Arkadaşlar yeni motorumu aldım. Artık cbr250'ci değil cbf1000'ci oldum
Herkes inşallah bir gün istediği motora kavuşur.
http://i59.tinypic.com/2hdtufd.jpg
Yeni Kasa alanlar detaylı foto ceksın bi zahmet. Gösterge Paneli rengi filan değişmiş mi? Net bilgi istiyorum canlarım![]()
Veee motoruma kavuştum.
Cahil cesareti mi, delilik mi bilmiyorum Pendik'ten Gaziosmanpaşa'ya kadar kendim getirdim motoru. E5'te birkaç defa istop ettirdim düğün konvoyu gibi korna çalındıUmursamaz tavırla geriye dönüp 'bir dakka' işareti yaptım bir defasında. Kimse anasının karnında öğrenmiyor bunu (Biraz magandavari bir cümle oldu) Kazasız belasız getirdim nihayetinde. Köprüden geçmeye çekindiğim için Harem'den arabalı vapura bindim. İyi ki de böyle yapmışım. Sürüşü bisiklet için kullandığım gps programı ile kaydetmiştim. Eve gelince baktığımda maksimum hızımın 80 km olduğunu gördüm. Anadolu yakasında ortalama 47 km ile sürmüşüm. Eminönü'nden sonra ortalama hızım 28 km olmuş. GPS kaydı şimdilik burada, birkaç güne kadar sileceğim.
Allah isteyen herkese nasip etsin. Daha güzelleri sizlerin olsun.
Veee motoruma kavuştum.
Cahil cesareti mi, delilik mi bilmiyorum Pendik'ten Gaziosmanpaşa'ya kadar kendim getirdim motoru. E5'te birkaç defa istop ettirdim düğün konvoyu gibi korna çalındıUmursamaz tavırla geriye dönüp 'bir dakka' işareti yaptım bir defasında. Kimse anasının karnında öğrenmiyor bunu (Biraz magandavari bir cümle oldu) Kazasız belasız getirdim nihayetinde. Köprüden geçmeye çekindiğim için Harem'den arabalı vapura bindim. İyi ki de böyle yapmışım. Sürüşü bisiklet için kullandığım gps programı ile kaydetmiştim. Eve gelince baktığımda maksimum hızımın 80 km olduğunu gördüm. Anadolu yakasında ortalama 47 km ile sürmüşüm. Eminönü'nden sonra ortalama hızım 28 km olmuş. GPS kaydı şimdilik burada, birkaç güne kadar sileceğim.
Allah isteyen herkese nasip etsin. Daha güzelleri sizlerin olsun.
Dostum hayırlı olsun... anlatimindan ilk motorunun ve daha yeni olduğun anlaşılıyor. Tabi sag salim getirdiğine sevindim. Ama keşke daha tecrübeli birine rica edip beraber gidip alsaydiniz. Çünkü sürdüğünüz mesafe hiç kısa degil. E5 bir sürü maganda dolu... tekrardan hayırlı uğurlu olsun. Kazasiz belasız sürüsler.
Aman dostum ikarus sendromuna kapılmayasın =/ sen genede pek fazla trafik olmayan yerlerde E5'e bulaşmadan hafiften motoruna ısınarak çalış. Frenaj, kontra vs pekiştir. Motorunla bütünleşmeye bak. Zaten en fazla 2 haftada bir parçan haline gelir. Daha bu akşam üstü BMW li lavuğun teki yolda yanlaya yanlaya makas atarken az daha üstüme çıkıyodu. Aynadan son anda fark edip sağa kaçtım. Mal olduğu yerde spin atıp önümdeki arabanın tamponuna 1 karış kala zor durdu. Yani böyle dingiller varken bizede ekstra dikkat düşüyor. Aynanda böyle bi görüntüyü bir anda görmek pekte hoş birşey değil cidden :santa:Şimdi bakınca böylesi daha iyi olmuş diyorum. Hem fena halde güvenim geldi, hem de sıkı bir tecrübe oldu.
turuncu gördüm bi yeni kasada benbaşka bi değişiklik görmedim herşey anıydı bizimki ile.
Aman dostum ikarus sendromuna kapılmayasın =/ sen genede pek fazla trafik olmayan yerlerde E5'e bulaşmadan hafiften motoruna ısınarak çalış. Frenaj, kontra vs pekiştir. Motorunla bütünleşmeye bak. Zaten en fazla 2 haftada bir parçan haline gelir. Daha bu akşam üstü BMW li lavuğun teki yolda yanlaya yanlaya makas atarken az daha üstüme çıkıyodu. Aynadan son anda fark edip sağa kaçtım. Mal olduğu yerde spin atıp önümdeki arabanın tamponuna 1 karış kala zor durdu. Yani böyle dingiller varken bizede ekstra dikkat düşüyor. Aynanda böyle bi görüntüyü bir anda görmek pekte hoş birşey değil cidden :santa:
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/283468_10152165891330514_69865978_n.jpg
Kilometre panelinden bahsetmiş arkadaş. Yoksa kasa farkedilmeyecek gibi değil.Kasada nasıl bi değişiklik görmedin şaşırdım. Çift farı yeter zaten
Kasada nasıl bi değişiklik görmedin şaşırdım. Çift farı yeter zaten
2013 model ile 2014 model CBR 250 R arasındaki farklar:
-Kafa granajı değişmiş 2014 kafa granajı cbr 1000rr fireblade kafa grnajına benzetmişler.
-Egzos göründüğü gibi nikelaj olmuş.
-kilometre paneli cbr 125 r daki gibi içi tam siyah olmuş / 2013 de içinde mavilik var / muhtemelen 2014 de panel aydınlatması kırmızı,bordo gibidir.
-2014 ve üzerinde garanti 4 yıl.Sanırım 2 yıl yedek parça ve işçilik - 2 yıldan sonra işçilik ücretsiz.
-2014 katalogta 2014 model cbr 250 r siyah verilmiş - 2013 kasa gibi teknik özellikleride fark var
-Tork 23.3 / 7500 devir güç: 20.2 kw/27.5 hp /8500 devir(2014 model )
-Tork 23,8/7.000 devir güç: 19.4 kw/26.4 hp /8500 devir(2013 model )
İnternet sitesinde Tork 23,8/7.000 devir güç: 19.4 kw/26.4 hp /8500 devir yazıyor.
katalogta siyah - tricolor -repsol-kırmızı renkleri mevcuttur demiş. ama bayilerin elinde siyah 2014 cbr fireblade görünümlü 250r yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:21 ----------
katalogta siyah - tricolor -repsol-kırmızı renkleri mevcuttur demiş. ama bayilerin elinde siyah 2014 cbr fireblade görünümlü 250r yok.
2014 cbr 250r : kafa granajı cbr 1000 fireblade çalınma
: cam siperlik cbr 125 r gibi sivri
: egzos cbr 500 r gibi nikalaj
: gösterge paneli cbr 125 r gibi içi siyah muhtemelen kırmızı aydınlatma ışığı
: alt granaj cbr 600 rr gibi yan granajlarla bütün
: garanti 4 yıl garanti 4 yıl yolunca yağ değişimlerini hondaya 4 yıl senden servis ücreti alacak 4 yıl bağımlılık.2+2
Rekor yakit tuketimimi yakaladim. Sakin kullanim ortalama hiz 90 100 arasi. Tabi arada gaza gelip max 145 150 yapip dusmeler de oldu. 50 tl lik benzin almistim. Icinde de en fazla 5 tl lik benzin vardi. Cunku isik yanmis ve ben 3 gun ise gidip gelmistim. Yani kisacasi fazla fazla hesaplasam bile 55 tl ye 290 km yol gittim. Hala yarin zorlasam ise giderim. Isyerim de karsiyakada. Ben altindagda oturuyorum.