Yağmurda Galer Düzü Gezimiz

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Geçenlerde Gökhan ile yaptığımız gezi, ancak fırsat bulabildim :
Galer Düzü Ayder Yaylası'nın 5 km yukarısında pek de düz olmayan :) bi yer, boğa güreşlerinin yapıldığı yer


Gökhan yağmur tulumuyla göz kamaştırıyor :)





Manzara nefis, hava sisli ve yağmurlu




yol ne kadar güzel duruyor, yukarıda sis





Bu gezide kendi fotoğraflarımızı biraz fazla çektik sanırım


















Ayder Yaylası'nı teğet geçip asfaltın bittiği yere geldik, bu yoldan devam edeceğiz, manzara nefis






Gökhan mutluluktan dört köşe :) e tabi kaç senedir asfalttan başka gezisi yoktu :) enduro alınca kendi cepheme aldım onu :)







































yukarı çıkarken küçük bir şelalenin önünde duruyoruz, burada su geçişi yapacağız :)



















İlk önce Gökhan geçiyor





Sonra ben hazırlanıp geçeceğim













Bu da benim geçişim, iyi yakaladık tam sudan geçişleri :)





Bu kar temmuz sonuna kadar felan erimiyor,dere karın altından geçiyor. aşağısı uçurum, fotoğrafta belli olmuyor





Bu arada ellerimiz üşüyor,acıktık da, bir an önce bi yerde durup ısınıp bişeyler yememiz lazım












üstü kapalı küçük bir yer bulduk, bu arada iyi ki de durduk, yağmur doluya döndü





Burdan biraz yukarısı Galer Düzü






Şu beyaz tancikler dolu













erzağımızı çıkarıyoruz, yağmur altında bu kutsal görevi Gökhan bana verdi






getiriyorum, Gökhan adım adım çekmiş, bayağı acıktı herhalde :)












Bu arada Galer düzüne çıkıyoruz, bayağı üşüdü ellerimiz, Gökhanın botlar da su aldı, tabi bende var askeri bot, hiç su geçirmiyo :)
neyse burada ısınıyoruz ,çay içiyoruz, mekanın ismi "Yusuf'un yeri "





Bu arada sobada muhteşem bir ekmek pişmiş, az önce yemek yemesek süper olacaktı bu :)





son fotomuzu da alıp geri dönüş yolculuğuna başlıyoruz



Bizi izlediğiniz için teşekkürler
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
İlk fırsatta karadenize irtica edecem :queen: Hocam çok güzel yerler ve bizlerle bu güzellikleri paylaştığınız için teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Bizim mekanada uğramışsınız :) İsmim Yusuf bu arada :)
O su nasıl akıyor öyle,kimbilir ne ses veriyordur çevresine :rendeer:
 
Katılım
15 Mar 2014
Mesajlar
404
Motosikleti
Honda CL250 /tvs jüpiter 110
Dumanlı sisli ormanlar beni benden aldı. Yağmurda sörf yapmışsınız. paylaşım için teşekkürler.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Harika bir gezi olmuş ellerinize saglik :)
 
Katılım
29 Eki 2013
Mesajlar
216
Öncelikle geziniz çok güzel geçmişe benziyor.
Yüzünüzdeki gülümsemelerden belli :)
Tebrikler.

Dikkatimi çeken bir konu ise Ayder Yaylası ünlendi diye yolları düzgün gibi ama ya sonrası o yolların çukurları nedir arkadaş.
İnsan hayatına hiç mi değer verilmez bir memlekette.
Birileri düşse o çukurlar yüzünden; "NE işi vardı dağın başında?" veya "Takdir-i İlahi." denilecek.
Üzücü.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
İlk fırsatta karadenize irtica edecem :queen: Hocam çok güzel yerler ve bizlerle bu güzellikleri paylaştığınız için teşekkürler :rendeer:

sağolun, bekleriz

Bizim mekanada uğramışsınız :) İsmim Yusuf bu arada :)
O su nasıl akıyor öyle,kimbilir ne ses veriyordur çevresine :rendeer:
daha niceleri var , benim de ismim Yusuf :)

Dumanlı sisli ormanlar beni benden aldı. Yağmurda sörf yapmışsınız. paylaşım için teşekkürler.
sağolun, evet öyle oldu :)

Harika bir gezi olmuş ellerinize saglik :)

teşekkürler
Öncelikle geziniz çok güzel geçmişe benziyor.
Yüzünüzdeki gülümsemelerden belli :)
Tebrikler.

Dikkatimi çeken bir konu ise Ayder Yaylası ünlendi diye yolları düzgün gibi ama ya sonrası o yolların çukurları nedir arkadaş.
İnsan hayatına hiç mi değer verilmez bir memlekette.
Birileri düşse o çukurlar yüzünden; "NE işi vardı dağın başında?" veya "Takdir-i İlahi." denilecek.
Üzücü.
evet güzel geçti,
Ayder yaylasından yukarı toprak yol, yolu kötü, o çukurlar o kadar derin değil, ikinci vites bile geçtik oralardan :)
Gelde karadeniz turu planları yapma şimdi: )
planlayın bence de :)
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
67
Off be... Hayranım şu karadenizin yeşilliğine dağlarına sislerine yağmuruna havasına. Velakin birde motorla gezilirse... :) Teşekkür ederim paylaşımınız için.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
herkese teşekkürler, sağolun
evet bence de toplu bi gezi yapılsa şöyle Türkiye'nin her tarafından muhteşem olur
toplamda 95 km civarı bi geziydi
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Şuna karar verdimki; memleketimin gezilebilesi yerlerini gezebilmem icin enduro şart.. Tekerinize sağlık. Yine iştahımız kabardı..
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
evet , bu yollar enduronun hakkı, hatta maksimum 250 cc bi motosiklet olmalı
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
nasıl yusuf kardeşim ,yağmurda çok zevkli oluyor değilmi motoru sürmek,arasıra bende yapıyorum yağmurda gezmeyi,çok hoş oluyor,yine çok güzel ,doğa harikası yerlerde gezmişsiniz bu geziyide beğenerek izledim çok süper işler çıkartıyorsun ALLAH kaza göstermesin,yolunuz açık olsun gönlünüz hoş olsun saygılar kardeş...
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Karadeniz ve yağmur ayrılmaz ikili.
Süper bir gezi olmuş.Paylaşımlar için teşekkürler
Darısı tüm düşünenlere...
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
çok sağolun , iyi dilekleriniz ve güzel mesajlarınız için teşekkürler :rendeer:
Mesut hocam, benim en sevdiğim sürüş yağmurda aheste aheste gittiğim sürüştür, çok keyifli oluyo gerçekten, herkese de tavsiye ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst