- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler yaklaşık 1-2 saat önce motorla normal geziyodum sıkıntı yoktu ama sonra motor birden istop etti. Durdurdum yol kenarında bastım marş bastı ama çalışmadı sonra tam gazı verdim hafiften ileri doğru yiterek marşa bastım, baya basmam sonucunda motor çalıştı ama motorun sesi normalden çok daha farklı, hava filtresinin o tarafı resmen hırlıyo ve neyse çalıştırdım gaza bastım motora tam gaz verdim ama motor çok garip ses çıkardı pata pata pata diye yavaş yavaş gidiyodu tam gaz vermeme rağmen. Sonra birden hızlandı sesi normale döndü ama gazı bıraktığım veya motor durduğu anda yine istop ediyo. Ve her çalıştırmamda bunu tekrarlıyo. Bazen tam gaz giderken birden gazı kesiyo sonra birden veriyo, azaltıyo çoğaltıyo çok garipleşti yani motor. Ve çalıştırırken bazen tekliyo ama çalışmıyo ve bu yazdıklarımın hepsini her seferinde tekrarlıyo. Buraya yazmam gerekti çünkü açık hiç bir motorcu bulamadım ve sabaha karşı motorla sabiha gökçen havaalanından askerden gelen arkadaşımı alcam yani bu işi sabaha kadar halletmem lazım lütfen yardım.