Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Yok abi. Yani hep ful çalıştığım için hiçbir şeye fırsatım olmuyor malesef.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Karar verdim arkaya bi çanta şart. Görüntü olarak sevmesemde işlevsel olarak gerekli bir parça.

Yanıma 1-2 parça bişey alacak oluyorum.. Taşımak için yer bulamıyorum.. Fazla büyük olmasını istemiyorum.. 32lt civası düşünüyordum.. Geçen gün gittiğim dükkanda 35lt rms topcase (125 TL) gördüm..Nasıldır bilginiz var mı?

Ahanda bu.. http://www.sahibinden.com/listing/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-rms-canta-motosiklet-topcase-arka-bagaj-35lt-sepet-rms-canta-r35-151600096/detail


50-60 Tl fiyat aralığında 32lt maxem vardı ama onu hiiiç tavsiye etmedi.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Karar verdim arkaya bi çanta şart. Görüntü olarak sevmesemde işlevsel olarak gerekli bir parça.

Yanıma 1-2 parça bişey alacak oluyorum.. Taşımak için yer bulamıyorum.. Fazla büyük olmasını istemiyorum.. 32lt civası düşünüyordum.. Geçen gün gittiğim dükkanda 35lt rms topcase (125 TL) gördüm..Nasıldır bilginiz var mı?

Ahanda bu.. http://www.sahibinden.com/listing/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-rms-canta-motosiklet-topcase-arka-bagaj-35lt-sepet-rms-canta-r35-151600096/detail


50-60 Tl fiyat aralığında 32lt maxem vardı ama onu hiiiç tavsiye etmedi.
Çanta şart.Rms hakkında bir bilgim yok ben Shad marka kullanıyorum hiç bir sorun çıkmadı memnunum tavsiye ederim.Bilmediğin marka alma derim çoğu motora bağlantı yerlerinde ve kilit mekanizmalarında sorun çıkarıyor.Arka çantalar kızaklı istediğin zaman çıkarabiliyorsun.
 
Katılım
17 Eyl 2005
Mesajlar
137
Adem bey iyi akşamlar selamlar,şu an yakıt bitmedi.10tl 2.05lt ile 78 km'deyim.Körüğün hava filtresine giren kısmı iyi oturmamış oradan hava alıyormuş onu düzelttim.Hava ayarını yeniledim.daha yedeğe düşmedim.şu an dahi 1lt ile 39km demekİğne ortada görüşmek üzere.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Ben 42 km yaptım 1 litreyle ama 45 de rahatlıkla yapardı, genelde Artçılı ile 42 km :)
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Çanta şart.Rms hakkında bir bilgim yok ben Shad marka kullanıyorum hiç bir sorun çıkmadı memnunum tavsiye ederim.Bilmediğin marka alma derim çoğu motora bağlantı yerlerinde ve kilit mekanizmalarında sorun çıkarıyor.Arka çantalar kızaklı istediğin zaman çıkarabiliyorsun.

Satıcı dürüst birisi diye düşünüyorum.. iyi diyorsa iyidir diye umuyorum... Ama shad marka varmı elinde bir sorayım.. kıyaslamasını isteyeyim bakalım sağlamlıkları ve kullanışları için ne diyecek.. kaç TL fiyat verecek.. ona göre alırım artık..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------

900 km ye geldim ama hala yakıtını ölçme fırsatım olmadı.. zaten rodaj döneminde yüksek çıkacağı için sağlıklı bir sonuçta alamam..
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
s.a. arkadaşlar nasılsınız bayadır görüşemiyoruz iş güç flan derken pek bakammıyordum şuan motoruda ufalttım tekrardan artık ybr 125 im var :)

 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Hayırlı ossun Fatih kardeş.. Allah kaza bela vermesin..

soruma geleyim :) 250 cc wolften neden vazgeçtin/takas ettin? ve neden salcano wolf almadın? :)

sağol salih kardeş

sorunun cevabına gelirsek sym wolf 250 güzel motor hemde sınıfına göre az yakmasıyla meşur aynı ybr gibi yakıyor ancak parçası çok para bana baya bir fazla geldi ve korkuda sarınca satmak istedim ufak cc her zaman iyi bol yedek parça ve ucuz zaten wolflede uzun yolda 90-110 arası gidiyordum 125 cc ile de 90 gideriz sorun yol alışığız biliyorsun :)satacağımda ybr 125 ile takas geldiği için değiştim peşin pek arayan yoktu bizim burada ybrde tutulduğunda aldım ancak salcano ile takas düşünen olursa hemen değişiriz bunun selesini hiç sevmedim sanki odun üstünde oturur gibisin zaten satarsam salcano alacağım ikinci el temiz rahat ve konfor yönünden salcanodan daha rahatı yok 125 cc de bence kıymetini bilin motorunuzun
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
sağol salih kardeş

sorunun cevabına gelirsek sym wolf 250 güzel motor hemde sınıfına göre az yakmasıyla meşur aynı ybr gibi yakıyor ancak parçası çok para bana baya bir fazla geldi ve korkuda sarınca satmak istedim ufak cc her zaman iyi bol yedek parça ve ucuz zaten wolflede uzun yolda 90-110 arası gidiyordum 125 cc ile de 90 gideriz sorun yol alışığız biliyorsun :)satacağımda ybr 125 ile takas geldiği için değiştim peşin pek arayan yoktu bizim burada ybrde tutulduğunda aldım ancak salcano ile takas düşünen olursa hemen değişiriz bunun selesini hiç sevmedim sanki odun üstünde oturur gibisin zaten satarsam salcano alacağım ikinci el temiz rahat ve konfor yönünden salcanodan daha rahatı yok 125 cc de bence kıymetini bilin motorunuzun

Bu son cümlen keyiflendirdi beni.. :) Daha bi sevdim motosikletimi şimdi..

Bu arada benzin göstergesi ile ilgili birşey dikkatimi çekti. Depo dolu iken yavaş yavaş aşağı inen gösterge.. yarıdan sonra düşme eğilimi hızlanıyor.. Yarıdan sonra fazla yakma durumu yoktur elbette.. Galiba deponun üst tarafı geniş ve çok benzin aldığı ve alt kısmı ise dar ve küçük hacimli omasından kaynaklı.. sizinde dikkatinizi çekti mi?
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Bu son cümlen keyiflendirdi beni.. :) Daha bi sevdim motosikletimi şimdi..

Bu arada benzin göstergesi ile ilgili birşey dikkatimi çekti. Depo dolu iken yavaş yavaş aşağı inen gösterge.. yarıdan sonra düşme eğilimi hızlanıyor.. Yarıdan sonra fazla yakma durumu yoktur elbette.. Galiba deponun üst tarafı geniş ve çok benzin aldığı ve alt kısmı ise dar ve küçük hacimli omasından kaynaklı.. sizinde dikkatinizi çekti mi?

evet kıymetini bilin depo olarakta dediğiniz gibi yarıdan sonra hızlı inmesi sizin dediğiniz gibi üstü daha geniş altı daha az almasından kaynaklı
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
o zaman gösterge yarıda iken yarım depo benzinimiz olmuyor... Neyse sağlık olsun.. Önemli olan da benzinin azaldığını göstersin yeter zaten. :)
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
hayırlı cumalar:) nasılsınız abiler motorlar nasıl

@Salih_T
Kutu şart abi motorda. Maxem 32 sakın alma kask sığmıyor sıkıntılı bi durum ben kullanmıştım.
arwic 46lt'lik kullanıyorum şuan tavsiye ederim 2 kask rahat alıyor. bence büyük al almışken gezi yaparken filan önemini anlarsın:)

@fat280
hayırlı olsun abi ybr:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst