Sen önce bi klx al ondan sonra konuşalımKesinlikle. Çünkü arazide alt devirler çok önemli ve hayat kurtarıcı . Öbür türlü kemiklerimiz kırılıyo![]()
Sen önce bi klx al ondan sonra konuşalımKesinlikle. Çünkü arazide alt devirler çok önemli ve hayat kurtarıcı . Öbür türlü kemiklerimiz kırılıyo![]()
Yamaha wr125r ve wr250r nin sele yüksekliği 93 cm ama orjinal alçaltma kiti ile 5 cm alçaltılabiliyor.yrumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar. grup arkadaşlarım düşük cc seçimimdeki kararı neadar uğrastılarsa değiştiremediler. ben kararlıyım sürekli binemediğim makineyi garajda yatırmam artık. ilerde iş güçten fırsatım olursa büyük makine alırım. lakin iş başa düştü ve iyice zorlaştı seçim. krarım wr de kesin idi. bugün bayiyi aradım motor perşembe gelecekmiş ellerindeki satılmış gidip deneyeceğim. ama wr 125 kullanan bir arkadasla görüştüm. 2. makinası olarak kullanıyormuş. işe gidiyorumuş, h.sonu uzun gezileri yoksa araziye cıkıyormuş. ben 125 den bile tad alıyorum dedi. h.içi görüşeceğiz crf de getirecek ikisinide deneyeceğim. Tek bir şeyi hesaba katmamışım boyum 1 75 yüksek gelebilir dedi. 125 i arkadasımda 250 yi ise bayide oturuş pozisyonu olarak deneyeceğim. boy kurtarmazsa mecburen crf. hatta bugün artık motorla grup gezileride yapmayacağımı hesab edince bana wr 125 bile yeter dedim. 2014 ü istediğin renk seceneği ile 9200 tl ye çözülüyor. crf deki aklım git gellerde hayırlısı lur inş. hepinize teşekkürler. denemeler bitince fikrinizi tekrar alacağım.
yrumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar. grup arkadaşlarım düşük cc seçimimdeki kararı neadar uğrastılarsa değiştiremediler. ben kararlıyım sürekli binemediğim makineyi garajda yatırmam artık. ilerde iş güçten fırsatım olursa büyük makine alırım. lakin iş başa düştü ve iyice zorlaştı seçim. krarım wr de kesin idi. bugün bayiyi aradım motor perşembe gelecekmiş ellerindeki satılmış gidip deneyeceğim. ama wr 125 kullanan bir arkadasla görüştüm. 2. makinası olarak kullanıyormuş. işe gidiyorumuş, h.sonu uzun gezileri yoksa araziye cıkıyormuş. ben 125 den bile tad alıyorum dedi. h.içi görüşeceğiz crf de getirecek ikisinide deneyeceğim. Tek bir şeyi hesaba katmamışım boyum 1 75 yüksek gelebilir dedi. 125 i arkadasımda 250 yi ise bayide oturuş pozisyonu olarak deneyeceğim. boy kurtarmazsa mecburen crf. hatta bugün artık motorla grup gezileride yapmayacağımı hesab edince bana wr 125 bile yeter dedim. 2014 ü istediğin renk seceneği ile 9200 tl ye çözülüyor. crf deki aklım git gellerde hayırlısı lur inş. hepinize teşekkürler. denemeler bitince fikrinizi tekrar alacağım.
Sen önce bi klx al ondan sonra konuşalımBiraz alıştıktan sonra yorumlarımı detaylı olarak paylaşacağım, saygılar.
yrumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar. grup arkadaşlarım düşük cc seçimimdeki kararı neadar uğrastılarsa değiştiremediler. ben kararlıyım sürekli binemediğim makineyi garajda yatırmam artık. ilerde iş güçten fırsatım olursa büyük makine alırım. lakin iş başa düştü ve iyice zorlaştı seçim. krarım wr de kesin idi. bugün bayiyi aradım motor perşembe gelecekmiş ellerindeki satılmış gidip deneyeceğim. ama wr 125 kullanan bir arkadasla görüştüm. 2. makinası olarak kullanıyormuş. işe gidiyorumuş, h.sonu uzun gezileri yoksa araziye cıkıyormuş. ben 125 den bile tad alıyorum dedi. h.içi görüşeceğiz crf de getirecek ikisinide deneyeceğim. Tek bir şeyi hesaba katmamışım boyum 1 75 yüksek gelebilir dedi. 125 i arkadasımda 250 yi ise bayide oturuş pozisyonu olarak deneyeceğim. boy kurtarmazsa mecburen crf. hatta bugün artık motorla grup gezileride yapmayacağımı hesab edince bana wr 125 bile yeter dedim. 2014 ü istediğin renk seceneği ile 9200 tl ye çözülüyor. crf deki aklım git gellerde hayırlısı lur inş. hepinize teşekkürler. denemeler bitince fikrinizi tekrar alacağım.
Yamaha yedek parça stoğu 0. Ayrıca parçaları çok pahalı bunuda göz önünde bulundur. Fiyatlar kdvsiz :cherry:
http://i.hizliresim.com/oQWXBm.jpg
0:41 de KLX show var ve videonun devamında CRF lerin çırpınışları
[YT]mu8_Rm8mcUE[/YT]
Grenajlar acerbis alinir, diger parcalar ebay.
Neredeyse her haftasonu araziye cikan biri olarak crf250l klx250 wr250 hepsi ile bayabir yol yaptik. Sunu soyleyebilirim, klx aralarinda en saglami. 35.000km de bir klx var ve motor sadece arazide hard kullaniliyor. Yok orasi kirildi, kecesi patladi, gidon yamuldu diyeni gormedim henuz. Wr250 de hic yolda birakmadi.
Crf250l ye girersem yazmakla bitmez
13000tl verip aldiktan sonra, eger araziye girerseniz.
1. Gidon yamulacak
2. Amortisor keceleri surekli yag kaciracak.
3. Vitel mili kirilacak.
4. Debriaj balatasi bitecek.
5. Arka grenajlar kirilacak.
6. Fren yada vites demiri surekli yamulacak yada kirilacak.
7. Motor ustune dustummu zaten vayyy haline.
Her hafta araziye çıktığınız için siz daha iyi biliyorsunuzdur mutlaka ama söylemden edemiycem, şu şov deiğiniz şeyi benim arkadaşım Duke200 ile yapıyor![]()
crf250 ile 1 senede 27.000 kilometreye geldim ve hafta sonları araziye girip hoplayıp zıplıyoruz, çok düştüm kalktım. gidon yamulması haricinde birşey yaşamadım. yamulmayan gidon da malesef yok. 80 verip alınan acerbis gidon bile yamulabilir.
belli bir kuvvatten sonra egilmemesi daha kötü olabilir.
gidon baglantı platini de yamulabilir
Niye bu kadar tartışıyorsunuz'ki, alın bir apachi 27'lik(Avustralya'da 30 beygir olduğu yazıyor), fiyat performans canavarı, ayak marşı var, el marş var, motoru/ciğeri janavar, cross yapmadım ancak her halükarda tam ayarlı süspansiyonlara sahip ön/arka, vsvsvsvvs, yedek parça biraz sıkıntı, birazda tasarruflu olaydı dadından yinmezdi, en paşa 250'lik benim 250'lik okadar![]()
17bg olanı var. Gerçekten kötü makina değil. Ben asıl diğerini merak ediyorum. Arkadaşımda 27bg liği var fakat binmek nasip olmadı henüz. Titreşimi biraz fazlacana ama![]()
Ufak bir düşmede gidon ikiye katlanıyor, sonra 3 kişi düzeltmek için asılıyoruzBu normal değil. YBR gidonumu bu arkadaş. KLX250 ve WR250'de neden yamulmuyor ?? Nispeted daha sağlam daha kaliteli. Arazide kimi zaman defalarca düşüyorsun, bu yüzden gidon ve bağlantı elemanları önemli.