni ile çok daha dayanıklı
debriyaj teli değişenler arasında
su pompasının o ring contası zamanını doldurmuş durumda inceden sızıntı yapıyordu buda değişecek (10 15tl gibi bir rakamı var serviste)
debriyaj kapağından içeri giren ayırma saplamasının contası değişecek ( burasıda nadiren yağı öksürme yapıyordu ek bir işlemdense conta değişimi daha iyi )
motul 10-40w 7100 motosiklet yağı
orj yağ filtresi
eksantirik gergisi değişimi veya içerisindeki yay değişimi
benzin rezerv göstergem çalışmıyor buna bakılacak ve gerekiyorsa değişimi olacak
antifriz ve safsu değişimi

egsantirik zincir ve paletleri, egsantirik gergisi ve sol ön süspansyon keçe değişimi ort 54bin km'de fren balatalarım (marka hatırlamıyorum ama yaz sonu ebc simtelli olarak yine değiştirecem bitmesede), zincir dişli seti (afam dişliler dc xring zincir), arka fren diski(ebay noname ama performans olarak memnunum) 68bin km bujilerim (ngk ımr9c-9h lazer iridyum buji)62bin km'de akümü ( gold marka mutlu akü getiriyor garantili ) geçen sene olarak değişimi yapmıştım

debriyaj balatalarında sıyırma olmuşsa eğer alt karter açılarak karterde ve pompa girişindeki konik kısım temizlenecek son olarak hoş bir kaçırma yaşamadım şimdiye kadar
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
kimse yok bu aralar ya hepiniz tatile kaçtınız yada her boşlukta gazlıyosunuz

yarın güzel bi temizliğe girişecem grenajları söküp bloktaki en ufak yağ toz vs pislikleri temizlemek için isteyen olursa beklerim
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
kimse yok bu aralar ya hepiniz tatile kaçtınız yada her boşlukta gazlıyosunuz

yarın güzel bi temizliğe girişecem grenajları söküp bloktaki en ufak yağ toz vs pislikleri temizlemek için isteyen olursa beklerim

F gibi makina olunca durmazlar tabi :) Biraz önce makineleri değiştirdik dolaşırken yanından geçerken falan çok güzel geldi gözüme alet aynadan açık kırmızı bişi geliyor :) Birkez daha sevdim f i :mrgreen: Bende bakıma sokmak istiyorum.Balatanın bittiğini nasıl anladınız ? Benim vites geçişleri sert ama bağırma falan olmuyor gidiyor alet.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
bende hava filtresi temizliği,yağ değişimi,ön cam montajı (zero gravity light smoke aldım)arka fren diski değişimi8ebay den aldım gelmesini bkiyorum),arka fren balata değişimi ve genel temizlik yapacağım zaman bulamıyorum, geçen haftalarda fren hidroliklerini ve suyunu değiştirdim.

bu arada ek olarak egzantirik zinciri siparişi verdim onun değişimini haftaya ustam yapacak,zamanı geldi.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
F gibi makina olunca durmazlar tabi :) Biraz önce makineleri değiştirdik dolaşırken yanından geçerken falan çok güzel geldi gözüme alet aynadan açık kırmızı bişi geliyor :) Birkez daha sevdim f i :mrgreen: Bende bakıma sokmak istiyorum.Balatanın bittiğini nasıl anladınız ? Benim vites geçişleri sert ama bağırma falan olmuyor gidiyor alet.

debriyaj balatasını soruyosan kalkışta hafif bi titreme yapıyodu ve kavrama olması gerekenden daha geç alıyordu ( sıyırma kaçırma yapmıyordu )

arka fren balatamda çok az kalmıştı onuda ebc hh simtelli ile değiştirdik simtelli fren balatası müthiş bişe resmen dokunmamla yere yapışıyo makina

bende hava filtresi temizliği,yağ değişimi,ön cam montajı (zero gravity light smoke aldım)arka fren diski değişimi8ebay den aldım gelmesini bkiyorum),arka fren balata değişimi ve genel temizlik yapacağım zaman bulamıyorum, geçen haftalarda fren hidroliklerini ve suyunu değiştirdim.

bu arada ek olarak egzantirik zinciri siparişi verdim onun değişimini haftaya ustam yapacak,zamanı geldi.

egsantrik orj mi sipariş verdin
bu benim 20bin kmdeki 4. gergim olduğundan ben xx gergisi takmayı planlıyorum artık
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
bende hava filtresi temizliği,yağ değişimi,ön cam montajı (zero gravity light smoke aldım)arka fren diski değişimi8ebay den aldım gelmesini bkiyorum),arka fren balata değişimi ve genel temizlik yapacağım zaman bulamıyorum, geçen haftalarda fren hidroliklerini ve suyunu değiştirdim.

bu arada ek olarak egzantirik zinciri siparişi verdim onun değişimini haftaya ustam yapacak,zamanı geldi.

Hayırlı olsun zero da yakışır bence F e en iyi cam zero gravity bence :)

1526660_10203412263764052_8397943621847005889_n.jpg

debriyaj balatasını soruyosan kalkışta hafif bi titreme yapıyodu ve kavrama olması gerekenden daha geç alıyordu ( sıyırma kaçırma yapmıyordu )

arka fren balatamda çok az kalmıştı onuda ebc hh simtelli ile değiştirdik simtelli fren balatası müthiş bişe resmen dokunmamla yere yapışıyo makina



egsantrik orj mi sipariş verdin
bu benim 20bin kmdeki 4. gergim olduğundan ben xx gergisi takmayı planlıyorum artık


Benim balataları aldıgım adam değiştirmiş.4 tane iridium buji yağ değişimi egzantriğe baktırıcam senkron ayarı birde radyatör suyunu değiştirmeyi düşünüyorum.Kendim değiştirebilir miyim radyatör suyunu ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst