Tam 10 litre olduğuna emin misin ? Olamaz demiyorum ama şöyle bir şey geldi geçende başıma.. Bu güne kadar benzin hesabı yapmadım. Ne zaman bittiyse o zaman 20-30 tl alıyordum .Geçenlerde benzin ibresi nerdeyse kırmızının ortasındaydı ve 30 liralık benzin aldım yola çıktım. Kırmızıda durduğumda şok oldum depoyu full gösteriyordu çünkü.Ertesi gün depoyu açıp baktığımda benzini görüyordum.30 liraya 5-6 litre benzin almış olsam geri kalan 5-6 litre depodaymış ama gösterge kırmızıdaydıYa benim göstergede sorun var yada atladığım bir yer var.
Motoru işe gidip gelirken kullanıyorum. Hafta için hep aynı mesafe ve yaklaşık aynı yol durumu olduğu için ne yaktığımı takip edebiliyorum. Camdan önce her 10 günde bir depoya 50 tl (yaklaşık 10 lt.) benzin koyuyorum ve 400 km. yol yapabiliyorum. Camdan sonra ilk depoda düzgün ölçemedim, ikinci depoda tam da dediğim gibi 440 km. yol yaptım. Tabi, 50 tl.ye tamamlayana kadar pompacı arkadaş epey uğraşıyor, ve gösterge çizgisi kırmızının üzerine çıkıyor. 80-100 km. kadarda altına inmiyor.

