- Katılım
- 27 May 2014
- Mesajlar
- 1
arkadaşlar honda cbr 250r etıketlerı nerden bulabılırız .stıcker falan yapıştırmk istiyorum istanbulda gusel yapan bı yer var mı



Hayırlı olsun, kazasız belasız yollar..![]()
Bu arada nedir bu yağmur istanbulda. Gök delindi sanki.
Yeri gelmişken tecrübeli arkadaşlara bir soru; yağmurda bu motoru kullanmaya çekinmeyen var mı?
evden çıktım ilk kavşakta yeri öptüm yağmurda 2ay kadar öncearka fren kilitlendi yavaş sakin mümkün olduğunca motor freni kullanın yağmur korkumu yenmek için bu 2 gündür yağan yağmurda kullanıyorum tekrar güvenimi kazandım. Eğer imkan varsa lastikleri değiştirin eğer rosso 2 veya pilot street olsaydı yağmurda düşmezdim kesinlikle
Yeri gelmişken tecrübeli arkadaşlara bir soru; yağmurda bu motoru kullanmaya çekinmeyen var mı?
Karşılaştığınız zorluklar ve önerebilecekleriniz nelerdir bu motorda yağmurlu gün için?.
Arkadaşlar hangi lastik olursa olsun o veya bu şekilde lastikler kayar, kuru zeminde de kayar. Lastiklerinizin iyi olması sadece sizi destekler. Motoru kaydiracak ya da kaydirmayacak kişi tamamen surucudur. Akliniza gelebilecek bir çok marka ve modelin iyi veya kotu lastikleriyle yağmurda çamurda kullandim ama kontrolum dişinda bir kayma yasamadim. Hic bir lastik markasından kuru zemin performansı beklemeyen. Motorlu araç kullanırken ani gaz,fren,manevralar sonucu fizik kanunları devreye girer.
Motorunuzu, kendinizi iyi taniyin ve yolu iyi gozlemleyin. Yazdiklarim umarim yanlis anlasilmaz.