Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
56
bence pişman olmayacaksın hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler hangi ilden aldınki stok yokmu ellerinde hemen teslim edemiyorlar fiyat kaç para birde mahsuru yoksa

7.370+350(9 ay taksit farkı)=7.720 tl+500 muamele =8.220 tl.(muamele işlemlerini hem 200 tl tasarruf, hem de plaka alırken belki hoş bir şey alabilirim diye kendim yapacağım)bu arada bakımla alakalı jest yapacaklar. Ellerinde stok yok, stok olayı temmuzdan itibaren oluşur diyorlar.

normal rengin üzerinde yapışık stickerlar çıkınca çok hoş görünüyor.
Bir not düşmek istiyorum, " Honda'nın fiyat politikası çok yanlış, akıllıca olmayan stratejisi Honda'ya müşteri kaybettiriyor. Bu kurulmuş altyapının ve elde edilmiş pazar payı bu şekilde harcanmamalı idi.

Şahsen ben CBR 250 alacağıma "Tardigrat"'ın şaka yollu söylediği gibi, biraz kasıp MT-07 alırdım (ama bana çok küçük geldi.) Ayrıca NC 750 genel hatları ve o kask koyma bölümü ile çok hoş ama rakipleri 65 Bg civarı iken 54 Bg güç o motor için çok az, 750 CC. olması da ayrı bir konu, bizde vergi sıkıntısı yarattı, avrupada da ehliyet sınıfı sıkıntısı. R25 çıkınca CBR 250 komple cazibesini yitirir bence.
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
vay be tok satıcı adamlar demek ki gerçi bajaj forumunlarındada geçiyordu çoğu bayi indirim yapmıyor diye peşin fiyat veya taksitle artı kart komisyonu vererek alındığı söyleniyordu ,gerçi bende r25 ve pulsar 400ss(gerçi pulsar daha prototip bildiğim kadarıyla)sabırsızlıkla bekliyorum
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
87
Arkadaslar bugun sultanahmette mra koyu renk oncam takmis yesil jant seritli bir siyah cbr vardi, on cam dikkatimi cekti cok yakismis ,bu zamana kadar gordugum oncamlardan farkliydi,o arkadas burdaysa nerden aldigini ve fiyatini yazarsa cok sevinirim :)
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
410
photo.php


---------- Mesajlar birleştirildi - 01:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:28 ----------

buda benim cbr250 R
vnoa.jpg
5kki6.jpg
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Arkadaslar bugun sultanahmette mra koyu renk oncam takmis yesil jant seritli bir siyah cbr vardi, on cam dikkatimi cekti cok yakismis ,bu zamana kadar gordugum oncamlardan farkliydi,o arkadas burdaysa nerden aldigini ve fiyatini yazarsa cok sevinirim :)
cam nasıl bir şeydi ...




bu tarz bir şeymiydi eger öyleyse yurt dısında uygun ama burda 120 tl sanırım .ben yurt dısından almıstım
 
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
21
Selamlar , geçmiş olsun çalanlara da lanet olsun :farao:

2013 full siyah 250 Cbr la araniza katildim. Uskudardayim her turlu iletişim paylasim gezi v.s acigim :) herkese kazasiz belasiz calintisiz gunler



Allah kaza bela vermesin. Ben de Üsküdar Ferah mah.de çalışıyorum. Beraber gezmeyi ben de isterim. Cumartesi öğleden sonra ya da bazı hafta içi akşamları saat 18den sonra turlayabiliriz. Tekerin düz bassın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:48 ----------

Bandırma, Bursa, Çanakkale veya civarlarında 2014 model CBR 250 alan var mı acaba? Alanların hepsi istanbulda galiba :)

Alanlardan biri olarak Bandırmalıyım ama İstanbul'da yaşıyorum :) Bandırmaya getirmeyi düşünüyorum bir iki aya gezme amaçlı ;)
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
not dream özelden mesaj at paslaşalım dün şileye kaçtık,mangal yaptık yüzdük falan seni de dahil edelim :thumright

Bu da Carbon çalışmam :) el emeği göz nuru









 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Karbon çalışması çok güzel olmuş. Alt sakala da yapmanı tavsiye ederim.

Ben de çok istiyordum o dandik plastikleri karbon kaplamak ama karbon yapamadan sattık motosikleti ;)
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
Teşekkürler kardesm yapicaktm sakali ama tas toprak yağmur çamur cabuk yipranir diye yapmadm :)
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Merhaba arkadaslar,

Daha once yazdigim gibi sahibinden.com a koymadan once buradan once sizlerle paylasacagimi soylemistim, 2012 model, nisan 2013 cikisli, beyaz renk, 5100 km, motorumu 2-3 hafta sonra er 6f almaya karar verdigimden dolayi satmaya karar verdim. Kapali otoparkta duruyor.

5000 km bakimini gecen ay yaptirdim, yani herhangibir servise ihtiyac yok.

Yaklasik 2100 km de pirelli diablo rosso II lastik taktirmistim( arka lastigi 150 lik ), orjinal lastiklerini de yaninda verecegim. Lastıkler servısde degısırken, motoru sola yatırdılar depo uzerınde hafıf bır surtunme ızı oldu, pasta cıla ıle gıdermıs ama ben ugrasmadım, ezık carpık vs bır yerı yok, bılgınız olsun. Lastikleri guvenlik icin taktirmistim, yoksa motorla artistik manevra heveslisi degilim, agresif bir surucu hic degilim, yas 35 kemale ermis biriyim :)

Bır de onceki sahibi (ben 1700 km de aldim) egzosu renk uyumu ıcın beyaza boyatmıstı, bence super duruyor, baska da oynanan bır yerı yok.

