[Bursa - MT]

Katılım
26 Nis 2014
Mesajlar
7
İki hafta sonra iki - üç aylığına Bursa'da olacağım. İstanbul'da işten, havanın müsait olmamasından ve birazda üşengeçliğimden motorcu arkadaşlarla pek tanışıp gezilere katılamadım. Bursa'da daha aktif olup gezi düzenleniyorsa Yamaha ybr 125'im ile katılmak isterim. :)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Beyaz kaskım , revit montum , bot vs var onlar ayrıntı tabi :)

Birde jant şeritlerim var 3 renk :)
Bursada başka beyaz cbr da görmedim 3 renkli jant şeridi
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Herkeze hayırlı akşamlar beyler. Bu aralar forumu uzaktan takipteyim. Bakıyorumda grupça uzun zamandır gezi yapılmadı. Herkez kuul takılıyor. Bu hafta bursa endru festivaline varmı gelicek. Ben cumartesi sabahtan gidiyorum.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Herkeze hayırlı akşamlar beyler. Bu aralar forumu uzaktan takipteyim. Bakıyorumda grupça uzun zamandır gezi yapılmadı. Herkez kuul takılıyor. Bu hafta bursa endru festivaline varmı gelicek. Ben cumartesi sabahtan gidiyorum.

Biz Hazırlıklar için Çarşambadan çıkıcaz ,tüm motoseverleri festivalimize bekliyoruz...(Geziler isteğe göre yapılabilir ancak Ramazan ve sıcaklar bastırdı bundan sonra bizim günlük gezilerin fazla zevki çıkmaz diye düşünüyorum .Kamp ve kalmalı geziler ise zaten belirli gruplarla yapılınca iyi oluyor,nasip...)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Yaw arkadaş neye özensen çok kursağımda kalıyor. Cuma Cumartesi yağmur görteriyor meteoroloji. Yaedır bundada bir hayır.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Yaw arkadaş neye özensen çok kursağımda kalıyor. Cuma Cumartesi yağmur görteriyor meteoroloji. Yaedır bundada bir hayır.

Bende baktım tüm sitelerde pazartesiye kadar yağmur görünüyor.Sizden önce yazmayı düşündüm.
Diğer taraftan 'Belkide hafta sonuna kadar yağış gider,kalmaz' diye biraz daha beklemeyi tercih ettim.
Anlaşılan bu sene yaz bize hiç gelmeyecek.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Festival bölgesine daha çok yağacağı kesin, yağmur tam bir rezillik oluyor malesef. Pazar günü sabahtan gidelim sonra geri geliriz, dönüş kalabalık olur:)
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Festival bölgesine daha çok yağacağı kesin, yağmur tam bir rezillik oluyor malesef. Pazar günü sabahtan gidelim sonra geri geliriz, dönüş kalabalık olur:)

Cuma günü akşamı hava raporunu kontrol ederek durum değerlendirmesi yapsak daha iyi olur diye düşünüyorum.
Eğer cumartesi günü hava yağışlı olursa, o zaman pazar günü için program yapılabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst