[Bursa - MT]

Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Piyasada adam gibi esnaf kalmamış arkadaş. Silindir üst kapagında yalama olan deliğe hellicol çektirmiştim ki çektirmez olaydım. saplamayı sıkarken boşluğunu elimle aldım, anahtarla tam tur çevirdim, blok çatladı. Daha 6 diş sıkma payı varken üstelik. Yeni üst kapak orjinal 400 lira. Ya sanayilerin hiç biri uyumlu değil. Sağlam bir kaynak yada yeni parça. Girdi yine.... Bir ay yatış garajda motora.
 
Katılım
30 May 2014
Mesajlar
164
Piyasada adam gibi esnaf kalmamış arkadaş. Silindir üst kapagında yalama olan deliğe hellicol çektirmiştim ki çektirmez olaydım. saplamayı sıkarken boşluğunu elimle aldım, anahtarla tam tur çevirdim, blok çatladı. Daha 6 diş sıkma payı varken üstelik. Yeni üst kapak orjinal 400 lira. Ya sanayilerin hiç biri uyumlu değil. Sağlam bir kaynak yada yeni parça. Girdi yine.... Bir ay yatış garajda motora.
Geçmiş olsun.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Piyasada adam gibi esnaf kalmamış arkadaş. Silindir üst kapagında yalama olan deliğe hellicol çektirmiştim ki çektirmez olaydım. saplamayı sıkarken boşluğunu elimle aldım, anahtarla tam tur çevirdim, blok çatladı. Daha 6 diş sıkma payı varken üstelik. Yeni üst kapak orjinal 400 lira. Ya sanayilerin hiç biri uyumlu değil. Sağlam bir kaynak yada yeni parça. Girdi yine.... Bir ay yatış garajda motora.

Geçmiş olsun.
Büyük bir talihsizlik olmuş gerçekten.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Geçmiş olsun.


Yarın saat 5 gibi aksilik olmazsa , Altınşehir gençlik merkezinde basketbol maçı yapıyoruz.

Ben , zakir , emre , enes, bilal geliyor.
Başka gelmek isteyen varsa bekleriz.
Göbekleri eritelimki daha rahat sürelim motorları :)
 
Katılım
30 May 2014
Mesajlar
164
Geçmiş olsun.


Yarın saat 5 gibi aksilik olmazsa , Altınşehir gençlik merkezinde basketbol maçı yapıyoruz.

Ben , zakir , emre , enes, bilal geliyor.
Başka gelmek isteyen varsa bekleriz.
Göbekleri eritelimki daha rahat sürelim motorları :)
Yorgun olmazsam bende gelirim izlemeye
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
Gelin sizde girin :)

Zaten bizde ham ız :)
Amaç muhabbet ve azıcık hareket :)

basketbolu çok severim ama liseden beridir oynamadım baya hamım. zaten 5'te anca işten çıkarım. izlemeye giden arkadaşların resimlerini bekliyoruz. başka bir zaman ben de katılmak isterim. hatta o kadar hevesliyim ki kendime hepsiburada.com'dan basketbol topu bile aldım.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Motorları bizim evin bagçesie bırakırız.

Gelipte motoru görmeyen olursa gitmesin. Orda basket oynayan bizizdir :)
Eğer kimse yoksa 15 dkya orda oluruz zaten :)

Tekrar söyliyim saat 5 altınşehir gençlik merkezi.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Cuma günü akşamı hava raporunu kontrol ederek durum değerlendirmesi yapsak daha iyi olur diye düşünüyorum.
Eğer cumartesi günü hava yağışlı olursa, o zaman pazar günü için program yapılabilir.

Hava raporları değişmeye başladı.
Kimisine göre cumartesi hiç yağmur yağmayacak,kimisine göre de az yağacak.
Hadi hayırlısı bakalım.Takip etmeye devam.:)

http://www.accuweather.com/tr/tr/bursa/317350/hourly-weather-forecast/317350?hour=81


http://poseidon.hcmr.gr/weather_forecast.php?area_id=gr
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Ne oldu bu Bursa grubuna böyle?
Kimseden ses çıkmıyor. Lys'ye girecek gençleri anlıyorum da,diğer ihtiyar delikanlılardan da ses seda yok.:)
Bu arada hava yarın için iyiye doğru gidiyor derken, komple yağış göstermeye başladı.
Hayırlısı olsun bakalım. Akşama doğru belki tekrar değişebilir.
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
Ne oldu bu Bursa grubuna böyle?
Kimseden ses çıkmıyor. Lys'ye girecek gençleri anlıyorum da,diğer ihtiyar delikanlılardan da ses seda yok.:)
Bu arada hava yarın için iyiye doğru gidiyor derken, komple yağış göstermeye başladı.
Hayırlısı olsun bakalım. Akşama doğru belki tekrar değişebilir.

osman abi festivale 4 teker gidelimmi nedersin
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Bana bursa şopper kulubünden mesaj geldi festival alanında yağmur yokmuş, yinede motorla giderseniz hırdavatçılardan 20 metrekare sera naylonu kestirin ortaya bir uzun sopa dayadınızmı motorlarla beraber altına girersiniz:)
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
osman abi festivale 4 teker gidelimmi nedersin

Neden olmasın bana uyar.
Maksat birazda oradaki havayı koklamak değil mi?
Teybin sesini açtı mı cıstak cıstak gideriz.:)
Motorla da pazar günü gezeriz. Nede olsa hava güzel görünüyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:13 ----------

Bana bursa şopper kulubünden mesaj geldi festival alanında yağmur yokmuş, yinede motorla giderseniz hırdavatçılardan 20 metrekare sera naylonu kestirin ortaya bir uzun sopa dayadınızmı motorlarla beraber altına girersiniz:)

Ümit Hocam senide bekleriz sera naylonunun içine.:cherry:
Dışarıda güneş çarpmasın.:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst