- Katılım
- 17 Haz 2012
- Mesajlar
- 3,797
berkut en geç salı günü bursaya dönücem hemde benim çelik fren hortumları hazır olacak o zaman banada haber verin yoksa yolda denk geliyorsun arabaylayken üzerine kırarım:queen:
Aa ne zaman denk geldik
berkut en geç salı günü bursaya dönücem hemde benim çelik fren hortumları hazır olacak o zaman banada haber verin yoksa yolda denk geliyorsun arabaylayken üzerine kırarım:queen:
Aa ne zaman denk geldik![]()
Beyaz kaskım , revit montum , bot vs var onlar ayrıntı tabi
Birde jant şeritlerim var 3 renk
Bursada başka beyaz cbr da görmedim 3 renkli jant şeridi
3 renk jant şeridi olsada hala kızılay mod
ahahaha
Eşgele giderken izmir yolunda siz tırların arkasına takılıyorken ben sol şeritte halay çekiyordum ama :queen::thumright:flower:
beni geçince neler oluyor biliyorsun :queen::flower:l:
Herkeze hayırlı akşamlar beyler. Bu aralar forumu uzaktan takipteyim. Bakıyorumda grupça uzun zamandır gezi yapılmadı. Herkez kuul takılıyor. Bu hafta bursa endru festivaline varmı gelicek. Ben cumartesi sabahtan gidiyorum.
Beyaz kaskım , revit montum , bot vs var onlar ayrıntı tabi
Birde jant şeritlerim var 3 renk
Bursada başka beyaz cbr da görmedim 3 renkli jant şeridi
kask beyazdı sendin o zaman yanaşıp konuşmak istemedim tedirgin olma diye![]()
Herkeze hayırlı akşamlar beyler. Bu aralar forumu uzaktan takipteyim. Bakıyorumda grupça uzun zamandır gezi yapılmadı. Herkez kuul takılıyor. Bu hafta bursa endru festivaline varmı gelicek. Ben cumartesi sabahtan gidiyorum.
Yaw arkadaş neye özensen çok kursağımda kalıyor. Cuma Cumartesi yağmur görteriyor meteoroloji. Yaedır bundada bir hayır.
Festival bölgesine daha çok yağacağı kesin, yağmur tam bir rezillik oluyor malesef. Pazar günü sabahtan gidelim sonra geri geliriz, dönüş kalabalık olur![]()