
şimdi şöyle oluyor:
her 3-4000 de bir yağ ve yağ filtresi değişti, bahsettiğin titreşim ve performans düşüklüğü sebebiyle.
25.000'de zincir dişli seti değişti. bu esnada dişli takozlarının durumunun iyi olduğu ve değişmeye ihtiyaç olmadığı servis tarafından söylendi.
her 400 km'de bir zinciri yağlarım.
Lastiklerimi 25.000'de pirelli diablo rosso 2 ile değiştirdim.
Balataları da bittikçe değiştiriyorum. 1 ön balata 2 arka balata eskittim
Fren hidroliklerini de yılda bir kez değişiyorum. nisanda değiştirdim ilk kez

2013 ya
Radyatör sıvısı için de 50.000 km diyor kitapçık

daha onu da değiştirmedim, ki zaten bugüne kadar hararet göstergesinin 4 çizgiye çıktığını hiç görmedim
Onun dışında buji ve hava filtresi için kitapçıkta yazanları uygulayıp servise boşa para kaptırmıyorum

kitapçıktaki çizelgede diyor ki, her yağ değişiminde hava filtresini TEMİZLE, buji için de 50.000 km'de değiştir diyor... Ama heralde serviste hava filtresini temizlemeyi atlıyorlar ki motor iyice boğulsun ve müşteri gelip yenisini alsın... Bujiyi de söküp bi zımparalasak problem olmaz

ayrıca bugüne kadar gittiğim tüm servislerdeki ustalar (3 farklı serviste yaklaşık 10 kişi) motorumun çok temiz, sorunsuz, bakımlı ve tıkır tıkır işlediğini söyleyerek motoruma gereken özeni gösterdiğimden dolayı tebrik ettiler
Sonuç olarak dün hava filtresini söküp kompresörle kendim temizledim, anladım ki servise son girişinde temizlemeyi unutmuşlar... Motorun yakıtı azaldı, gidişi değişti resmen... haftasonu bujiyi de elden geçirdim mi tamamdır
Değerli görüşleriniz için teşekkür ederim... herkese iyi forumlar... tekeriniz düz bassın...
Ben 27.000'e gelene kadar 4 kez hava filtresi değiştirmiştim.
4.000-5.000 Km'de bir yağ + yağ filtresi değişti.
Buji 10.000 ve 20.000'de değiştirildi.
Zincir + Dişli takımı, arka dişli takozları ve lastikler de 21.000'de değiştirildi.
Buna rağmen yağ bakımı 5.000'e yaklaşınca bile motosikletin titreşimi ve yakıtı artıyordu. Sen 27.000 Km'de nasıl kullanıyorsun çözemedim açıkçası.
Satarken söylersin artık "değişeni yok, hava filtresi ve buji bile fabrika çıkışı, orijinal" :mrgreen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:52 ----------
Yok deli değilim

japon mühendislere güveniyorum

kendi kafama iş yapmıyorum...

hacı delimisn sen

8000 de en kötü hava filtresi dğeiştirmen gerekiyordu

doğru söyle 27000 kmdir yağıda mı değiştirmedin