Tam olarak ne yapmasını istiyorsun. Gazı bırakınca sabit sürat ile mi gitmesini.? :sunny:
Hayır normal akıcı bir şekilde gitmesini istiyorum. Ama olmuyo işte bende mecburen çok hafif gaz veriyom böylece fren yapmayı kesiyo
Asker eglencesinde lastik yakmak veya ön kaldırmanın bu işle ne ilgisi var ben motor bloğu ile ilgili bir soru soruyorum ben ön kaldırıyom teker yakıyom diye motorun herşeyini bilme gibi bir zorunluluğum varmı? Ayrıca yaşımın iki katı olabilirsiniz ama bu sana beni küçümseme hakkı vermez sen benle nasıl konuşursan bende aynı şekilde konuşurum hep böyleyim ben ve ayrıca okulun önünde sürmeyi düşünüyorum sizin düşünceleriniz ne diye sormuştum biraz daha dikkatli okumanı isterim ve lafı doğru anlamanı. Ben yetişen yeni nesildenim ve siz çöp muamelesi yaparak sürekli beni ezerek daha iyi olcağmı sanıyorsunuz herhalde ama ben insanın dikine giden biriyim malesef. Bu arada o 600rr ı olan kişiden en yakın zamanda gopro alcam ve video cekip atıcam teker yapmamı felanda cekicem o zaman istediğin gibi gülersin.
Saygılarımla...
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:09 ----------
Frenle alakası yok cunku bugün caddede giderken gazı bıraktım yine fren yapdı kontağı kapattım frenide kesdi.
Hayır normal akıcı bir şekilde gitmesini istiyorum. Ama olmuyo işte bende mecburen çok hafif gaz veriyom böylece fren yapmayı kesiyo