8. Geleneksel Yuvacık Gezisi duygu düşünceler

Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Tekrar merhabalar arkadaşlar
yazılarınızı okuyorum merak etmeyin
havalar biraz düzelsin bi akşam buluşma yapma niyetindeyim
konudan rahatsız olan herkesi beklerim yüz yüze konuşmak daha iyi olacak sanırım birbirimizi anlama açısından

Alper şahsi fikrimin böyle bir şey yapmanın ne sana nede başkasına faydası olmayacağı yönündedir. Çünkü bu iş Yuvacık' a neden yağmurda gittiniz sohbetini çoktan aştı. Konu sitenin yönetimi noktasına gelmiş durumdaki bu sorumluluğu da tek başına alman bence senin altına girmen gereken bir konu değil. Senin adının alında şimdi moderatör yazıyor ona istinaden yönetimi temsilen geliyorum diyorsan ok. Ancak senin adının altında eskiden orgazniatör yazardı. E madem artık moderatör yazıyor, bırak biri yada birileri de organizatör olsun, sende onların yönetimini sağla. Cuma akşamı insanlar geldiğinde çözüm olacak mı? Bence Hayır.

Artık merak etmeye başladım organizasyonlar sizlere prim falan mı kazandırıyor. Her dönem birileri gelir sivrilir sizlere yaklaşı aktif görev alır gezilerde (aktif dediğime bakam hiç bir şey yapmazlar ortada daha fazla eğlenirler o kadar) ir tanesinin de yolda kalana yada kaskı olmayan adama müdahalesini görmedim. Bu genç arkadaşların ateşi bir süre sonra söner ve yok olup giderler. Bunun sebeplerini düşünüyorum, o ateşi canlı tutamayan yönetim gibi geliyor.

Bütün büyük organizasyonların başlıkların yöneticiler açar, onlar ne isterse o olur. Antin kuntin saçma sapan konular açılır. Yok golf kullanan varmı da lepistes besleyenlere kadar. Kardeşim azıcık temizleseniz şurayı biraz kontrol etseniz yol geçen hanı halinden bir kurtarsanız. Saçma sapan konuların açılmasına izin vermeseniz. Geçen genç bir arkadaş aynı konuyu üç defa açmış. Ya arkadaş hiçbi bakmıyorsun önüne gelen konuyu onaylıyorsun. 70 li yılların devlet memuru olmuşsunuz maalesef.

Ama tekrar söylüyorum, böyle bir topa girme, boşuna canını da sıkma çünkü mevzu Yuvacıktan koptu gidiyor.


karalama kampanyasına dönmüş,,

Bence burada yazılan duyguları anlamak için forumu iyice bir okuyun inceleyin derim. Kimsenin kimseyi karaladığı yok. Aksine sevdikleri yerin sevimsiz hale gelmesinden hoşnutsuzluklarını dile getiriyor insanlar.


"KAZASIZ SÜRÜŞLER"

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:52 ----------

Şaka Makinası:queen:
ben sana kızmam...Admine kızarım...forumun başıboş kalmasının tek sorumlusu Erhan Beydir...

Benim Erhan' ı en son gördüğüm topluluk düğünüydü :) oda Fazerının lastiklerini yakan arkadaşına nefretle bakarken hatırlıyorum :)


"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Sadık kardeşim bu konuları buluşmada konuşuruz da en çok güldüğüm organizasyonlardan primmi aldığımız düşüncesi oldu :)
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Sadık kardeşim bu konuları buluşmada konuşuruz da en çok güldüğüm organizasyonlardan primmi aldığımız düşüncesi oldu :)

O işin latifesi, yanlış anlayacağını düşündüğüm bir adama yazmam böyle bir şeyi :)

Bu arada bu Cuma izine çıktığım için o toplantıya gelip gelemeyeceğim konusunda söz veremiyorum, ancak bu konuların burada da tartışılabileceği bir topik açarsanız takip etmeye ve yazmaya çalışırım her fırsatta.

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
21 May 2008
Mesajlar
158
Enteresan olan "erteleyin bizde gelelim"dedik,kimse iplemedi,şimdi gelin konuşalım deniyor.Bunu baştan söyliyecektiniz.
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
693
Allahtan ben gitmemişim...:cherry:

Aşırı yağmurla gecenin bir yarısı deneyim kazanmıştım.

Zevkden çok ızdıraba dönüşüyor...

Giden arkadaşlara helal olsun.Özellikle arada fotoğrafını gördüğüm tamer abiye(nickini hatırlamıyorum).

Benim kaza yaptığım gezi ilk gezisiydi ve daha yeni bir motosiklet kullanıcısı :cyclopsan
 
Katılım
5 Nis 2014
Mesajlar
35
Kardeşim burda ayrımcılıkmı varki diyarbakırlıyım falan demişssin? bende siirtliyim eğer böyle birşey varsa bilelim kardeşim biz doğuluyuz lehçemiz kürtçe olabilir biz nerede doğacağımza karar verme gibi bir lüksümüz olmadı ama şunu bilinki siirtliyim lehçem kürtçe bayrağımıda seviyorum ülkemide seviyorum milletimide seviyorum bizi bölmek isteyen zibidiler var ama biz çannakkalede nasıl berabersek yinede öyle olacaz.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Kardeşim burda ayrımcılıkmı varki diyarbakırlıyım falan demişssin? bende siirtliyim eğer böyle birşey varsa bilelim kardeşim biz doğuluyuz lehçemiz kürtçe olabilir biz nerede doğacağımza karar verme gibi bir lüksümüz olmadı ama şunu bilinki siirtliyim lehçem kürtçe bayrağımıda seviyorum ülkemide seviyorum milletimide seviyorum bizi bölmek isteyen zibidiler var ama biz çannakkalede nasıl berabersek yinede öyle olacaz.


Bu mesaj bana mi?
 
Katılım
4 Kas 2010
Mesajlar
1,365
Sadık kardeşim bu konuları buluşmada konuşuruz da en çok güldüğüm organizasyonlardan primmi aldığımız düşüncesi oldu :)

Hocam sen al şu 200 lirayi bize önden 3 kişilik yer ayarla :) Yolda falan kalirsak da torpil yap önce bizim motorlara baksinlar :)

Yine iyi dayaniyorsunuz valla.. katılımın gittikçe azalmasinin sebebini buldum.. Her sene bu muhabbeti yapan birileri oluyorsa adamlar gelmemekte haklı..
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Hocam sen al şu 200 lirayi bize önden 3 kişilik yer ayarla :) Yolda falan kalirsak da torpil yap önce bizim motorlara baksinlar :)

Yine iyi dayaniyorsunuz valla.. katılımın gittikçe azalmasinin sebebini buldum.. Her sene bu muhabbeti yapan birileri oluyorsa adamlar gelmemekte haklı..
bu organizasyon işinden para kazanıyor olsaydım 36 ay motor taksidi ödemezdim herhalde :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Alper sen çiköfte satmaya devam et ...:p

http://www.youtube.com/watch?v=pg6ESC31IHU


 
Katılım
8 May 2013
Mesajlar
5
bence alpersiz bi gun ayarlayıp tekrar yapalım.anlaşıldı alper o gun oraya para kazandırcam diye söz vermi fazlada yuklenmeyin.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
bence alpersiz bi gun ayarlayıp tekrar yapalım.anlaşıldı alper o gun oraya para kazandırcam diye söz vermi fazlada yuklenmeyin.
Bunu ispatlamazsan ne yapmayı düşünüyorsun
Cuma akşamı buluşmaya gel orda konuşalım istersen
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence alpersiz bi gun ayarlayıp tekrar yapalım.anlaşıldı alper o gun oraya para kazandırcam diye söz vermi fazlada yuklenmeyin.

Yağmur dolayısıyla bu gezinin bende ertelenmesi taraftarıydım.
Hoş gerçi, ertelense bile ben gitmezdim.

Ama siz, bende geleceğim dediğinizde, size ''Yok efendim sen gelemezsin'' mi dediler?
Veya yağmura rağmen biz gidiyoruz. Gelen gelsin, gelmeyen ne hali varsa görsünmü dediler?
Yağmura ragmen o kadar insan gitmiş, sizde gidebilirdiniz?
Veya size gittiğiniz yerde zorla yemek yedirtip, parami biraktiriyorlar?

Gelmek istediniz, ama gelemediniz.
Kırgınlıgınızı anlarım,
Sağlik olsun, bir dahaki sefere gidersiniz.
Ama böyle çocukça ve mesnetsizce, dayanaksız, delilsiz ve arkası boş olan kuru iftiralarla İnsanlari karalama girişimleriniz çok komik ve manasiz.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Yağmur dolayısıyla bu gezinin bende ertelenmesi taraftarıydım.
Hoş gerçi, ertelense bile ben gitmezdim.

Ama siz, bende geleceğim dediğinizde, size ''Yok efendim sen gelemezsin'' mi dediler?
Veya yağmura rağmen biz gidiyoruz. Gelen gelsin, gelmeyen ne hali varsa görsünmü dediler?
Yağmura ragmen o kadar insan gitmiş, sizde gidebilirdiniz?
Veya size gittiğiniz yerde zorla yemek yedirtip, parami biraktiriyorlar?

Gelmek istediniz, ama gelemediniz.
Kırgınlıgınızı anlarım,
Sağlik olsun, bir dahaki sefere gidersiniz.
Ama böyle çocukça ve mesnetsizce, dayanaksız, delilsiz ve arkası boş olan kuru iftiralarla İnsanlari karalama girişimleriniz çok komik ve manasiz.
Teşekkür ederim sinan
 
Katılım
13 May 2012
Mesajlar
714
Yağmur dolayısıyla bu gezinin bende ertelenmesi taraftarıydım.
Hoş gerçi, ertelense bile ben gitmezdim.

Ama siz, bende geleceğim dediğinizde, size ''Yok efendim sen gelemezsin'' mi dediler?
Veya yağmura rağmen biz gidiyoruz. Gelen gelsin, gelmeyen ne hali varsa görsünmü dediler?
Yağmura ragmen o kadar insan gitmiş, sizde gidebilirdiniz?
Veya size gittiğiniz yerde zorla yemek yedirtip, parami biraktiriyorlar?

Gelmek istediniz, ama gelemediniz.
Kırgınlıgınızı anlarım,
Sağlik olsun, bir dahaki sefere gidersiniz.
Ama böyle çocukça ve mesnetsizce, dayanaksız, delilsiz ve arkası boş olan kuru iftiralarla İnsanlari karalama girişimleriniz çok komik ve manasiz.
güzel bir şekilde özetlenmiş. bence daha da fazla uzatmaya gerek yok.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Hafta sonu gitmek nasip olmadı. Bari hafta içi gideyim. Sapanca gezisi var yarın isteyen var ise buyursun
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bence alpersiz bi gun ayarlayıp tekrar yapalım.anlaşıldı alper o gun oraya para kazandırcam diye söz vermi fazlada yuklenmeyin.

Bu yorum şık olmamış..şimdi gördüm ve üzüldüm..olay tamamen öngörüsüzlük ve doğruyla yanlışı ayıramama..sorumlulukların ağır gelmesi..bu yükü taşımak ya da taşıyamamak..kriz yönetimiyle alakalı bence..bu itham bence yakışmadı ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:37 ----------

Alper seni severiz sayarız..ama bu çuvallamadan sonra görevi bırakmayı düşünürmüsün..ben istifanı bekliyorum..bence hatta gayet pişkin gördüm seni bu hususda..
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Bu yorum şık olmamış..şimdi gördüm ve üzüldüm..olay tamamen öngörüsüzlük ve doğruyla yanlışı ayıramama..sorumlulukların ağır gelmesi..bu yükü taşımak ya da taşıyamamak..kriz yönetimiyle alakalı bence..bu itham bence yakışmadı ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:37 ----------

Alper seni severiz sayarız..ama bu çuvallamadan sonra görevi bırakmayı düşünürmüsün..ben istifanı bekliyorum..bence hatta gayet pişkin gördüm seni bu hususda..



abi senin yorumlarını okurken nedense yüzümde tebessüm beliriyor :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst