CBR Geldi Resimleriyle.. :)

Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Allah kaza bela vermesin hayırlı uğurlu olsun dikkat li kullan

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------

Motorun için aksesuar a para harcama derim
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Hayirli olsun gule gule kullan allah kaza bela vermesin, ama bi nazarlik tak sen tak kirmizi nede olsa.

Ne zamandır aklimdaydi unutmusum tekrar hatirlattigin için çok sagolun :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------

Allah kaza bela vermesin hayırlı uğurlu olsun dikkat li kullan

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------

Motorun için aksesuar a para harcama derim
Aksesuar derken zenon far falan mi? Ve neden harcamayayim sizce?
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Hayırlı olsun.
Zonguldak merkezdenim bende ille görmüşsündür.
Hafta sonları .ıcımız yerinde durmaz bizim katılmak istersen ulaş bize.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Boşuna para harcayacaksın Çünki yavaş gelecek zamanla.bendede 2012modeli vardı egzos öncam lastik falan baya bişeler taktırmıştım
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
düşünüyorumda gerçekten mutlumusun...dün bir arkadaşıma 2008 cbf 1000 aldık 17 bine...

geçen ay bir dostum adına mt-07 yi ben teslim aldım Dadaş Motordan...Düzceden İstanbula getirdim...teknoloji dizayn herşeyiyle dört dörtlük makinalar...buna bakıyorum ve sanki hayal kırıklığı..fuarda inceledim...içime sinmedi..Tayland Malı..cbr 250 r dan bir farkı yok...arka kuyruk bildiğin cbf 150 plastikleri gibi...sıfır estetik sıfır dizayn sıfır donanım...20-21 e neler var neler...

gerçekten bunlarımı hakediyoruz...Honda bizi bunlara layık mı görüyor...veya nerede yanlış yapıyoruz diye hep sorguluyorum sistemi...
 
Katılım
10 Tem 2012
Mesajlar
183
Hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela göstermesin.Harika makine, tekerin düz bassın.
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayirli olsun allah kaza vermesin.cok sanslisin ben senin yaslarda iken bisikletim bile yoktu.
Allah herkese hayalindeki motosikleti nasip edip kazasiz belasiz binmeyi nasip etsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst