ben aldığı fiyata karışmıyorum motorun yaşına karışıyorum daha yeni bi makineyi 20 binliraya alıp 7 sene sonra 22 binliraya satmak ne demek?
Tabi ki öyle de bizde berbat bir enflasyon var malesef :/
Mesela tamamen sallıyorum 20 Liraya almıştır, 7 yıl sonra satış fiyatına bakar 100.000 lira.
Her 1 yıl için 10.000 Lira düşeyim, sonuçta kullandım eskittim dese bile
30.000 e satması lazım atıyorum :silent: O öyle bişeydir heralde.
Zaten bu durum, bu boyutta bi bizde var gibi, diğer heryerde eskiyen mal ucuzlar

ale:
Atıyorum Almanyada Opel 10.000 Eurodur, 7 yıl sonra 12.000 Eurodur ama 7 yıllık Opel 700 Eurodur

r:
Bizde 2. eldeki enflasyon, sıfırı satan firmalardan beter anasını satıyım :mrgreen: