Arkadaşlar ışıkta dururken arkamızdan çarpan araçlar için kanunen bir şey yapamıyor muyuz ? bugün yine ışıkta dururken arkamda DURAN minibüs benim 30-40 cm ileri gidip durmamdan sonra arkamdan çarptı. Ne tutanak tutmak istedi nede polis çağırmak. Kendisine göre hiçbir şey olmadığı için sen yoluna ben yoluma diyordu adam.Yarım saat kadar tartıştık o sırada şans eseri polis geldi ve polisler bile duruma güldü nerdeyse. Onlara göre düşmediğim bir yerimin kırılıp kanamadığı için kaza olarak görmüyorlardı olayı 
Ayrıca konuyla alakasız olarak benim gidon sağa kilitlenmiyor yada çok zorlamam gerekiyor. Kendim yapabileceğim bir şey var mıdır yoksa servise mi göstermeliyim ?
Ayrıca konuyla alakasız olarak benim gidon sağa kilitlenmiyor yada çok zorlamam gerekiyor. Kendim yapabileceğim bir şey var mıdır yoksa servise mi göstermeliyim ?
