- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
abi senin yorumlarını okurken nedense yüzümde tebessüm beliriyor![]()
içimizden geleni yazıyoruz aga..
Alper de Ağustos da gezi düzenlese ..İklim değişikliğinden yine yağmura denk gelir...:queen:
abi senin yorumlarını okurken nedense yüzümde tebessüm beliriyor![]()
yağmurda çıkmak istemeyenler biz gittik diye mi istifamı istiyorlarBu yorum şık olmamış..şimdi gördüm ve üzüldüm..olay tamamen öngörüsüzlük ve doğruyla yanlışı ayıramama..sorumlulukların ağır gelmesi..bu yükü taşımak ya da taşıyamamak..kriz yönetimiyle alakalı bence..bu itham bence yakışmadı ..
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:37 ----------
Alper seni severiz sayarız..ama bu çuvallamadan sonra görevi bırakmayı düşünürmüsün..ben istifanı bekliyorum..bence hatta gayet pişkin gördüm seni bu hususda..
Anca yönetime giydirip duruyon len....Alper seni severiz sayarız..ama bu çuvallamadan sonra görevi bırakmayı düşünürmüsün..ben istifanı bekliyorum..bence hatta gayet pişkin gördüm seni bu hususda..
yağmurda çıkmak istemeyenler biz gittik diye mi istifamı istiyorlar
Krallığı alınca ilk beni kestin zaten...tecrübeli oldun sayılır...
ağır tahrik altında 1 ay daha kitlememeni diler...Yalova da evsahabı olmana rağmen Köfteci Yusuf da bir köfte bile henüz ısmarlamamış olmanı esefle kınarım...
Mezit nikli üyeninde poposuna bir tekme atma arzusuyla depreşmekteyim...ayarcı başı mezit...çalgıcı akrabası mezit...![]()
bu mevzuya acayip uyuzum ulem hiçbiriniz poponuzu kaldırıp bir etkinlik düzenlemeye cesaret edemiyorsunuz
adamlar etkinlik düzenliyor g.tünüz yemediği için gidemiyorsunuz sonrada bıdı bıdı
ben Alper in yerinde olsam hayatta girmem böyle atraksiyonlara
direk yapın arkadaşım organizasyonunuzu biz de mt olarak size destek verelim diyip işin içinden çıkarım
mete karışma adama :sunny:
Adam açmış ben gidiom aha size yol demiş sorun edilmesi cidden çook saçma
1. poponuzu kaldırıp bir etkinlik düzenlemeye cesaret edemiyorsunuz
2. g.tünüz yemediği için gidemiyorsunuz sonrada bıdı bıdı
3. yapın arkadaşım organizasyonunuzu biz de mt olarak size destek verelim diyip işin içinden çıkarım
1. Eski üyeler iyice dolmuş bazı konularda.
2. Gezinin tekrar yapılmasında bir delikanlının da çıkıp bu işi organize etmesine bir engel yok gördüğüm kadarı ile.
3. Yok iyileştirme amacınız var ise bir işinde ucundan siz de tutsanız.
Konu ise alperin para falan aldigi gibi asilsiz delilsiz ispatsiz iftiralardir.ayip cok ayip insanlarin sahip oldugu en onemli sey serefidir bu itham kabul edilemez kim yaptiysa kiniyorum.