bence karşılaştırma topiği kaydı biraz
Sen önce bi klx al ondan sonra konuşalımBiraz alıştıktan sonra yorumlarımı detaylı olarak paylaşacağım, saygılar.
Evet arkadaşlar rodaj bitti hafta sonu arazide de kullanabildim. Klx için hiç bir tecrübem yok fakat crfl ile birkaç tecrübem oldu ki, arada ciddi fark var. Üzerindeki lastikler(bridgestone tw301ve302)asfaltta çok başarılı ama arazide kuru olmasına rağmen iyi değil, zaten üzerindekiler lastikler arazi için değil. Biraz parkurda hoplayıp zıpladım amortisörleri çok iyi. Frenler gayet yeterli fakat arka teker çok çabuk kilitleniyor özellikle asfaltta, bunun yükseklikten dolayı olduğunu düşünüyorum, bir de amortisörlerin ayarlarını daha tam olarak oturtamadığımı belirtmek isterim. Boyum 175 anca parmak uçlarımla basabiliyorum. Yakıt tüketimine gelirsek; 100 km'de sakin kullanımda 2,9 lt, karışık kullanımda 3,4 lt. Sert kullanımda 4 lt civarında olacağını düşünüyorum.. Gelelim motora; teknik verilerden de anlaşılacağı gibi devirli kullanmak gerekiyor, şöyle 3500-4000 den sonra kendine geliyor öncesinde ölü denecek kadar cansız. Önceki motorum xl200'dü düşük devirdeki torku iyiydi, ama buna alışmam zor olmadı. Arkadaşlar kullandıkça tecrübelerimi paylaşmaya devam edeceğim, merak ettiğiniz her şeyi seve seve cevaplarım, saygılar.
10 kilo var herhaldeellerimi bırakınca bariz sağa çekiyor, kilometre saatinin arka tekere bağlı olması çok saçma, far anahtarı yok, km saati 73'le giderken 80, 102 ile giderken 112 gösteriyor. En çok canımı sıkan sinyalleri sessiz çalışıyor.
Evet arkadaşlar rodaj bitti hafta sonu arazide de kullanabildim. Klx için hiç bir tecrübem yok fakat crfl ile birkaç tecrübem oldu ki, arada ciddi fark var. Üzerindeki lastikler(bridgestone tw301ve302)asfaltta çok başarılı ama arazide kuru olmasına rağmen iyi değil, zaten üzerindekiler lastikler arazi için değil. Biraz parkurda hoplayıp zıpladım amortisörleri çok iyi. Frenler gayet yeterli fakat arka teker çok çabuk kilitleniyor özellikle asfaltta, bunun yükseklikten dolayı olduğunu düşünüyorum, bir de amortisörlerin ayarlarını daha tam olarak oturtamadığımı belirtmek isterim. Boyum 175 anca parmak uçlarımla basabiliyorum. Yakıt tüketimine gelirsek; 100 km'de sakin kullanımda 2,9 lt, karışık kullanımda 3,4 lt. Sert kullanımda 4 lt civarında olacağını düşünüyorum.. Gelelim motora; teknik verilerden de anlaşılacağı gibi devirli kullanmak gerekiyor, şöyle 3500-4000 den sonra kendine geliyor öncesinde ölü denecek kadar cansız. Önceki motorum xl200'dü düşük devirdeki torku iyiydi, ama buna alışmam zor olmadı. Arkadaşlar kullandıkça tecrübelerimi paylaşmaya devam edeceğim, merak ettiğiniz her şeyi seve seve cevaplarım, saygılar.
Gelelim motora; teknik verilerden de anlaşılacağı gibi devirli kullanmak gerekiyor, şöyle 3500-4000 den sonra kendine geliyor öncesinde ölü denecek kadar cansız.
Hayırlı uğurlu olsun, ayrı bir başlıkta değerlendirmeniz daha yararlı olurdu, enduro/cross 250cc kullanıcıları merakla, WR250 artı eksi ne var ne yok öğrenmek isteyeceklerdir, bu başlıkta WR rakipsiz olmasına rağmen, şahsına münhasır başlık daha iyi olurdu
Ben de bunu kastediyordum yukarda. Sahibi olan birinin söylemesi daha doğrulayıcı olmuş çünkü ben de kendimden şüphe etmiştim biraz.
Sessiz sinyal ile ne sıkıntınız var onu çözemedim yanlız. ?
Böyle daha iyi olmuyor mu ya? Böyle tüm bilgilerin bir arada olduğu bir başlık... Benim için okuması daha zevkli oluyor, aha şundan da bahsetmişler, aha WR kullanıcısı da geldi felan diye.![]()
Crf nin yamahadakı karşılığı türkiyede satılmayan xt250 serow dur. Turkıyede olsaydı onu alırdım. Hava soğutmalı ama onun kendine göre klasık yapısını seviyorum. Crf em olmasına rağmen masaüstü fotoğrafım xt250. Ama WR başka bir alet.
İkinci el aldım, alırken klx de baktım ama güzel fiyata crf bulunca aldım. Klx de düşünülebilirdı ama hondayı satmak daha kolay olacak bu kesin.
Ben motorumdan çok memnunum. Memnun olmayanlar muhtemelen arazi ağırlıklı kullananlardır ki bu aletin amacı bu değil olamaz. Asfalt ağırlıklı bir dual sport makine bu. O arkadaşları wr250 de memnun etmeyebilir bence. Onlara gasgas veya KTM lazım gibi.
Crf nin selesını kaplattım yakında sava mc 24 lastik de alacam alet muhteşem olacak. Bu benim ilk motorum ama Son olmayacak.
Ilerde para olursa bir Tenere istiyorum evde ikinci moto olarak da wr125x veya mt125 hayal ediyorum. Hayal bedava.
Eyvallah çok sağolasın. Aslında dediğini düşündüm, ayrıca bir bir başlık da var wr ile ilgili fakat bu başlık altında yazmak daha mantıklı geldiği için buraya yazıyorum. Syanur; sinyal röleli yada ses çıkaran cinsten değil, sinyal verdikten sonra açık unutuyorum, bu olay çoğu motorda böyle ama anlamadığım bu kadar basit bir şeyi bu zamanda hala uygulamıyorlar.Hayırlı uğurlu olsun, ayrı bir başlıkta değerlendirmeniz daha yararlı olurdu, enduro/cross 250cc kullanıcıları merakla, WR250 artı eksi ne var ne yok öğrenmek isteyeceklerdir, bu başlıkta WR rakipsiz olmasına rağmen, şahsına münhasır başlık daha iyi olurdu
belli zaman sonra sinyal sesi de sinir ediyor.
ben motoruma sesli röle takıp 10 gün sonra geri cıkarttım.
cg nin ki 5 lira bişey oldugundan umursamadım da![]()
Bana şart oldu artık, gündüz ışık değeri malum, gölge haricinde sağsol işareti ekranda görünmüyor neredeyse, komşum'da aynı şeyden müzdarip ses sinir bozuyor diyor sökecem vs diyordu, söküp bakayım uyumlu olur ise, değişeyim![]()
olmadı ,
led yada power led ile gösterge aydınlatmasını modifiye edip görünmezlik olayını çözebilirsin.
buda aklının kösesinde dursun :cat:
İşte o işe gözüm kesmiyor, smd devreler vs vardır içerde mutlaka, bir hasar verdirdimmi, iş aş beyinde hemen yanında, sesli sinyal bu işi çöze umuyorum, bu gün bakayım bu işe![]()