Bajaj Bajaj Discover 125 ST Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
55
Kesici varmı discover da.110 kmh gelince sanki arkadan biri tutup tutup bırakıyor. Son devirlerde oluyor. .
 
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
55
Çok teknolojik bir motora sahibiz arkadaşlar Exhaustec denen sistem bizde molikot piston bizde 2 buji bizde 4 valve bizde en kral amortisör bizde. Bakım da karburatore baktım bir çok fiş giriyor sensör falan..
Google bajaj Exhaustec açıklama bulursunuz. Zaman la motosiklet çok değişiyor. . Molikot piston 5 bin la 10 bin km arasında pistondan siliniyormuş tamamen koruma Amaçlı
 
Katılım
25 May 2014
Mesajlar
9
Arkadaşlar dünde yazmıştim arkadaşıma discover alacaz diye ama fikrimiz servis fiyatlarından değişecek galiba.Bende Apache rtr var ve servisin yıllardır gittiğim sürat motor yağ vs basit işler için en fazla 15 TL isçilik parasi aliyorlar ki genelde onu da almıyorlar.Zaten herkes kanuni servislerine ön yargıli iken bu tür olaylar insanı soğutuyor.Biz İstanbul da kalabalık bir motosiklet grubumuza var.HepimiZ Apache topiğinde tanıstık geziler falan derken samimi arkadaşlıkar oldu şu an da da çoğu arkadaşım apachelere satıp benim baskılarımla pulsar aldı.Çünkü bu markayi yıllardır takip ediyordum kalitesinde sağlamlığinda en ufak bir tereddütüm yok fakat servisleri gerçekten tamir ve bakımdan anlamiyor.Size bir örnek vereyim arkadasimin motorunu ilk bakima götürdük ve yapan usta daha ilk kez bir pulsarin bakimini yapıyordu 3 saat de yapabildi bakimi ve yağ filtresi gelmediği için daha ilk bakim da yağ filtresi değismedi .
Düşünün artik ve ayrıca yağ seviyesini kontrol ettiğimizde 400 gram fazla koyduğunu fark ettik.

ekrem bey umarım motor servisleri ile ilgili bu dönütleri değerlendirir..Servislerde standart bir fiyAT politikası belirlenir..

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------

ben şahsen Bursa daki bayiye gittim motorla birlikte servis bölümünü de inceledim...
Satıcı arkadaş özellikle belirtti firma ile yapılan anlaşma neticesinde Bursa da başka hiçbir yerde yedek parçanın satılmayacağını söyledi...
Ama her bayii her servis işçilik olarak tutturabildiğini koparmaya çalışırsa KURALKAN son kullanıcıyı bayii lerin eline bırakmış olur...
Servis fiyatları standart olmalı..
 
Katılım
30 May 2014
Mesajlar
6
slm garip bende geçen gittim servise edirnedeyim ilk bakım ücretini sordum 70 tl dedi normal mi Kırklareli ne kadar ?
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
slm garip bende geçen gittim servise edirnedeyim ilk bakım ücretini sordum 70 tl dedi normal mi Kırklareli ne kadar ?

Aleyküm selam.

uzaktan gelen için ilk servis ücreti almıyor diye biliyorum. böylece servis parasını benzine verirsin. gayet de ilgilenip güzel bir bakım yapıyor. tavsiye ederim..ismi murat tel - 541 673 77 53

Çerkezköyden ramazanın selamı var dersin.
 
Katılım
30 May 2014
Mesajlar
6
sağol teşekkür ederim edirneye yolun düşerse beklerim ismim fatih açıkçası bende aldım discover ama fazla bilgim yok motor hakkında şehir içi kullanmak için aldım şuan 320 km yaptım burdan takip edip bilgi sahibi olmaya çalışıyorum.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
149
selamlar arkadaşlar, bajaj ın kullanım klavuzunu okurken max yükleme kapasitesi 155 kg demiş sürücü - yolcu dahil. Artçılı kullananlar bunu aşıyor mu ? 5-10 kg aşar isek sonuç ne olur ?
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
5-10 kilo fazla kolay kolay bir sey olmaz cok derin çukurlara hizli girmediginiz sürece benim prince 150 kilo diyordu ben 200 kilo bindirdigim oldu kisa mesafe hic bir sıkıntı yaratmadi ki senin ki Çin degil
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
sağol teşekkür ederim edirneye yolun düşerse beklerim ismim fatih açıkçası bende aldım discover ama fazla bilgim yok motor hakkında şehir içi kullanmak için aldım şuan 320 km yaptım burdan takip edip bilgi sahibi olmaya çalışıyorum.

tamamdır.. teşekkürler . daha geçen hafta bugun oradaydık ama arabayla gittik..

motordan memnun kalacağını düşünüyorum.. güzel motor. çinliden iyidir hiçyoktan.. Yakında, seneye sezon başında özellikle fiyatlarının artacağını düşünüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:18 ----------

selamlar arkadaşlar, bajaj ın kullanım klavuzunu okurken max yükleme kapasitesi 155 kg demiş sürücü - yolcu dahil. Artçılı kullananlar bunu aşıyor mu ? 5-10 kg aşar isek sonuç ne olur ?

yok hocam birşey olmaz. Onu en düşük seviyede risk almak için yazıyorlar. arkadaşın dediğine katılıyorum, sert çukura girmezsen hiçbir sıkıntı olmaz. bazen ben ve eşim biniyoruz kısa mesafe, ben 110 eşim 55 kg. rahat rahat biniyorum. ama biraz dikkatli kullan, mazallah kaza yaparsın ( fren mesafesini iyi ayarla zor durursun ) bir de sert çukura girip de jant yamultmamaya bak
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
merhaba Arkadaşlar ,yarın ilk bakım için Bay Moto ya gideceğim.750 km ye yaklaştık. bakalım nasıl olacak .
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
merhaba Arkadaşlar ,yarın ilk bakım için Bay Moto ya gideceğim.750 km ye yaklaştık. bakalım nasıl olacak .

yağ filtresini söktür. iyice temizlet. tabi önce parçacıkları göreceksin.metal parçacıklarını. "temizledim" dedikten sonra tekrar kontrol etmelisin..kenarlarda kalıyor mutlaka.bakalım servislere eğitimde öğrettikleri gibi , zincir söküp yağa batıracak mı. benimkini öyle yapmışlardı.

Geçenlerde arka lambam kesti. aksam da yolculuk yapacaktım. patladı sandım korktum . ama seleyi kaldırınca arkadan ampulu çıkarayım dedim..elimi attım yanıyor. kablolarda temazsızlık oluyor demmekki. arka farınız keserse bir gün çıkarın bakın..kurcalayın motor çalışıyorken, o zaman yanabilir.
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
çok enteresan, bay motoyu şimdi bir daha aradım . yarın ustası yokmuş. zincir sökümü için hafta içi gitmem gerekiyormuş ???
acaba yarın gitsem ne yapacaklardı...


yağ filtresini söktür. iyice temizlet. tabi önce parçacıkları göreceksin.metal parçacıklarını. "temizledim" dedikten sonra tekrar kontrol etmelisin..kenarlarda kalıyor mutlaka.bakalım servislere eğitimde öğrettikleri gibi , zincir söküp yağa batıracak mı. benimkini öyle yapmışlardı.

Geçenlerde arka lambam kesti. aksam da yolculuk yapacaktım. patladı sandım korktum . ama seleyi kaldırınca arkadan ampulu çıkarayım dedim..elimi attım yanıyor. kablolarda temazsızlık oluyor demmekki. arka farınız keserse bir gün çıkarın bakın..kurcalayın motor çalışıyorken, o zaman yanabilir.
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
çok enteresan, bay motoyu şimdi bir daha aradım . yarın ustası yokmuş. zincir sökümü için hafta içi gitmem gerekiyormuş ???
acaba yarın gitsem ne yapacaklardı...

Tahminim şu, hafta sonu çok yoğun oluyorlar hafta içi kimse yokken rahat rahat yapıyorlar
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
yağ filtresini söktür. iyice temizlet. tabi önce parçacıkları göreceksin.metal parçacıklarını. "temizledim" dedikten sonra tekrar kontrol etmelisin..kenarlarda kalıyor mutlaka.bakalım servislere eğitimde öğrettikleri gibi , zincir söküp yağa batıracak mı. benimkini öyle yapmışlardı.

Geçenlerde arka lambam kesti. aksam da yolculuk yapacaktım. patladı sandım korktum . ama seleyi kaldırınca arkadan ampulu çıkarayım dedim..elimi attım yanıyor. kablolarda temazsızlık oluyor demmekki. arka farınız keserse bir gün çıkarın bakın..kurcalayın motor çalışıyorken, o zaman yanabilir.

Motor 2 kişilik diyorlar.Max.yük.150Kg.dediklerine göre.Bajaj motoruna güvenmiyor.Honda wingo(disk fren)100cc motoruna 170Kg max.yük veriyor.Şahsen benim;bajaj servis fiyat politikası, yük kapasitesi,düşük hızlarda motorun aşırı ısınması,ampul gevşemesi ... gibi eksilerden bajajdan soğumaya başladım.demekki kalite standardı düşük bi marka kalitesi ile Türkiye de hizmet verecekler.arka demiri ile maliyet 4000TL.Para o kadar kolay kazanılmıyor."KALİTESİZ MAL ALACAK KADAR ZENGİN DEĞİLİM BEN."
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Motor 2 kişilik diyorlar.Max.yük.150Kg.dediklerine göre.Bajaj motoruna güvenmiyor.Honda wingo(disk fren)100cc motoruna 170Kg max.yük veriyor.Şahsen benim;bajaj servis fiyat politikası, yük kapasitesi,düşük hızlarda motorun aşırı ısınması,ampul gevşemesi ... gibi eksilerden bajajdan soğumaya başladım.demekki kalite standardı düşük bi marka kalitesi ile Türkiye de hizmet verecekler.arka demiri ile maliyet 4000TL.Para o kadar kolay kazanılmıyor."KALİTESİZ MAL ALACAK KADAR ZENGİN DEĞİLİM BEN."

