Ben apache'yi almadan önce de diğer motorumla her yakıt aldığımda ölçüm yapardım. normal depoda sürerken motor öksürmeye başladığı zaman yani yakıt bittiği zaman durur, km'yi sıfırlar ve musluğu yedek konumuna alıp devam ederim. daha sonra benzinliğe uğrar yakıt alır, aldığım yakıtı litre olarak bi kenara yazar ve musluğu normal konuma getirerek sürmeye devam ederim, km saymaya devam eder bu arada. tekrar normal depoda benzin bitip motor öksürmeye başladığı vakit dururum ve km sayacını en son aldığım benzine bölerim ve 1 litre ile kat ettiğim yol meydana çıkar. tekrar km yi sıfırlar, yedek depoya alır ve sürerim yani bu işlem hep tekrarlanır tabii motoru normal sürerim şehir içi-dışı dur kalk düşük vites büyük vites karışık şekilde.
işte ilk ölçümümde 48.70km, son ölçümümde de 51.17 km yol yaptım 1 litre ile tabii dediğim gibi 5000 deviri geçmeden, sakin, tek kişi kullanım.