- Katılım
- 19 Haz 2014
- Mesajlar
- 426
arkadaslar bide periyodik bakımları pcx gibi mi ilk bakım 1,000 km de sonra 4.000 km de ve sonraki bakımlar her 4.000 km de mi ?
Beyler selam, geçen gün canlı gördükten sonra ilgimi çekmeye başladı msx. Sormak istediğim diğer 4 vitesli motorlar gibi ters mi vitesler bunda da?
arkadaslar bide periyodik bakımları pcx gibi mi ilk bakım 1,000 km de sonra 4.000 km de ve sonraki bakımlar her 4.000 km de mi ?
lastiği araziye çıkmayı düşünmüyorsanız değiştirmeye gerek yok. ilk defa aldığım bir motor da lastikler çok iyi çıktı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------
hocam oradaki geri zekalı eleman 10-30 yerine 10-40 yağ koymuş yağ kalın geldiği için performans düşmüş. Lastiklere bile 32 psi basmışlar. Arkadaş hiç mi bakmıyor bunlar bu işi anlamadım. madem motora yabancısın aç bak klavuzuna demi beyinsiz herifler. Aslında servisten memnunum ama ezbere iş yapıyorlar ona sinir oluyorum. Pazartesi yağ değişecek işte. Bu arada ben 180 cc kiti sipariş vermeyi düşünüyorum 1600 tl kadar masraf çıkacak işte. sakal almayı düşünüyordum ama alt bölümdeki yükseklik avantajı kayboluyor ondan karenajlara güzel bir şekil vermeyi düşünüyorum. Çok güzel çıkartmalar var .
Degisiklik yok. 1 asagi,2.3.4 yukari
Viskozite yani akmazlik degeri yuksek olunca yuksek isida yag daha kati kalabilir. 10w30 ve 10w40 dusuk isida ayni fakat yuksek isida fark gosterecektir. Buradaki secim de motorun calisma sicakligina gore belirlenir.Olmasi gerekenden yuksek viskozite mekanik zorlanmalara sebep olabilir. Yaglama oraninda da fark yaratabilir. Bu benim goruslerim ve tecrubelerim tabi. Yoruma aciktir![]()
Pişman olucaksın pcx gibi canavarı sattığınaHocam şimdi şöyle bir sıkıntı var yağ değiştiğinden beri özellikle 3000 3200 devir arasında motordan hırlama sesi gelmeye başladı yarın gösterecem olmazsa Kendi orjinal yağını koysun tekrar dediğim gibi önceden 110 çıkan motor 95 é zor çıkar oldu bizim usta yarın döncekmiş bakalım bi bakacakaz önce kafeler sokağındaydım kaç kişi sordu motoru sayısını unuttum
tek başıma oturduğum masa doldu
![]()
Yok be hocam gerçekten çok seviyorum motoru kesinlikle daha eğlenceliPişman olucaksın pcx gibi canavarı sattığına![]()
Yok be hocam gerçekten çok seviyorum motoru kesinlikle daha eğlenceliimkanınız varsa bir deneyin derim
![]()
Viskozite yani akmazlik degeri yuksek olunca yuksek isida yag daha kati kalabilir. 10w30 ve 10w40 dusuk isida ayni fakat yuksek isida fark gosterecektir. Buradaki secim de motorun calisma sicakligina gore belirlenir.Olmasi gerekenden yuksek viskozite mekanik zorlanmalara sebep olabilir. Yaglama oraninda da fark yaratabilir. Bu benim goruslerim ve tecrubelerim tabi. Yoruma aciktir![]()
Ustanın yorumlarına çok itibar etme. Motorun orjinal hava filtesinden dolayı motor hava almayacak da gitmeyecek. Var mı böyle bir şey ? İlk aldığında rodajdaki motoru çok sıkıştırıyorsun diye yazmıştım, inşallah bundan dolayı sorun yaşamıyorsundur.