reis kızmış :) size boxer verelim 3000 tl ye paranızda cebinizde kalsın. ön cam, koruma demiri, çanta demiri hepsi standart.

sizin mantığınıza göre çin malı motorları piyasadan kaldırmak lazım demekki. 2 günde egzos düşenmi ararsın, durduğu yerde paslananmı ararsın, durup dururken stop edenmi ararsın (karbüratör). ama bajaj kalitesiz diyosunuz öylemi? eleştiri yaparken biraz insaflı olalım. piyasada rks, kuba, kadırga diye saçma sapan isimlerle satılan ne eduğu belirsiz çin malı comuter motorlar bile 3000-3500 lirayken bajaj fiyatlarına tekrar bir göz atın isterseniz :cat:

benim kullandığım boxer modelinde de 150 kg yazıyor sanırım. o yazan biraz formalite icabı. şimdi verdiğim linkdeki videoyu izleyin 150kg yazan motor neler taşıyor neler yapıyor bir görün. 3 kişi 75 kg desek en az 225 kg ve hoplayıp zıplıyor bide. sizin 100 lük winggonuz aynı şartlarda ne kadar dayanır siz karar verin. alın size beğenmediğiniz kalitesiz bajaj :pr:


[/COLOR]
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
Motor 2 kişilik diyorlar.Max.yük.150Kg.dediklerine göre.Bajaj motoruna güvenmiyor.Honda wingo(disk fren)100cc motoruna 170Kg max.yük veriyor.Şahsen benim;bajaj servis fiyat politikası, yük kapasitesi,düşük hızlarda motorun aşırı ısınması,ampul gevşemesi ... gibi eksilerden bajajdan soğumaya başladım.demekki kalite standardı düşük bi marka kalitesi ile Türkiye de hizmet verecekler.arka demiri ile maliyet 4000TL.Para o kadar kolay kazanılmıyor."KALİTESİZ MAL ALACAK KADAR ZENGİN DEĞİLİM BEN."

Onlar hep kağıt üzerindeki değerler benim scooter 5 lt diyor mesela depoyu 2 parmak kalana kadar dolduruyorum 6 litre alıyor :D max 150 diyor 80+80 üstüne birde arka çanta daki yük vs. taşıyor yani. bizim türkler abartmayı sever sen oraya 200 kg yük de adam 2 kişi biner üstüne bide 4 tane çimento çuvalı taşır :D
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Motor 2 kişilik diyorlar.Max.yük.150Kg.dediklerine göre.Bajaj motoruna güvenmiyor.Honda wingo(disk fren)100cc motoruna 170Kg max.yük veriyor.Şahsen benim;bajaj servis fiyat politikası, yük kapasitesi,düşük hızlarda motorun aşırı ısınması,ampul gevşemesi ... gibi eksilerden bajajdan soğumaya başladım.demekki kalite standardı düşük bi marka kalitesi ile Türkiye de hizmet verecekler.arka demiri ile maliyet 4000TL.Para o kadar kolay kazanılmıyor."KALİTESİZ MAL ALACAK KADAR ZENGİN DEĞİLİM BEN."

Bu dedikleriniz hangi motorda olmaz ki? Ampul gevşemesi ile mi soğudunuz ne diyeyim yani. Ben çok memnunum motordan, böyle ufak tefek sorunlar sizi soğutmuyor bence siz bahane arıyorsunuz..ama bi motorda hep + olmaz illa ki - leri de olacak

Alacağınız motoru çok merak ediyorum. Bilhassa, alacağınız motorun sorunlarını ayrıyeten araştıracam... Ben sıfır otomobilde bile farın yanmadığını biliyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
67
Bu dedikleriniz hangi motorda olmaz ki? Ampul gevşemesi ile mi soğudunuz ne diyeyim yani. Ben çok memnunum motordan, böyle ufak tefek sorunlar sizi soğutmuyor bence siz bahane arıyorsunuz..ama bi motorda hep + olmaz illa ki - leri de olacak

Alacağınız motoru çok merak ediyorum. Bilhassa, alacağınız motorun sorunlarını ayrıyeten araştıracam... Ben sıfır otomobilde bile farın yanmadığını biliyorum

"alacağınız motorun sorunlarını ayrıyeten araştıracam" :) zamanını boşa harcama bence, çinçonda alsa yere göğe sığdıramaz böyle insanlar
 
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
55
sinirlendim arabanın birine gaz debriyaj yaptım on dikildi motor çok kuvvetli en güzel renk mavi ;
:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst