- Katılım
- 9 Kas 2010
- Mesajlar
- 165
Valla kusura bakmayın da apache nin yakacağı minimum 13 krs. Benzin olmuş 5. 20 krs neden bahsediyorsun sen. Kimse yoğurdum ekşi demez anladikta sallayacaksanizda biraz desteğiniz olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:05 ----------
Kardeşim sorunu hallettik.Vites boşlukları cok fazla dedi . Söylediği sadece bu kadar. Bi daha ugramam zaten garanti denilen nane bitmesin diye tahammül ediyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:05 ----------
debriyaj ayarın nasıl genel olarak 1e geçmede biraz isteksiz olur fakat boşa düşme olmaz bugüne kadar kaç tane apache kullandıysam hepsinde 5 6 kere deb. sıkıp bırakınca 1e hemen geçerdi fakat ne boşa düştüm nede kel alaka bir yerde boş var
servistelki adam kesiciyi bilmiyorsa bir daha önünden bile geçmezdim ben motor karbüratörlü yakıtı nasıl elektronik olarak kesecek belirl devirde diye sorsaydın keşke atşelmeden dersede o zaman ateşleme olmadan gelen fazla benzin motorun boğulmasına sebeb olmaz mı derdin
Kardeşim sorunu hallettik.Vites boşlukları cok fazla dedi . Söylediği sadece bu kadar. Bi daha ugramam zaten garanti denilen nane bitmesin diye tahammül ediyorum.