Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Mar 2014
Mesajlar
37
Bugün ilk düşüşümü yaşadim hemde ehliyet sürüş sinavinda :) 20cm lik 10m uzunlugunda metal yere sabitlenmemiş platformdan geçerken kaydim ve yerdeyim. Bi kaç çizik ve motordada minik hasarlarla atlattik şükür. Bu arada sınavdan geçtim 20gün sonra gelsin ehliyet yollar dragstar görsün :)
 
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
16
Arkadaslar merhaba,
2004 custom var ben de. Motor koruma demiri ve heybe demiri ariyorum. Yardimci olabilecek var midir. Classic'e uyanlar benimkine de uyar mi?
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
imkanın varsa ebay e bak yoksa sahibinden bak burda pek yardımcı olabilcek kişi yok draggy hariç:)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Birkaç sayfa geriye gidersen,uygun fiyatlı bir arkadaş üretimini yaptığını göreceksin.Sahibindende satışı var.Aydın dı sanırım memleketi.Get ilanı var..
 
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
16
O arkadasla konustum, uretimleri classic icin uyumluymus. Ok ebay arastirmaya devam o zaman:)
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
O arkadasla konustum, uretimleri classic icin uyumluymus. Ok ebay arastirmaya devam o zaman:)

dostum sport kasa dragstar ile klasik kasa dragstar aynı motor şasiye ve transmisyona sahip sadece çamurluk kısımları ve ön maşa gidon kısmı ve tekerlek kalınlıgı değişik dolayısı ile koruma demiri ve canta demirleri gibi parçalar standarttır
 
Katılım
8 Nis 2014
Mesajlar
695
Selamlar, 1100 için açılmış bir sayfa yok mu? Ya da ben mi bulamıyorum bir türlü?
 
Katılım
22 Mar 2014
Mesajlar
37
Herkese selamlar aranizda kasko yaptiran oldumu? Ben ozellikle çalinma korkusuyla bugün anadolu sigortadan 900lira fiyat aldım 2003 dragstarım için. Fikri olan paylaşabilirmi lütfen?
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Herkese selamlar aranizda kasko yaptiran oldumu? Ben ozellikle çalinma korkusuyla bugün anadolu sigortadan 900lira fiyat aldım 2003 dragstarım için. Fikri olan paylaşabilirmi lütfen?

Giresun spor (Erkan) yaptırdı 2005 model Ankara plaka 400 tl idi sanırım. İstanbul plaka yüksek olur.Eskiden daha pahalıydı.Şimdi biraz daha uygun..Benimde Yalova plaka yaptırsam iyi olacak aslında ama birinin dürtmesi lazım :) Arabaya dün sigorta ve kasko yaptırdım.Motora niye yaptırmıyorum kendimi anlamış değilim :)))
 
Katılım
22 Mar 2014
Mesajlar
37
Bende istanbul buyukcekmecedeyim ama motor izmir plaka. Bi kac tane daha firmadan fiyat almaya calisiyorum. Fiyat alinca burdan bildiricem. Forumda calinti motorlar bolumu her gun yeni bi motor ekleniyoda bende kuruntu yapmaya basladim :)
 
Katılım
22 Mar 2014
Mesajlar
37
Ergo sigorta 1390tl fiyat verdi :( sonra koç allianz dan 350TL fiyat aldım. Pazartesi kısmet olursa yaptırıcam kaskoyu ama 350de sanki fazla ucuzmuş gibi geldi. Acaba hasar bedeli olarak max kasko değeri olan yaklaşık 7.000TL yimi öderler yoksa piyasa değerinimi.. Pazartesi öğrenicez artık ..
 
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
16
Classic ve Custom'da heybe demiri ve motor koruma demiri farkli. Bugun geldi kargodan. Uymuyor. Arastiran arkadaslar dikkat etsinler.
 
Katılım
22 Mar 2014
Mesajlar
37
2003model dragstar custom icin koc allianz dan 350liraya (9 taksit) kasko yaptirmis bulunmaktayim. Calinma veya kaza durumunda maksimum 7000lira odeme yapiyorlar.Tavsiye ederim ihmal etmeyin..
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
2003model dragstar custom icin koc allianz dan 350liraya (9 taksit) kasko yaptirmis bulunmaktayim. Calinma veya kaza durumunda maksimum 7000lira odeme yapiyorlar.Tavsiye ederim ihmal etmeyin..

7000 bin tl beni kesmez yaw:) ama bi bakayım ben koç ailem üyesiyim bana belki kıyak yaparlar:)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Benimde kardeş Koçallianz üyesi bende birinci derece akraba olduğum için olabiliyorum Kaan,banada haber ver bir fonksiyonu oluyormu bakalım bende bir fiyat alıyım kaskocudan bakalım...
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
dostum sport kasa dragstar ile klasik kasa dragstar aynı motor şasiye ve transmisyona sahip sadece çamurluk kısımları ve ön maşa gidon kısmı ve tekerlek kalınlıgı değişik dolayısı ile koruma demiri ve canta demirleri gibi parçalar standarttır

Yanlışınız var hocam, motor koruma demiri farklıdır, classic te tek parça oluyor sport ta çift parça. Yan heybe demiri için bağlantı noktaları da farklı, yaklaşık 2-3 cm bir fark var ölçüler arasında.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
7000 bin tl beni kesmez yaw:) ama bi bakayım ben koç ailem üyesiyim bana belki kıyak yaparlar:)

Ben aldım teklif allianz tan ekteki fiyat geldi ama Koç indirimini sormadım.Artık Koç diye geçnmiyor.Sanırım Koç ayrılmış.
77 plaka benim motor ve trafik sigortasına 100 tl ödedim geçen ay kaskoda arkadaşınki gibi çıkar diye düşünüyordum ama daha yüksek geldi.

"Allianz 523 TL prim çıkardı. Motorun 4 yanından çekilmiş resimleri gerekmektedir."

Kasko değerine baktım 7500 civarı gözüküyor ama arabanın poliçesinde 2 adet internet ikinci el sitesinden alınacak 2,el fiyat ortalaması değerlendirilir maddesi var.AXA mavi genişletilmiş kasko isimli poliçe ama rayiç bedel hesaplama poliçeyemi özel anlamadım.Sahibinden,dod sitelerinde fiyat araştırılır yazmakta..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst