TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
165
Valla kusura bakmayın da apache nin yakacağı minimum 13 krs. Benzin olmuş 5. 20 krs neden bahsediyorsun sen. Kimse yoğurdum ekşi demez anladikta sallayacaksanizda biraz desteğiniz olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:05 ----------

debriyaj ayarın nasıl genel olarak 1e geçmede biraz isteksiz olur fakat boşa düşme olmaz bugüne kadar kaç tane apache kullandıysam hepsinde 5 6 kere deb. sıkıp bırakınca 1e hemen geçerdi fakat ne boşa düştüm nede kel alaka bir yerde boş var

servistelki adam kesiciyi bilmiyorsa bir daha önünden bile geçmezdim ben motor karbüratörlü yakıtı nasıl elektronik olarak kesecek belirl devirde diye sorsaydın keşke atşelmeden dersede o zaman ateşleme olmadan gelen fazla benzin motorun boğulmasına sebeb olmaz mı derdin

Kardeşim sorunu hallettik.Vites boşlukları cok fazla dedi . Söylediği sadece bu kadar. Bi daha ugramam zaten garanti denilen nane bitmesin diye tahammül ediyorum.
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
Valla kusura bakmayın da apache nin yakacağı minimum 13 krs. Benzin olmuş 5. 20 krs neden bahsediyorsun sen. Kimse yoğurdum ekşi demez anladikta sallayacaksanizda biraz desteğiniz olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:05 ----------



Kardeşim sorunu hallettik.Vites boşlukları cok fazla dedi . Söylediği sadece bu kadar. Bi daha ugramam zaten garanti denilen nane bitmesin diye tahammül ediyorum.

valla ben bugüne kadar aldığım tüm yakıtları aldığım km yi yakıtın ücretini hepsini kaydediyorum 1-2 kere dediğin gibi 13 kuruş civarı yaktığı oldu ama ekseriyetle 11 kuruş civarı yakıyor yumuşak kullanırsan 10 kuruşa düşer... nasıl ispatlıycaz kime neyi ispatlıycaz
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Abi tvs apache almayın. Parçası ucuz falan hikaye. Buji 20 tl. Ön fren geası 38 tl. Hava filtresi 25 tl. Cbr 125 ön fren balata 40 tl. Buji 15 tl. Hava filtresi 10 tl.

6 bin km ye geldim. buji, arka-ön balata- hava filtrresi değiştireyim dedim. Acaip fiyatlar çıkıyor. 2013 model. 2012 modelin bujisi balatası hava filtresi uyar mı sizce?

2012 modelin mekanik ve balata vs herşeyi uyar.gGrenajlar hariç...dediğinde haklısın acayip zamlandi geçen yıl 300 TL olan benzin deposu bu yıl 600 TL oldu.Bu yıl diski değiştirdim 170 TL verdim gerisini düşünün arka tek amortisör 160 TL yani anlayacağıniz bu markanın bir cazibesi kalmadi İtalyanlarla yarışır oldu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:45 ----------

valla ben bugüne kadar aldığım tüm yakıtları aldığım km yi yakıtın ücretini hepsini
kaydediyorum 1-2 kere dediğin gibi 13 kuruş civarı yaktığı oldu ama ekseriyetle 11 kuruş civarı yakıyor yumuşak kullanırsan 10 kuruşa düşer... nasıl ispatlıycaz kime neyi ispatlıycaz

Apache 13 kuruştan aşağı yakmaz bugünun benzin fiyatlari ile
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Abi tvs apache almayın. Parçası ucuz falan hikaye. Buji 20 tl. Ön fren balatası 38 tl. Hava filtresi 25 tl. Cbr 125 ön fren balata 40 tl. Buji 15 tl. Hava filtresi 10 tl.

6 bin km ye geldim. buji, arka-ön balata- hava filtrresi değiştireyim dedim. Acaip fiyatlar çıkıyor. 2013 model. 2012 modelin bujisi balatası hava filtresi uyar mı sizce?

Kendi adına almazsın ozman bi daha satarsın begenmediysen motoruda kötülüyorsun ama senin kullanımında bi sorun var demekki 6 bin km de ne buji ne ön arka balata biter frenler sıkılı gezmediğin müddetçe, 10 bin km ye geldim sadece yağ değişimi masrafı oldu yanlış yönlendirmeyin insanları...
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Kendi adına almazsın ozman bi daha satarsın begenmediysen motoruda kötülüyorsun ama senin kullanımında bi sorun var demekki 6 bin km de ne buji ne ön arka balata biter frenler sıkılı gezmediğin müddetçe, 10 bin km ye geldim sadece yağ değişimi masrafı oldu yanlış yönlendirmeyin insanları...

İnsanları yanlış yönlendirmiyorum. Farkındaysan senden de benden de tecrübeli biri designserhat ta onay vermiş. Parça fiyatları çok pahalı. Aşırı pahalı hemde. Ben balatayı bujiyi bitirdiğim için değiştircem demedim sana. Ayrıyetten servis kitapcıgına bakabilirsin. Senin servisin yağ değiştiriyorsa -yağ filtresi yazmamışsın bile- o servisi sen değiştir :)

Sonuçta şehir içi hariç şehir dışına da motorla çıkıyorum ve illa bakımında bakım yapıcam diye birşeyim yok. İstersem 1000 km de bir buji değiştirriim. Bunun size zararı olmaz sanırım?

Ama sonuçta bu motorlar ybr 125,cbf,tvs ilk motorlardır parçası ucuz olması lazım. Honda cbr 125r ile aynı parça fiyatlarına sahip.
 
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
175
s.a dostlar.dün aksam motorun yagını degıstırırken yagı devırdım 200 gr. kadar bosa gıttı.(motul 5100 10-40 hal boyle olunca castrol magnatec 10-40 araba yagı vardı elımde ondan ilave ettım bişy olmaz heralde.bide bu disk falan demıs arkadaslar benım çinli scooter vardı 45 bin km yaptım onun bıle bıtmemıstı diski...
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
İnsanları yanlış yönlendirmiyorum. Farkındaysan senden de benden de tecrübeli biri designserhat ta onay vermiş. Parça fiyatları çok pahalı. Aşırı pahalı hemde. Ben balatayı bujiyi bitirdiğim için değiştircem demedim sana. Ayrıyetten servis kitapcıgına bakabilirsin. Senin servisin yağ değiştiriyorsa -yağ filtresi yazmamışsın bile- o servisi sen değiştir :)

Sonuçta şehir içi hariç şehir dışına da motorla çıkıyorum ve illa bakımında bakım yapıcam diye birşeyim yok. İstersem 1000 km de bir buji değiştirriim. Bunun size zararı olmaz sanırım?

Ama sonuçta bu motorlar ybr 125,cbf,tvs ilk motorlardır parçası ucuz olması lazım. Honda cbr 125r ile aynı parça fiyatlarına sahip.

işlerimi serviste yaptırmıyorum elimden kaçtane motor geçtiysede 1 tanesini bile servise götürmedim götürmemde :)
bujiyi degişmek 6 binde boşa demek istemiştim fren balatasıda baktım 15 liraya albay motorda var :)Filitre zaten fix değişiyor 5 tl :D saymıyorum bile masraftan
servisler biraz kakalama çabası içinde oldukları için pahalı geliyor nette araştırınca uygun bişeyler bulunabiliyor
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
s.a dostlar.dün aksam motorun yagını degıstırırken yagı devırdım 200 gr.
kadar bosa gıttı.(motul 5100 10-40 hal boyle olunca castrol magnatec 10-40 araba yagı vardı elımde ondan ilave ettım bişy olmaz heralde.bide bu disk falan demıs arkadaslar benım çinli scooter vardı 45 bin km yaptım onun bıle bıtmemıstı diski...

Yağdan birşey olacağıni sanmam aynı kalınlıkta olduğu icin .Diskim Servis yüzünden gitti.Periyodik bakimlara gittiğim halde bir kere balataya bakmadilar ve biten balata daha iyi tutuyor balata bittiği için diski yedi benimde içim rahat etmedi yeni disk aldim ve hemen yan sanayi balata taktirdim.Çünkü orijinal balata çok sert ve diske zarar veriyor.
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Yağdan birşey olacağıni sanmam aynı kalınlıkta olduğu icin .Diskim Servis yüzünden gitti.Periyodik bakimlara gittiğim halde bir kere balataya bakmadilar ve biten balata daha iyi tutuyor balata bittiği için diski yedi benimde içim rahat etmedi yeni disk aldim ve hemen yan sanayi balata taktirdim.Çünkü orijinal balata çok sert ve diske zarar veriyor.

arkadaşlar bneim bildiğim balata bitince fren tutmamaya başlar ordan anlarsın balatanın bittiğini benim balatadan ses geliyordu yavaş gidince gıy gıysesyapıyordu balatayı değiştirmedim baktım balatada erime yok yani incelmemiş devam ediyorum ses kesildi
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Valla kusura bakmayın da apache nin yakacağı minimum 13 krs. Benzin olmuş 5. 20 krs neden bahsediyorsun sen. Kimse yoğurdum ekşi demez anladikta sallayacaksanizda biraz desteğiniz olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:05 ----------



Kardeşim sorunu hallettik.Vites boşlukları cok fazla dedi . Söylediği sadece bu kadar. Bi daha ugramam zaten garanti denilen nane bitmesin diye tahammül ediyorum.


vites boşlukları fazla deken fabrikasyon hata mı eğer öylese garantiden yapsınlar bunun dışında garantiden sorun çıkmaz servisler para almaya bakar garanti adı altında

arkadaşlar bneim bildiğim balata bitince fren tutmamaya başlar ordan anlarsın balatanın bittiğini benim balatadan ses geliyordu yavaş gidince gıy gıysesyapıyordu balatayı değiştirmedim baktım balatada erime yok yani incelmemiş devam ediyorum ses kesildi

senin balatanın yüzeyinde sertleşmiş olabilir ön fren balatalarında ii tane enine kanal vardır eğer onlar kalmamışsa balatanın değişme zamanı gelmiş demektir ara frendede artık sıksanda tutmuyorsa onunda kampana balatalarının değişimi gelmiş demektir ara sıra söküp bakmakta yarar var arka fren yüzeyde çatlama olabiliyor
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
bakım parçalarını servisten alırsanız tabi pahallı olur ben hysoung yağ filtresi kullanıyorum 2 3 tl bujiyi iridyum aldım hava filtresinide tl ile amerikadan 40 tlye getirdim k&n hiç değişmiyor her bakımın maliyeti yağın güncel fiyatına bağlı olarak 22-24 tl arası değişiyor
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Periyodik bakım talimatlarında yazan SAI ve CVT filtre elemanları ve CVT makaraları nedir arkadaşlar?
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
Arkadaş ben mi anlatamıyorum yoksa sizde mi sorun var hesap gayet basit!!! depoyu fulle km oku.. bas git benzin bitmeye yakın bir daha depoyu fulle... bir daha oku km yi... aradaki farkı doldurduğun yakıta oranla.... ben hesaplıyorum 11 kuruşu biraz geçiyor 12 yi bulmadı hala... kime ne yalan borcumuz var anlamadım...
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
slm arkadaşlar size bir sorum var benim motorun motor kapatma düğmesini kapatarak stop ediyorum herzaman şimdilerde düğmeyi kapatınca 3-4 saniye sonra stop ediyor niye geç stop ediyor acaba bileniniz varmı?
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
66
Ben apache'yi almadan önce de diğer motorumla her yakıt aldığımda ölçüm yapardım. normal depoda sürerken motor öksürmeye başladığı zaman yani yakıt bittiği zaman durur, km'yi sıfırlar ve musluğu yedek konumuna alıp devam ederim. daha sonra benzinliğe uğrar yakıt alır, aldığım yakıtı litre olarak bi kenara yazar ve musluğu normal konuma getirerek sürmeye devam ederim, km saymaya devam eder bu arada. tekrar normal depoda benzin bitip motor öksürmeye başladığı vakit dururum ve km sayacını en son aldığım benzine bölerim ve 1 litre ile kat ettiğim yol meydana çıkar. tekrar km yi sıfırlar, yedek depoya alır ve sürerim yani bu işlem hep tekrarlanır tabii motoru normal sürerim şehir içi-dışı dur kalk düşük vites büyük vites karışık şekilde.
işte ilk ölçümümde 48.70km, son ölçümümde de 51.17 km yol yaptım 1 litre ile tabii dediğim gibi 5000 deviri geçmeden, sakin, tek kişi kullanım.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Periyodik bakım talimatlarında yazan SAI ve CVT filtre elemanları ve CVT makaraları nedir arkadaşlar?

sai egsozun filtresie cvt ya yağ filtresi yada hava filtresidir kaç binde değişim yazıyor


slm arkadaşlar size bir sorum var benim motorun motor kapatma düğmesini kapatarak stop ediyorum herzaman şimdilerde düğmeyi kapatınca 3-4 saniye sonra stop ediyor niye geç stop ediyor acaba bileniniz varmı?

motor tozda kaldıysa komitatörü söküp wd40la temizleyip kapamak lazım birde onun kablosu aşağıda eğer sıkışmışsa benm gibi içi kopmasa bile iletkenliği azalıyr benimki komitatör içinde sıkışmıştı düzeltince sorun düzeldi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst