- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar öncelikle iyi forumlar, 3-4 gün önce başımdan geçenleri anlatacağım. İşten çıkıyoruz biraz turlayalım diyoruz, malum motosiklet yorgunluğumu alıyor, Bizim oturduğumuz yer köy ve şehirin ortası bir yer, Pamukkalede. Akşam saat 7:30 falan biraz dolaşayım dedim, 70 le falan giderken birisinin evinin içinden kedi fırladı yola çarpmamak için gayet kontrollu bir şekilde fren yaptım lastik kaydı biraz kedi yolun ortasında sağamı kaçsam solamı kaçsam diye düşünürken bende aynı şekil motorla sağa sola kaçmaya çalışıyorum. Semt sakinleri yolda oturuyordu herkes bana baktı. Motorla kediye değmedim bile. Profösyonelce kurtartım geçtim gittim, Sonra arkamdan amcaoğlum geliyordu ben gittim kadın ortalığı ayağa kaldırmış cavur kedimi eziyordu bilmem ne bir sürü hakaret etmiş trafik canavarı ayı v.b. , Bunu amcaoğlum babama söylemiş. Eve bi geldim bir sürü fırça yedim ama takmıyorum çünkü motosikletten anlamayan insanlar çok. Ondan 1 gün sonra babama birisi ön kaldırıyor motoskletle giderken ellerini bırakıyor falan bir sürü yalan söylemişler yemin ediyorum öyle birşey yapmadığıma inandıramıyorum şimdi mahalleden geçerken o sokaktaki kadınlar pis pis bakıyolar. Böyle insanlar oldukça insanın gece sokağa çıkıp egzoz patlatası geliyor...