- Katılım
- 2 Haz 2014
- Mesajlar
- 55
Kesici varmı discover da.110 kmh gelince sanki arkadan biri tutup tutup bırakıyor. Son devirlerde oluyor. .
Arkadaşlar dünde yazmıştim arkadaşıma discover alacaz diye ama fikrimiz servis fiyatlarından değişecek galiba.Bende Apache rtr var ve servisin yıllardır gittiğim sürat motor yağ vs basit işler için en fazla 15 TL isçilik parasi aliyorlar ki genelde onu da almıyorlar.Zaten herkes kanuni servislerine ön yargıli iken bu tür olaylar insanı soğutuyor.Biz İstanbul da kalabalık bir motosiklet grubumuza var.HepimiZ Apache topiğinde tanıstık geziler falan derken samimi arkadaşlıkar oldu şu an da da çoğu arkadaşım apachelere satıp benim baskılarımla pulsar aldı.Çünkü bu markayi yıllardır takip ediyordum kalitesinde sağlamlığinda en ufak bir tereddütüm yok fakat servisleri gerçekten tamir ve bakımdan anlamiyor.Size bir örnek vereyim arkadasimin motorunu ilk bakima götürdük ve yapan usta daha ilk kez bir pulsarin bakimini yapıyordu 3 saat de yapabildi bakimi ve yağ filtresi gelmediği için daha ilk bakim da yağ filtresi değismedi .
Düşünün artik ve ayrıca yağ seviyesini kontrol ettiğimizde 400 gram fazla koyduğunu fark ettik.
slm garip bende geçen gittim servise edirnedeyim ilk bakım ücretini sordum 70 tl dedi normal mi Kırklareli ne kadar ?
sağol teşekkür ederim edirneye yolun düşerse beklerim ismim fatih açıkçası bende aldım discover ama fazla bilgim yok motor hakkında şehir içi kullanmak için aldım şuan 320 km yaptım burdan takip edip bilgi sahibi olmaya çalışıyorum.
selamlar arkadaşlar, bajaj ın kullanım klavuzunu okurken max yükleme kapasitesi 155 kg demiş sürücü - yolcu dahil. Artçılı kullananlar bunu aşıyor mu ? 5-10 kg aşar isek sonuç ne olur ?
merhaba Arkadaşlar ,yarın ilk bakım için Bay Moto ya gideceğim.750 km ye yaklaştık. bakalım nasıl olacak .
yağ filtresini söktür. iyice temizlet. tabi önce parçacıkları göreceksin.metal parçacıklarını. "temizledim" dedikten sonra tekrar kontrol etmelisin..kenarlarda kalıyor mutlaka.bakalım servislere eğitimde öğrettikleri gibi , zincir söküp yağa batıracak mı. benimkini öyle yapmışlardı.
Geçenlerde arka lambam kesti. aksam da yolculuk yapacaktım. patladı sandım korktum . ama seleyi kaldırınca arkadan ampulu çıkarayım dedim..elimi attım yanıyor. kablolarda temazsızlık oluyor demmekki. arka farınız keserse bir gün çıkarın bakın..kurcalayın motor çalışıyorken, o zaman yanabilir.
çok enteresan, bay motoyu şimdi bir daha aradım . yarın ustası yokmuş. zincir sökümü için hafta içi gitmem gerekiyormuş ???
acaba yarın gitsem ne yapacaklardı...
yağ filtresini söktür. iyice temizlet. tabi önce parçacıkları göreceksin.metal parçacıklarını. "temizledim" dedikten sonra tekrar kontrol etmelisin..kenarlarda kalıyor mutlaka.bakalım servislere eğitimde öğrettikleri gibi , zincir söküp yağa batıracak mı. benimkini öyle yapmışlardı.
Geçenlerde arka lambam kesti. aksam da yolculuk yapacaktım. patladı sandım korktum . ama seleyi kaldırınca arkadan ampulu çıkarayım dedim..elimi attım yanıyor. kablolarda temazsızlık oluyor demmekki. arka farınız keserse bir gün çıkarın bakın..kurcalayın motor çalışıyorken, o zaman yanabilir.
Motor 2 kişilik diyorlar.Max.yük.150Kg.dediklerine göre.Bajaj motoruna güvenmiyor.Honda wingo(disk fren)100cc motoruna 170Kg max.yük veriyor.Şahsen benim;bajaj servis fiyat politikası, yük kapasitesi,düşük hızlarda motorun aşırı ısınması,ampul gevşemesi ... gibi eksilerden bajajdan soğumaya başladım.demekki kalite standardı düşük bi marka kalitesi ile Türkiye de hizmet verecekler.arka demiri ile maliyet 4000TL.Para o kadar kolay kazanılmıyor."KALİTESİZ MAL ALACAK KADAR ZENGİN DEĞİLİM BEN."
Motor 2 kişilik diyorlar.Max.yük.150Kg.dediklerine göre.Bajaj motoruna güvenmiyor.Honda wingo(disk fren)100cc motoruna 170Kg max.yük veriyor.Şahsen benim;bajaj servis fiyat politikası, yük kapasitesi,düşük hızlarda motorun aşırı ısınması,ampul gevşemesi ... gibi eksilerden bajajdan soğumaya başladım.demekki kalite standardı düşük bi marka kalitesi ile Türkiye de hizmet verecekler.arka demiri ile maliyet 4000TL.Para o kadar kolay kazanılmıyor."KALİTESİZ MAL ALACAK KADAR ZENGİN DEĞİLİM BEN."
Motor 2 kişilik diyorlar.Max.yük.150Kg.dediklerine göre.Bajaj motoruna güvenmiyor.Honda wingo(disk fren)100cc motoruna 170Kg max.yük veriyor.Şahsen benim;bajaj servis fiyat politikası, yük kapasitesi,düşük hızlarda motorun aşırı ısınması,ampul gevşemesi ... gibi eksilerden bajajdan soğumaya başladım.demekki kalite standardı düşük bi marka kalitesi ile Türkiye de hizmet verecekler.arka demiri ile maliyet 4000TL.Para o kadar kolay kazanılmıyor."KALİTESİZ MAL ALACAK KADAR ZENGİN DEĞİLİM BEN."
Bu dedikleriniz hangi motorda olmaz ki? Ampul gevşemesi ile mi soğudunuz ne diyeyim yani. Ben çok memnunum motordan, böyle ufak tefek sorunlar sizi soğutmuyor bence siz bahane arıyorsunuz..ama bi motorda hep + olmaz illa ki - leri de olacak
Alacağınız motoru çok merak ediyorum. Bilhassa, alacağınız motorun sorunlarını ayrıyeten araştıracam... Ben sıfır otomobilde bile farın yanmadığını biliyorum