Ha birde ortusu var onu da yaninda verecegim, yedek anahtar, kitapcik vs eksiksizdir.

Ilgilenenler ozel mesaj atabilirler, birkac gune kadar da netde satisa cikartacagim, o zamana kadar kismeti cikmazsa linki buraya da kopyalarim :) Umarim buradan bir arkadasa nasip olur.

En onemli kisim fiyat tabiki; nete baktim fiyatlar cosmus :) valla ben mantikli bir fiyata vermek niyetindeyim, ama nete gore bir referans olmasi acisindan mantikli fiyat 11 250 tl yaziyorum :)

Not: Fotograf nasil eklenir buraya beceremedigimden ekleyemedim ama motor herkesin bildigi motor iste canli gormek lazim... Yer,
Pendik/ISTANBUL.

Selamlar
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
neyse ki mantıklı yazmışsın sorun yok :D

bugün bi arkadaş motora başlayacak cbr 250 olur mu dedi olur dedim. bende de cbr 250 var 2012 model 10bin üzeri verme dedim :D ama ne fiyatlar var öyle :D
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Honda cbr 250 r 2. el piyasası ölmeye başladı bence . Geçen sene 10500'den alanlar şimdi 11,12,13 bin tl yazanlar var . Millette doğal olarak sıfır alıyor . Sıfır alındıkçada zam gelmeye devam edecek . Haziran 1 veya 2'sinde tekrar bir zam gelecek . Kaldı ki 2012 model için 11250 vermek ne kadar mantıklı olur bilemedim yani .Bence 11250 değil 10250 yapın o zaman daha rahat satarsınız :)
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
beni bekleyin ramazandan sonra satıcam en uyguna veririm :D tahmini km 15.000 olacak galiba o zaman :D
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Honda cbr 250 r 2. el piyasası ölmeye başladı bence . Geçen sene 10500'den alanlar şimdi 11,12,13 bin tl yazanlar var . Millette doğal olarak sıfır alıyor . Sıfır alındıkçada zam gelmeye devam edecek . Haziran 1 veya 2'sinde tekrar bir zam gelecek . Kaldı ki 2012 model için 11250 vermek ne kadar mantıklı olur bilemedim yani .Bence 11250 değil 10250 yapın o zaman daha rahat satarsınız :)

Haklisiniz, ama nete bakiyorum da ayni ayar da motorlar bu fiyatdan bile pahali ben anlayamadim, ben ilave olarak 750 tl ye pirelli lastik taktirdim, servisini daha yeni yaptirdim, mine motor ortusunu ve yaninda da 200 usd ye yurtdisindan getirttigim ve birkac kez kullandigim honda joe rocket dirsek/omuz/sirt korumali tekstil montu da veriyorum.

Yani onlara gore bu fiyat cok mantikli geliyor bana ama tabii fiyatlarda goreceli, siz de haklisiniz :)

Yeni motoru almam icin bundan gelecek paraya ihtiyacim yok o yuzden acelem de yok, ama bu fiyata fazla bekleyecegini sanmam, biraz pazarlikla hemen gidecegine eminim, forumun yillardir takipcisi/uyesi oldugum icin burada paylasmam dogru olacagi icin once burada paylasmak istedim.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Haklisiniz, ama nete bakiyorum da ayni ayar da motorlar bu fiyatdan bile pahali ben anlayamadim, ben ilave olarak 750 tl ye pirelli lastik taktirdim, servisini daha yeni yaptirdim, mine motor ortusunu ve yaninda da 200 usd ye yurtdisindan getirttigim ve birkac kez kullandigim honda joe rocket dirsek/omuz/sirt korumali tekstil montu da veriyorum.

Yani onlara gore bu fiyat cok mantikli geliyor bana ama tabii fiyatlarda goreceli, siz de haklisiniz :)

Yeni motoru almam icin bundan gelecek paraya ihtiyacim yok o yuzden acelem de yok, ama bu fiyata fazla bekleyecegini sanmam, biraz pazarlikla hemen gidecegine eminim, forumun yillardir takipcisi/uyesi oldugum icin burada paylasmam dogru olacagi icin once burada paylasmak istedim.

Sizde haklısınız tabi sonuçta satacak olan sizsiniz istediğini gibi fiyat yazabilirsiniz :) Yalnız internette çok fiyat koyanlar sanmayın ki motoru satacaklar tam tersi yazdıkları fiyattan baya bi aşağıda anca satacaklar :) Mesala bakın size bir örnek atayım adam 16 bin tl fiyat koymuş aksesuarlı falan filan ama ben kendi adıma asla almazdım bu motoru . Sıfır alıp kendim aksesuar yaparım daha iyi :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-turkiyede-kesinlikle-baska-bi-benzeri-yok-162081138/detay
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
çok güzel yapmış motoru beğendim ama 16bin verilmez yani :) gidip xx alırım :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------

5 oldu galiba siyah cam sorum :D

baktımda siyah cam galiba yakışmıyo

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-aciliyeti-yoktur-keyfe-keder-163401002/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-ve-uygun-cift-renk-cbr-250-r-164523576/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-temiz-165588164/detay
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
çok güzel yapmış motoru beğendim ama 16bin verilmez yani :) gidip xx alırım :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------

5 oldu galiba siyah cam sorum :D

baktımda siyah cam galiba yakışmıyo

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-aciliyeti-yoktur-keyfe-keder-163401002/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-ve-uygun-cift-renk-cbr-250-r-164523576/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-temiz-165588164/detay

işte zevk meselesi dedikleri bu olsa gerek bence gayet guzel durmus tabi zevkler tartışılmaz : ))
 
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan 600f aynası veya kısa ayna takan olmuşmuydu olduysa görüş açısı nasıldı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst