Kedi Yüzünden Adım Trafik Canavarına Çıktı !

Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
64
Arkadaşlar öncelikle iyi forumlar, 3-4 gün önce başımdan geçenleri anlatacağım. İşten çıkıyoruz biraz turlayalım diyoruz, malum motosiklet yorgunluğumu alıyor, Bizim oturduğumuz yer köy ve şehirin ortası bir yer, Pamukkalede. Akşam saat 7:30 falan biraz dolaşayım dedim, 70 le falan giderken birisinin evinin içinden kedi fırladı yola çarpmamak için gayet kontrollu bir şekilde fren yaptım lastik kaydı biraz kedi yolun ortasında sağamı kaçsam solamı kaçsam diye düşünürken bende aynı şekil motorla sağa sola kaçmaya çalışıyorum. Semt sakinleri yolda oturuyordu herkes bana baktı. Motorla kediye değmedim bile. Profösyonelce kurtartım geçtim gittim, Sonra arkamdan amcaoğlum geliyordu ben gittim kadın ortalığı ayağa kaldırmış cavur kedimi eziyordu bilmem ne bir sürü hakaret etmiş trafik canavarı ayı v.b. , Bunu amcaoğlum babama söylemiş. Eve bi geldim bir sürü fırça yedim ama takmıyorum çünkü motosikletten anlamayan insanlar çok. Ondan 1 gün sonra babama birisi ön kaldırıyor motoskletle giderken ellerini bırakıyor falan bir sürü yalan söylemişler yemin ediyorum öyle birşey yapmadığıma inandıramıyorum şimdi mahalleden geçerken o sokaktaki kadınlar pis pis bakıyolar. Böyle insanlar oldukça insanın gece sokağa çıkıp egzoz patlatası geliyor...
 
Katılım
21 Kas 2012
Mesajlar
585
Arkadaşlar öncelikle iyi forumlar, 3-4 gün önce başımdan geçenleri anlatacağım. İşten çıkıyoruz biraz turlayalım diyoruz, malum motosiklet yorgunluğumu alıyor, Bizim oturduğumuz yer köy ve şehirin ortası bir yer, Pamukkalede. Akşam saat 7:30 falan biraz dolaşayım dedim, 70 le falan giderken birisinin evinin içinden kedi fırladı yola çarpmamak için gayet kontrollu bir şekilde fren yaptım lastik kaydı biraz kedi yolun ortasında sağamı kaçsam solamı kaçsam diye düşünürken bende aynı şekil motorla sağa sola kaçmaya çalışıyorum. Semt sakinleri yolda oturuyordu herkes bana baktı. Motorla kediye değmedim bile. Profösyonelce kurtartım geçtim gittim, Sonra arkamdan amcaoğlum geliyordu ben gittim kadın ortalığı ayağa kaldırmış cavur kedimi eziyordu bilmem ne bir sürü hakaret etmiş trafik canavarı ayı v.b. , Bunu amcaoğlum babama söylemiş. Eve bi geldim bir sürü fırça yedim ama takmıyorum çünkü motosikletten anlamayan insanlar çok. Ondan 1 gün sonra babama birisi ön kaldırıyor motoskletle giderken ellerini bırakıyor falan bir sürü yalan söylemişler yemin ediyorum öyle birşey yapmadığıma inandıramıyorum şimdi mahalleden geçerken o sokaktaki kadınlar pis pis bakıyolar. Böyle insanlar oldukça insanın gece sokağa çıkıp egzoz patlatası geliyor...
takma kafana :) sen doğrusunu yapmışsın o kadının yanından geçerken aragaz çekerek geç :queen:
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
693
Öyle amcaoğlunu ben bir elden geçirirdim senin yerinde olsam.
Gitcek beni babama istpitlicek ha ?
Zümzü koy sussun :queen:
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
64
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:10 ----------

[/COLOR]
Öyle amcaoğlunu ben bir elden geçirirdim senin yerinde olsam.
Gitcek beni babama istpitlicek ha ?
Zümzü koy sussun :queen:

Asayiş berkemal o iş bende :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------

takma kafana :) sen doğrusunu yapmışsın o kadının yanından geçerken aragaz çekerek geç :queen:

Kadının hangisi olduğunuda bilmiyorum ama o iş bize göre değil :pale: Bi dahaki geçişte kovalarlar diye bişe yapmıyorum çok insan var orda ama kendime söz verdim o kadının evine torpil atıcam motorla geçerken :pl: :cherry:
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
hasetten o hasetten. sen kendini bil, efendi efendi git. seni şikayet edenlerin yakınları heba olup giderken sen çoluk çocuğa karış. torunlarını sev. Allah yardımcın olsun. Babanla konuş hatta git kim dediydse yüzleştir beni de :) selamlar.
 
Katılım
7 May 2014
Mesajlar
451
Kim olduklarını biliyorsan benimle irtibata geç. Fotoğraftaki kişi benim hallederiz :bounce:

yhv0.jpg
 
Katılım
8 Eyl 2012
Mesajlar
114
Arkadaşlar öncelikle iyi forumlar, 3-4 gün önce başımdan geçenleri anlatacağım. İşten çıkıyoruz biraz turlayalım diyoruz, malum motosiklet yorgunluğumu alıyor, Bizim oturduğumuz yer köy ve şehirin ortası bir yer, Pamukkalede. Akşam saat 7:30 falan biraz dolaşayım dedim, 70 le falan giderken birisinin evinin içinden kedi fırladı yola çarpmamak için gayet kontrollu bir şekilde fren yaptım lastik kaydı biraz kedi yolun ortasında sağamı kaçsam solamı kaçsam diye düşünürken bende aynı şekil motorla sağa sola kaçmaya çalışıyorum. Semt sakinleri yolda oturuyordu herkes bana baktı. Motorla kediye değmedim bile. Profösyonelce kurtartım geçtim gittim, Sonra arkamdan amcaoğlum geliyordu ben gittim kadın ortalığı ayağa kaldırmış cavur kedimi eziyordu bilmem ne bir sürü hakaret etmiş trafik canavarı ayı v.b. , Bunu amcaoğlum babama söylemiş. Eve bi geldim bir sürü fırça yedim ama takmıyorum çünkü motosikletten anlamayan insanlar çok. Ondan 1 gün sonra babama birisi ön kaldırıyor motoskletle giderken ellerini bırakıyor falan bir sürü yalan söylemişler yemin ediyorum öyle birşey yapmadığıma inandıramıyorum şimdi mahalleden geçerken o sokaktaki kadınlar pis pis bakıyolar. Böyle insanlar oldukça insanın gece sokağa çıkıp egzoz patlatası geliyor...




Senin en büyük sıkıntın dışarıdakiler değil içeridekiler , sırtını sıvazlayıp ben sana güveniyorum oğlum , takma kafana , kafana göre takıl diyen bir baban olmaması sakat. Birileri birşey dediğinde inanıp çocugu binbir yemin ettiğinde bile ona inanmayan bir baba , dışarıdaki binlerce insandan daha tehlikelidir , zira sen babanın sana güvenip arkanda durduğunu bilseydin , bu olaydan yada olabilecek olaylardan asla rahatsızlık duymazdın. Yarın motoru yatırdığında babana, biz sana demedik mi bu çocuk sakat motor kullanıyor diye dediklerinde baban Allah Allah diye üzerine saldırdığında gör sen manzarayı , ilk önce babanı kazanmalısın , onu karşına al , başbaşa konuş yanınızda başka hiç kimse olmasın.Ona herkese yalan söylerim belki ama sana asla söylemem de. Yaptıysam yaptım derim yapmadıysam yapmadım senden asla saklamam de. Babanı kazandığında diğer problemlerin bir anda ortadan kaybolduğunu göreceksin , kolay gelsin , saygılarımla.
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
116
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Önce kediyi vur sonra sahibini sonra amca oğlunu bin motora başka bir eyalete doğru yola çık Seni durdurmaya çalışan şerifide vur benzinciyi soy yakıt ve sigara çal yolda otostop yapan kızı motora al çantasında 2 milyon dolar olsun.Şimdi tersten oku 2 milyon doların olsa bir kız arkadaşın olsa motora binip uzaklara gitseniz yolda benzinciyi soyan hırsızları şerife teslim etseniz kahraman ilan etseler seni, babana telefon açsalar oğlunuz kahraman oldu bunların hepsi filmlerde olur :) Dostum sen daha sadece en başındasın kedi kısmında ezseydin o kediyi kadın sokağa cıktığında amcanın oğlunu görecekti kedinin üstünden gecerken :)Bence sen bu hikayeyi böyle anlat Ben kurtardım amcamınoğlu kurtaramadı kediyi ezdi sucu benim üzerime attı baba ... diyerek devam et :))
 
Katılım
6 Nis 2014
Mesajlar
143
Kızıpta kedilere bir şey yapmada gerisi zaten çözülür. Baban sonuçta senin için en iyisini ister.
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
64
Yok baba bu dünyadaki en sevdiğim şey hayvanlar o konuda raad ol :wiinkk:
Kızıpta kedilere bir şey yapmada gerisi zaten çözülür. Baban sonuçta senin için en iyisini ister.


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------

Baba sen naptın yaa iki bölümlük senaryo yazdın sen buralarda harcanıyorsun :thumleft: Ama sona doğru haklısın öyle yapabilirdim :pl:
Önce kediyi vur sonra sahibini sonra amca oğlunu bin motora başka bir eyalete doğru yola çık Seni durdurmaya çalışan şerifide vur benzinciyi soy yakıt ve sigara çal yolda otostop yapan kızı motora al çantasında 2 milyon dolar olsun.Şimdi tersten oku 2 milyon doların olsa bir kız arkadaşın olsa motora binip uzaklara gitseniz yolda benzinciyi soyan hırsızları şerife teslim etseniz kahraman ilan etseler seni, babana telefon açsalar oğlunuz kahraman oldu bunların hepsi filmlerde olur :) Dostum sen daha sadece en başındasın kedi kısmında ezseydin o kediyi kadın sokağa cıktığında amcanın oğlunu görecekti kedinin üstünden gecerken :)Bence sen bu hikayeyi böyle anlat Ben kurtardım amcamınoğlu kurtaramadı kediyi ezdi sucu benim üzerime attı baba ... diyerek devam et :))
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
her türlü küçük baş hayvanı (kedi, köpek gibi) trafikte ezmekten çekinmeyin. özelliklede arabadayken, arabayla ezerseniz daha az zarar görürsünüz. inek gibi büyük baş hayvanları (trafikte koyun da büyük başa giriyor :)) ezmemeye çalışın, duvar etkisi yapabilir. kurtarayım diye ani manevralara kalkışmayın. hindistan ineği bile olsa insan hayatından önemli değil. hafif manevra yapın, kurtaracak gibi değilse ezin.

ben bir kedi ezdim. bulunduğum arabada da iki defa köpek ezdik. manevraya kalksam gelsin taklalar. araçlarla böyle ani manevraları yapmadığımız için aracın tepkisini bilemeyiz, kestiremeyiz. acı yollar öğrenmeye luzum yok.
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
693
her türlü küçük baş hayvanı (kedi, köpek gibi) trafikte ezmekten çekinmeyin. özelliklede arabadayken, arabayla ezerseniz daha az zarar görürsünüz. inek gibi büyük baş hayvanları (trafikte koyun da büyük başa giriyor :)) ezmemeye çalışın, duvar etkisi yapabilir. kurtarayım diye ani manevralara kalkışmayın. hindistan ineği bile olsa insan hayatından önemli değil. hafif manevra yapın, kurtaracak gibi değilse ezin.

ben bir kedi ezdim. bulunduğum arabada da iki defa köpek ezdik. manevraya kalksam gelsin taklalar. araçlarla böyle ani manevraları yapmadığımız için aracın tepkisini bilemeyiz, kestiremeyiz. acı yollar öğrenmeye luzum yok.

Yadırganacak ama mantıklı bir tutum :sunny:
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
64
Yani bir yönden haklısın ben öleceğime kedi ölsün herkeste böyle ister bence :bounce:
Yadırganacak ama mantıklı bir tutum :sunny:


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:30 ----------

Bir kere babamla gidiyorduk bizde 2014 wolkswagen caravelle var 150 falan basıyordu galiba, yola birden köpek fırladı çarptık duvara çarpmış gibi sarstı ve köpek yol kenarına fırladı diye inip baktık hiç arabaya bakmadık. Bu arada Denizli- Adana yolculuğu yapıyorduk. Adanaya geldik ve arabadan indik bizim ön tampon ve plaka yok artık kaskoya verdik tamamladı :thumleft:
 
Katılım
7 May 2014
Mesajlar
225
Ben 2 sene önce kediye bi koymuştum kafası tam tur dönmüştü, ama iyi tarafından bakarsak karizmatik bi ölüm şekli. :bounce:
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
693
Mantıklı dediysek bokunu da çıkartın demedik.

Yapılan çok güzel bir hareketmiş gibi övünmenizi kınıyorum...

Sonra Türkiye ab'ye niye giremiyor ::rantinp:
 
Katılım
7 May 2014
Mesajlar
225
Mantıklı dediysek bokunu da çıkartın demedik.

Yapılan çok güzel bir hareketmiş gibi övünmenizi kınıyorum...

Sonra Türkiye ab'ye niye giremiyor ::rantinp:

Bro bi kere oldu napalım, çektiğim vicdan azabını bilemezsin. hayvana acırım insana acımadığım kadar, espirili şekilde anlattım sadece. içimde kaldı korkuyorum yolda bi hayvana çarpmaktan o zamandan beri.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst