- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Geçenlerde Gökhan ile yaptığımız gezi, ancak fırsat bulabildim :
Galer Düzü Ayder Yaylası'nın 5 km yukarısında pek de düz olmayan
bi yer, boğa güreşlerinin yapıldığı yer
Gökhan yağmur tulumuyla göz kamaştırıyor

Manzara nefis, hava sisli ve yağmurlu

yol ne kadar güzel duruyor, yukarıda sis

Bu gezide kendi fotoğraflarımızı biraz fazla çektik sanırım



Ayder Yaylası'nı teğet geçip asfaltın bittiği yere geldik, bu yoldan devam edeceğiz, manzara nefis

Gökhan mutluluktan dört köşe
e tabi kaç senedir asfalttan başka gezisi yoktu
enduro alınca kendi cepheme aldım onu 






yukarı çıkarken küçük bir şelalenin önünde duruyoruz, burada su geçişi yapacağız



İlk önce Gökhan geçiyor

Sonra ben hazırlanıp geçeceğim


Bu da benim geçişim, iyi yakaladık tam sudan geçişleri

Bu kar temmuz sonuna kadar felan erimiyor,dere karın altından geçiyor. aşağısı uçurum, fotoğrafta belli olmuyor

Bu arada ellerimiz üşüyor,acıktık da, bir an önce bi yerde durup ısınıp bişeyler yememiz lazım


üstü kapalı küçük bir yer bulduk, bu arada iyi ki de durduk, yağmur doluya döndü

Burdan biraz yukarısı Galer Düzü

Şu beyaz tancikler dolu


erzağımızı çıkarıyoruz, yağmur altında bu kutsal görevi Gökhan bana verdi

getiriyorum, Gökhan adım adım çekmiş, bayağı acıktı herhalde


Bu arada Galer düzüne çıkıyoruz, bayağı üşüdü ellerimiz, Gökhanın botlar da su aldı, tabi bende var askeri bot, hiç su geçirmiyo
neyse burada ısınıyoruz ,çay içiyoruz, mekanın ismi "Yusuf'un yeri "

Bu arada sobada muhteşem bir ekmek pişmiş, az önce yemek yemesek süper olacaktı bu

son fotomuzu da alıp geri dönüş yolculuğuna başlıyoruz

Bizi izlediğiniz için teşekkürler
Galer Düzü Ayder Yaylası'nın 5 km yukarısında pek de düz olmayan
Gökhan yağmur tulumuyla göz kamaştırıyor

Manzara nefis, hava sisli ve yağmurlu

yol ne kadar güzel duruyor, yukarıda sis

Bu gezide kendi fotoğraflarımızı biraz fazla çektik sanırım



Ayder Yaylası'nı teğet geçip asfaltın bittiği yere geldik, bu yoldan devam edeceğiz, manzara nefis

Gökhan mutluluktan dört köşe






yukarı çıkarken küçük bir şelalenin önünde duruyoruz, burada su geçişi yapacağız



İlk önce Gökhan geçiyor

Sonra ben hazırlanıp geçeceğim


Bu da benim geçişim, iyi yakaladık tam sudan geçişleri

Bu kar temmuz sonuna kadar felan erimiyor,dere karın altından geçiyor. aşağısı uçurum, fotoğrafta belli olmuyor

Bu arada ellerimiz üşüyor,acıktık da, bir an önce bi yerde durup ısınıp bişeyler yememiz lazım


üstü kapalı küçük bir yer bulduk, bu arada iyi ki de durduk, yağmur doluya döndü

Burdan biraz yukarısı Galer Düzü

Şu beyaz tancikler dolu


erzağımızı çıkarıyoruz, yağmur altında bu kutsal görevi Gökhan bana verdi

getiriyorum, Gökhan adım adım çekmiş, bayağı acıktı herhalde


Bu arada Galer düzüne çıkıyoruz, bayağı üşüdü ellerimiz, Gökhanın botlar da su aldı, tabi bende var askeri bot, hiç su geçirmiyo
neyse burada ısınıyoruz ,çay içiyoruz, mekanın ismi "Yusuf'un yeri "

Bu arada sobada muhteşem bir ekmek pişmiş, az önce yemek yemesek süper olacaktı bu

son fotomuzu da alıp geri dönüş yolculuğuna başlıyoruz

Bizi izlediğiniz için teşekkürler