Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Yarın kayınço aydın adnan Menderes hastanesinde ameliyat olacak. Burundan girilip elmacık kemiğindeki kırıklar alınacak. Burun kemiğindeki kırıklarda alınacak. Alın kemiğindeki kırık kendisi kaynar demiş doktor. Bakkala giderken bile takın şu kaskı. Kolunuza takmayın bilezik gibi.
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
73
Geçmiş olsun kardeşim allah acil şifa versin bende bir kaza atlatmıştım dizimden ameliyat olmuştum iyi bilirim neler çekiyor insan.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Yarın kayınço aydın adnan Menderes hastanesinde ameliyat olacak. Burundan girilip elmacık kemiğindeki kırıklar alınacak. Burun kemiğindeki kırıklarda alınacak. Alın kemiğindeki kırık kendisi kaynar demiş doktor. Bakkala giderken bile takın şu kaskı. Kolunuza takmayın bilezik gibi.

Kalıcı bir rahatsızlık olmadan ve acısız bir şekilde çarçabuk iyileşir inşallah...
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adil abi bende lastik boya kalemi alıcam ama.. İkide bir boyamak gerekecekse hiç bulaşmayayım diyorum. Hoşuma gitmezse çıkarmakta sorun olur bu sefer...

Salih sana yardımı olacağını düşünüyorum...
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/86089-lastik-kalemleri.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:57 ----------

Yarın kayınço aydın adnan Menderes hastanesinde ameliyat olacak. Burundan girilip elmacık kemiğindeki kırıklar alınacak. Burun kemiğindeki kırıklarda alınacak. Alın kemiğindeki kırık kendisi kaynar demiş doktor. Bakkala giderken bile takın şu kaskı. Kolunuza takmayın bilezik gibi.
Allah kimseye göstermesin kötü.Adem arkadaşa acil şifalar diliyorum inşallah tez zamanda sağlığına kavuşur...(Bu arada o çarpan hayvan ne oldu?)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Hiçbirşey olmadı. Ehliyetsiz sürücü. Tonla ceza yemiştir, gerisini beklesin.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Adem abi ile telefonda görüştük kazadan sonra ama buradan da geçmiş olsun dileklerimi tekrardan iletmek isterim.Motor kadar koruyucu ekipmanda önemli.Malum beldeki sıkıntıdan motor işini bırakıp 4 tekere geçmiştik.O yüzden pek foruma bakmıyorum.

@bykemik
abisi ben manisada değilim izzet ile irtibata geçebilirsin.10-15 güne geleceğim görüşelim.

@fat 280
kanka ara ara bakıyorum eski tadı yok.motor olmayınca yazası da gelmiyor insanın.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kandiliniz mübarek olsun...
 
Katılım
1 Ağu 2013
Mesajlar
31
arkadaslar motoru alalı 7 bin km oldu yag filtresini arka takozları deyiştirmeme gerek varmı
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Yok be abi paranın bi kısmını yedim 1500 lira kadar para kaldı sezon sonu uygun fiyatlı bulabirsin bekle 2 3 ay diyor herkes.

Sonunda gelip senin motürü alacağız böyle giderse.

iyi güzel almak için sezon sonunu bekle de.....O zaman sezonunda motora sen binemiyceksin kardeş..
 
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
111
iyi güzel almak için sezon sonunu bekle de.....O zaman sezonunda motora sen binemiyceksin kardeş..

İyi güzel ne yapayım ya moped tarızı o hyena 100x i alıp köylü müsün zırvalarına kulak asmayıp bineceğiz yada 2 ay bekleyip yamaha ybr 125 yada wolf alacağız beklemek kaliteyi getirecek bu yüzden bekliyorum sanırım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:15 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-salcano-temiz-2012-model-3770-km-de-168088795/detay

2300>> 2150>> 1950 TL ye kadar düştü 3700 km de tertemiz wolf lastiklerin markası ne acaba sıfır tubeless ama bilemedim.
Wolf olmasına rağmen vites göstergesi var sanırım ne diyorsunuz abiler ablalar ? :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst