Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
155
merhaba arkadaşlar ben de bi kaç hafta önce 2011 yeşil bir klx ile aranıza katıldım,

kocaeli den ankaraya kullanarak getirdim motoru. otobandan tam gaz geldim, bundan önce WR 125 R vardı bende de ona nazaran daha iyi çekiyor tabi o da ilk 3 viteste iyiydi ama sonra nefesi kesiliyordu bunda öyle bir şey yok bu beni mutlu etti. düzlüklerde 130 gördüm maksimum yokuşlarda 115 e kadar düşüyor gerçi son hız makinesi değil bunlar zaten ben de onun arayışında değilim. tam gazda 120 civarı ortalama ile 3,8 litre yaktım şehirde kullanıyorum şimdi 3. 3,2 civarı yakıyor şu anda gayet memnunum ancak motoru satmayı düşünüyordum çünkü artçı için dünyanın en rahatsız motorlarından biri sanırım. sonra bugün servis manuel e bakarken farkettim ki çoğu bakımı ya yılda bir ya da 12000 kmde bir çok hoşuma gitti WR de 3000 kmde bir bakım yapmak gerekiyordu. üstüne böyle parçalarda Japan yazması insana bi güven veriyor açıkçası çok ince ayrıntıların düşünülmüş olması filan mutlu etti beni o yüzden şimdi satmasam mı acaba demeye de başladım neyse uzattım konuyu biraz ama satmazsam top case takmayı düşünüyorum bakalım zaman neler gösterecek :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------

hocam ben sahibiyle bayağı görüştüm almaya da karar vermiştim tam ama sonra kendi aldığım motoru gördüm 2011 modeldi ve orijinaldi gittim bunu aldım ama bu da çok iyi bir motor SM jantlar çok güzel üstelik sahibi de samimi biriydi yani alınabilir temizse eğer. hayırlısı olsun diyorum :)
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Bu ilandaki motoru bilen duyan gören var mıdır?

Bi ara ben de takıldım bu arkadaşa. Telefonda makul bir insan gibi.

Ben baktığımda küçük cc takas vardı yanlış hatırlamıyorsam, dükle takasa olumlu yaklaştı, sonra karşılıklı vazgeçtik o zamanlar er6 veya fazer bakıyorum diyordu şimdi araba olmuş :silent:
 
Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
155
umurcan o adam motoru sattı senin konuştuğun şu an ilana koyan kişi almış 500 600 lira civarında masraf yapmış ama şimdi kendi de satıyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2011 model KLX imi satmaya karar verdim,uzun süredir kullanma fırsatım olmadı,zaten aldığımdan bu yana bir kaç bin km yapabildim,TUvturk muayenesini yaptırıp satacağım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aklındaki fiyat nedir abi?
su an fiyat belirlemedim ama,
motor üzerinde acerbis elcik koruma ve FMF 4.1 eksoz var,orijinali de duruyor.düşmesi kalkması olmayan bir motor,garaja gittiğimde km sine de bakar bir fiyat belirleyebiliriz sanırım.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-titiz-kullanicidan-2011-model-7100-km-de-klx-250-168550192/detay/


ilan metni de şu :
KLX 250 hakkında çok şey söylenebilir ama fiyat/performans acısından en ideal ve dünyada sınıfında en çok satan ve gerçekten Japonya'da üretilen bir motor olduğunu söylemek yeterli sanırım.
Motorun ikinci sahibiyim 4000 km civarında satın aldım
tüm bakımları yetkili serviste yapılmıştır,en son 2013 yılında 6000 km bakımını yaptırdım.
kazasız darbesiz ,titizlikle kullanılmış.üzerine yağmur değmemiş bir garaj motordur.
Yarışmamış ve ağır arazi koşullarında yıpratılmamıştır.
Bundan başka iki motorum daha var ve zamansızlıktan kullanamıyorum.
Bu kadar iyi korunmuş motoru özenle kullanmayacak,malının kıymeti bilmeyecek birine satmayı da istemiyorum.
Motorumun üzerinde extra olarak
-Acerbis Elcik koruma,
-Acerbis Gidon süngeri,
-FMF factory 4.1 egsoz (orijinal egsozu da ayrıca verilecektir)
Bu orijinal aksesuarların fiyatını araştırabilirsiniz.
Motor hiç bir sekilde açılmamış,ayarları ile oynanmamış,elektrik sistemine en ufak bir müdahalede bulunulmamıştır.
motorda iki tane kozmetik kusur var;
sağ depo grenajı üzerindeki stickerın bir kısmında basınçlı su ile yıkamadan kaynaklanan minik bir kopuk var.(basit bir işlemle giderilebilir,20-30 Tl.ya yenilenebilir
ayrıca arka kuyruk plastiğinde önceki sahibi tarafından çanta demiri sökülüp takılmasından dolayı küçük bir değişiklik yapılmış olup,bu değişiklik tarafımdan düzeltilmiştir,yapılan işlem gözle farkedilemeyecek kadar önemsiz de olsa bu parça değiştirilmek istenirse parçanın yenisi 150 Tl.dir.

Şehir dışında olmam sebebiyle 20.06.2014 den sonra motoru gösterip teslim edebilirim.

vade,takas mümkün olmamakla beraber makul bir pazarlık yapılabilir.İhtiyaçtan,şaşkınlıktan satılık olmadığı icin ölücülerin

cep telefonuma her an cevap veremediğim icin çağrı bıraktığınız takdirde geri dönebilirim.
 
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
1,477
2 ay daha sabredemedin abi :D Hayırlı satışlar umarım hakkını verecek birine gider abi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 ay daha sabredemedin abi :D Hayırlı satışlar umarım hakkını verecek birine gider abi.
ben hep sabrediyorum da kısa vadede ne tatil,ne motora binecek zaman oluyor,leylek gibi oldum,ayağım yere değse yuva yapacağım :)
 
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
1,477
Bende klx takibindeyim abi 2 ay sonraya naktim hazır olacak şimdi böyle güzel motorları kaçırdıkça deli oluyorum . Ama dediğin gibi vakit yoksa psikolojik baskıdan başka bişi değil :D Kapı önünde duren motor depresyon sebebi :p Tekrar hayırlı olsun .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende klx takibindeyim abi 2 ay sonraya naktim hazır olacak şimdi böyle güzel motorları kaçırdıkça deli oluyorum . Ama dediğin gibi vakit yoksa psikolojik baskıdan başka bişi değil :D Kapı önünde duren motor depresyon sebebi :p Tekrar hayırlı olsun .
ben depresyona girmiyorum ama her ne sebeble olursa olsun,malımı kullanmadığım zaman mutsuz oluyorum,kullanmak icin alınan mal kullanılmalı.kenarda dursun diye almıyoruz sonuçta.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
KLX 250 yi yeni bir dost ve kardeşime sattım,alıcısına hayırlısı olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst