Yamaha Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
26
herkese merhaba,
ilk motorum mt-03, ikincisi fazer8 idi. fazer8 daha bi guclu daha bi akici gidiyo idi lakin mt-03'deki o tork hissi bambaskaydi.
simdi ucuncusu icin bakiniyorum fakat mt-07 ile mt-09 arasinda kaldim, karsilastirma yapabilir misiniz ?
birde test surusu hakkinda bilgisi olan var mi ? kime basvuruyoruz ? site, bayi, vs ...

tekeriniz duz bassin !
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
244
mt09 test sürüşü yaptım, mt07 sahibiyim. Fazer 8 gibi akıcı ve ekstra olarak tork istiyorsanız benim fikrim mt09 sizin için uygun olacaktır.
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
290
herkese merhaba,
ilk motorum mt-03, ikincisi fazer8 idi. fazer8 daha bi guclu daha bi akici gidiyo idi lakin mt-03'deki o tork hissi bambaskaydi.
simdi ucuncusu icin bakiniyorum fakat mt-07 ile mt-09 arasinda kaldim, karsilastirma yapabilir misiniz ?
birde test surusu hakkinda bilgisi olan var mi ? kime basvuruyoruz ? site, bayi, vs ...

tekeriniz duz bassin !

merhaba hocam... öncelikle makinayı ne için aldığın önemli? tork ve hız istersen mt-09 ekonomik bişi istersen ve normal hızlar sana yetiyosa mt-07 kararı sen vereceksin :) mt-07 topiğinden arkadaşlara sormak istediğin varsa sorabilirsin yardımcı olurlar, mt-09 hakkında öğrenmek istediğin bişi varsa bildiğimiz kadar yardımcı oluruz seve seve...
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
26
mt09 test sürüşü yaptım, mt07 sahibiyim. Fazer 8 gibi akıcı ve ekstra olarak tork istiyorsanız benim fikrim mt09 sizin için uygun olacaktır.

akici olmasi benim acimdan onemli bir kriter, 3 silindir olmasi bunda etkili olmali
sanirim mt-09 daha agir basiyo. ama tabi test etmek istiyorum iki motoruda
test surusu icin yamaha merkez ile mi gorustunuz ? http://www.yamaha-motor.eu/tr adresinde basvuru formu goremiyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:19 ----------

merhaba hocam... öncelikle makinayı ne için aldığın önemli? tork ve hız istersen mt-09 ekonomik bişi istersen ve normal hızlar sana yetiyosa mt-07 kararı sen vereceksin :) mt-07 topiğinden arkadaşlara sormak istediğin varsa sorabilirsin yardımcı olurlar, mt-09 hakkında öğrenmek istediğin bişi varsa bildiğimiz kadar yardımcı oluruz seve seve...

selam hocam, diger topic teki mesajlarini gordum, mt-09 almak icin baya yorulmussun :) hayirli olsun...
senin mt-07 degilde mt-09 secmendeki ana kriter ne idi ogrenebilir miyim ? sehir icinde genelde hangi modda kullaniyorsun ?
acikcasi son hizin karsilastirma acisindan bir kriter olacagini sanmiyorum bu iki motor icin, zira ikiside naked makina yuksek hiz zaten yoracaktir
benim merak ettiklerim daha cok
- viraj kabiliyeti
- yol tutusu
- oturus pozisyonu, artci konforu
gibi konular

test surusu yapmak lazim, yamaha facebook sayfasinda da bisi goremedim test surusu ile ilgili
zamanini mi kacirdim arkadaslar nedir ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------

hmmm durum soyleymis :
"Sizler de katılmak isterseniz [email protected] adresine ad-soyad, telefon numarası ve mail adresi bilgilerinizi bırakabilirsiniz."
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
290
akici olmasi benim acimdan onemli bir kriter, 3 silindir olmasi bunda etkili olmali
sanirim mt-09 daha agir basiyo. ama tabi test etmek istiyorum iki motoruda
test surusu icin yamaha merkez ile mi gorustunuz ? http://www.yamaha-motor.eu/tr adresinde basvuru formu goremiyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:19 ----------




selam hocam, diger topic teki mesajlarini gordum, mt-09 almak icin baya yorulmussun :) hayirli olsun...
senin mt-07 degilde mt-09 secmendeki ana kriter ne idi ogrenebilir miyim ? sehir icinde genelde hangi modda kullaniyorsun ?
acikcasi son hizin karsilastirma acisindan bir kriter olacagini sanmiyorum bu iki motor icin, zira ikiside naked makina yuksek hiz zaten yoracaktir
benim merak ettiklerim daha cok
- viraj kabiliyeti
- yol tutusu
- oturus pozisyonu, artci konforu
gibi konular

test surusu yapmak lazim, yamaha facebook sayfasinda da bisi goremedim test surusu ile ilgili
zamanini mi kacirdim arkadaslar nedir ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------

hmmm durum soyleymis :
"Sizler de katılmak isterseniz [email protected] adresine ad-soyad, telefon numarası ve mail adresi bilgilerinizi bırakabilirsiniz."

selam kardeşim, evet baya araştırdım senin gibi ve almak istediğimde bulamadım çünkü tüm bayii ler sipariş alıyordu ve sanırım sende aynı sorunu yaşarsın :) ama o kadar yorulmama koşturmama değdi doğrusu...
- Aslında mt-07 hiç düşünmedim torku iki silindirli olması ve boyuma göre biraz küçük kalması hiç ilgimi çekmedi...
- Hız olayı mt-09 la kıyaslanamaz şahsi fikrim 150 km hızlara kadar 600cc racing lerle kafa tutabilir. zaten seninde belirtiğin gibi naked olması 200km üstü hızlarda yorucu. son sürat kaç yapar bilmiyorum daha denemedim.
- Viraj konusunda aslında beni çok şaşırttı beklentileriminde üstüne çıktı doğrusu. iki terleğin arasındaki mesafenin az olması ve hafif olması çok iyi viraj kabilyeti sağlıyo. geçen pazar yaptığım gezide ELAZIĞ hazar gölünde virajdayken 197 km hızla racing (r6,kawasaki 636, repsol ) sollamak süperdi :)
- Yol tutuşundan kesinlikle memnun olduğumu söyleyebilirim zaten kendini virajlarda gösteriyo yeterince :)
- Oturuş pozisyonu diğer naked lere göre daha dik. kötümü? bence değil daha hakim olduğunu hissediyosun makinaya, artçı olayına gelince sele artçıla göre biraz küçük yapılmış ve tutunacak yeri yok dolayılıyla sarılmak zorunda kalıyo :) ve makinanın tek sevmediğim yanını söylemek gerekirse selesi çok kötü çok rahatsız ediyo doğrusu :(

Genel olarak ben çok memnunum herşeyiyle harika bi makina:) umarım yardımcı olabilmişimdir. başka öğrenmek istediğin bi konu varsa bildiğim kadarıyla yardımcı olurum :) saygılarımla...
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
244
ben deponun aşırı dardan gelip genişlemesini beğenmemiştim mt09da ama kimisi de beğenebilir, tercih meselesi. [email protected] adresine mail atmıştım testle ilgili. Bir de mt09 fazlaca yoran bir motor; bahsettiğim fiziksel değil zihinsel, psikolojik. Fazer 8 falan sakin kalıyor yanında, her an aşırı tepki verebiliyor gazı açtığınızda. Ben bu derece keskin tepkiler bekliyorum derseniz hoşunuza gidecektir; ben sakin bir insanım bu gerginliğe gelemem de diyebilirsiniz. Son olarak kullandığınızda "bu motor olmamış, yamaha iyi iş çıkaramamış" vb şeyleri kesinlikle kuramazsınız. Mt09 gerçekten güzel bir proje ama size uygun mu ona siz karar vereceksiniz. ;)

akici olmasi benim acimdan onemli bir kriter, 3 silindir olmasi bunda etkili olmali
sanirim mt-09 daha agir basiyo. ama tabi test etmek istiyorum iki motoruda
test surusu icin yamaha merkez ile mi gorustunuz ? http://www.yamaha-motor.eu/tr adresinde basvuru formu goremiyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:19 ----------



selam hocam, diger topic teki mesajlarini gordum, mt-09 almak icin baya yorulmussun :) hayirli olsun...
senin mt-07 degilde mt-09 secmendeki ana kriter ne idi ogrenebilir miyim ? sehir icinde genelde hangi modda kullaniyorsun ?
acikcasi son hizin karsilastirma acisindan bir kriter olacagini sanmiyorum bu iki motor icin, zira ikiside naked makina yuksek hiz zaten yoracaktir
benim merak ettiklerim daha cok
- viraj kabiliyeti
- yol tutusu
- oturus pozisyonu, artci konforu
gibi konular

test surusu yapmak lazim, yamaha facebook sayfasinda da bisi goremedim test surusu ile ilgili
zamanini mi kacirdim arkadaslar nedir ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------

hmmm durum soyleymis :
"Sizler de katılmak isterseniz [email protected] adresine ad-soyad, telefon numarası ve mail adresi bilgilerinizi bırakabilirsiniz."
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
290
numan arkadaşıma katılıyorum tamamen sana kalmış :) çünkü kendi kişiliğin, hırçınlığın, agresifliğin, hızlı oluşun alacağın makinayı belirler...

ben kişiliğime uygun bi makina bulduğuma inanıyorum ve çok memnunum. umarım sende istediğin gibi bi makina alırsın, iyi taraflarını da kötü taraflarınıda bildiğim kadarıyla paylaştım karar senin :) :wiinkk:
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
26
verdiginiz bilgiler icin cok tesekkur ederim arkadaslar ;)
iki makinada alinabilecek turden gercekten
c.tesi gunu test surusu icin randevu aldim,
test edip hangisi karakterime daha uygun gorecegiz artik... simdiden heyecanlanmaya basladim :)
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
290
verdiginiz bilgiler icin cok tesekkur ederim arkadaslar ;)
iki makinada alinabilecek turden gercekten
c.tesi gunu test surusu icin randevu aldim,
test edip hangisi karakterime daha uygun gorecegiz artik... simdiden heyecanlanmaya basladim :)

şimiden iyi sürüşler size tavsiyem 3 moda kullanmanız B - STD - A 3 modun arasındaki farkı hissetmeye çalışırsanız karar vermenize çok yardımcı olur diye düşünüyorum .
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
arkadaşlar tekirdağ yamaha bayiine kaporamı yatırmış bulunmaktayım umarım en kısa zamanda motosikletime kavuşurum :) beklemek koyuyor ya :)
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
26
h.sonu mt-07 ve mt-09 test surusune katildim.
mt-07 gayet yeterli bir motor. yakit tuketimi, fiyati, vs'den oturu zaten cogunluk tarafindan tercih ediliyor su siralar.
ama ben kararimi verdim, kesinlikle mt-09 :flower: adamlar tam istedigim motoru yapmis:
yuksek tork, akicilik, dik oturus pozisyonu, estetik ve
rakiplerinden daha dusuk bir fiyata (aslinda ederi fiyata, yurtdisi ile ayni fiyata satiyor yamaha, nasil beceriyo ise bunu yada diger firmalar nasil beceremiyo enteresan !)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:47 ----------

arkadaşlar tekirdağ yamaha bayiine kaporamı yatırmış bulunmaktayım umarım en kısa zamanda motosikletime kavuşurum :) beklemek koyuyor ya :)

simdiden hayirli olsun motorun. teslimat tarihi icin bayi ne soyledi ?
 
Katılım
8 Tem 2012
Mesajlar
311
Bu video daki mt 09 un önünü cross gibi yapmışlar, değişik ve hoş.
http://www.youtube.com/watch?v=JvQAHA1PNK4
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
h.sonu mt-07 ve mt-09 test surusune katildim.
mt-07 gayet yeterli bir motor. yakit tuketimi, fiyati, vs'den oturu zaten cogunluk tarafindan tercih ediliyor su siralar.
ama ben kararimi verdim, kesinlikle mt-09 :flower: adamlar tam istedigim motoru yapmis:
yuksek tork, akicilik, dik oturus pozisyonu, estetik ve
rakiplerinden daha dusuk bir fiyata (aslinda ederi fiyata, yurtdisi ile ayni fiyata satiyor yamaha, nasil beceriyo ise bunu yada diger firmalar nasil beceremiyo enteresan !)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:47 ----------



simdiden hayirli olsun motorun. teslimat tarihi icin bayi ne soyledi ?

ilk önce teslimat büyük bayilere yapılacakmış öyle dediler bir ay içinde gelir dediler bekliyoruz :)
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
20
Arkadaslar mt 09 harbiden dehset bir cihazz mod b de dahi olsa 2 ci viteste.7 bin devirde ve ustunde gazı acın tekere.geliyo.ayi gbi guc var a mod da.sehir.icerisimde kullanim cok zor oluyo yumusak gdebilmek adina b modunda.gdiyorum
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Arkadaslar mt 09 harbiden dehset bir cihazz mod b de dahi olsa 2 ci viteste.7 bin devirde ve ustunde gazı acın tekere.geliyo.ayi gbi guc var a mod da.sehir.icerisimde kullanim cok zor oluyo yumusak gdebilmek adina b modunda.gdiyorum

Bende şehir içi B modda kullanıyorum. Allah bu modu çıkarandan razı olsun :) Motosikletinin fotoğraflarını atta ortam şenlensin biraz :)
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Niye senin baban muhtar mı, sen de at ortam iyice şenlensin :) Hep bakıyorum görsel bir paylaşım var mı diye... :)

Muhtar tabi :)

MYBXY1.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst