Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Yeni Kasa alanlar detaylı foto ceksın bi zahmet. Gösterge Paneli rengi filan değişmiş mi? Net bilgi istiyorum canlarım :)
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
330
Arkadaşlar, bu motorda tek silindirin bir dezavantajı var mı, çift silindir olmayışı kafama çok karıştırıyor. Çift silindir ile tek silindir arasında;ses/ tork açısından belirgin bir fark olur mu
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
Veee motoruma kavuştum.

Cahil cesareti mi, delilik mi bilmiyorum Pendik'ten Gaziosmanpaşa'ya kadar kendim getirdim motoru. E5'te birkaç defa istop ettirdim düğün konvoyu gibi korna çalındı :) Umursamaz tavırla geriye dönüp 'bir dakka' işareti yaptım bir defasında. Kimse anasının karnında öğrenmiyor bunu (Biraz magandavari bir cümle oldu) Kazasız belasız getirdim nihayetinde. Köprüden geçmeye çekindiğim için Harem'den arabalı vapura bindim. İyi ki de böyle yapmışım. Sürüşü bisiklet için kullandığım gps programı ile kaydetmiştim. Eve gelince baktığımda maksimum hızımın 80 km olduğunu gördüm. Anadolu yakasında ortalama 47 km ile sürmüşüm. Eminönü'nden sonra ortalama hızım 28 km olmuş. GPS kaydı şimdilik burada, birkaç güne kadar sileceğim.

Allah isteyen herkese nasip etsin. Daha güzelleri sizlerin olsun.
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Veee motoruma kavuştum.

Cahil cesareti mi, delilik mi bilmiyorum Pendik'ten Gaziosmanpaşa'ya kadar kendim getirdim motoru. E5'te birkaç defa istop ettirdim düğün konvoyu gibi korna çalındı :) Umursamaz tavırla geriye dönüp 'bir dakka' işareti yaptım bir defasında. Kimse anasının karnında öğrenmiyor bunu (Biraz magandavari bir cümle oldu) Kazasız belasız getirdim nihayetinde. Köprüden geçmeye çekindiğim için Harem'den arabalı vapura bindim. İyi ki de böyle yapmışım. Sürüşü bisiklet için kullandığım gps programı ile kaydetmiştim. Eve gelince baktığımda maksimum hızımın 80 km olduğunu gördüm. Anadolu yakasında ortalama 47 km ile sürmüşüm. Eminönü'nden sonra ortalama hızım 28 km olmuş. GPS kaydı şimdilik burada, birkaç güne kadar sileceğim.

Allah isteyen herkese nasip etsin. Daha güzelleri sizlerin olsun.

hayırlı olsun, bu km,lerde gitmek insanı çıldırtır iyi gitmişsin :D
 

KNC

Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
13
2013 model ile 2014 model CBR 250 R arasındaki farklar:
-Kafa granajı değişmiş 2014 kafa granajı cbr 1000rr fireblade kafa grnajına benzetmişler.
-Egzos göründüğü gibi nikelaj olmuş.
-kilometre paneli cbr 125 r daki gibi içi tam siyah olmuş / 2013 de içinde mavilik var / muhtemelen 2014 de panel aydınlatması kırmızı,bordo gibidir.
-2014 ve üzerinde garanti 4 yıl.Sanırım 2 yıl yedek parça ve işçilik - 2 yıldan sonra işçilik ücretsiz.
-2014 katalogta 2014 model cbr 250 r siyah verilmiş - 2013 kasa gibi teknik özellikleride fark var
-Tork 23.3 / 7500 devir güç: 20.2 kw/27.5 hp /8500 devir(2014 model )
-Tork 23,8/7.000 devir güç: 19.4 kw/26.4 hp /8500 devir(2013 model )
İnternet sitesinde Tork 23,8/7.000 devir güç: 19.4 kw/26.4 hp /8500 devir yazıyor.
katalogta siyah - tricolor -repsol-kırmızı renkleri mevcuttur demiş. ama bayilerin elinde siyah 2014 cbr fireblade görünümlü 250r yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:21 ----------

katalogta siyah - tricolor -repsol-kırmızı renkleri mevcuttur demiş. ama bayilerin elinde siyah 2014 cbr fireblade görünümlü 250r yok.

2014 cbr 250r : kafa granajı cbr 1000 fireblade çalınma
: cam siperlik cbr 125 r gibi sivri
: egzos cbr 500 r gibi nikalaj
: gösterge paneli cbr 125 r gibi içi siyah muhtemelen kırmızı aydınlatma ışığı
: alt granaj cbr 600 rr gibi yan granajlarla bütün
: garanti 4 yıl garanti 4 yıl yolunca yağ değişimlerini hondaya 4 yıl senden servis ücreti alacak 4 yıl bağımlılık.2+2
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Veee motoruma kavuştum.

Cahil cesareti mi, delilik mi bilmiyorum Pendik'ten Gaziosmanpaşa'ya kadar kendim getirdim motoru. E5'te birkaç defa istop ettirdim düğün konvoyu gibi korna çalındı :) Umursamaz tavırla geriye dönüp 'bir dakka' işareti yaptım bir defasında. Kimse anasının karnında öğrenmiyor bunu (Biraz magandavari bir cümle oldu) Kazasız belasız getirdim nihayetinde. Köprüden geçmeye çekindiğim için Harem'den arabalı vapura bindim. İyi ki de böyle yapmışım. Sürüşü bisiklet için kullandığım gps programı ile kaydetmiştim. Eve gelince baktığımda maksimum hızımın 80 km olduğunu gördüm. Anadolu yakasında ortalama 47 km ile sürmüşüm. Eminönü'nden sonra ortalama hızım 28 km olmuş. GPS kaydı şimdilik burada, birkaç güne kadar sileceğim.

Allah isteyen herkese nasip etsin. Daha güzelleri sizlerin olsun.

Dostum hayırlı olsun... anlatimindan ilk motorunun ve daha yeni olduğun anlaşılıyor. Tabi sag salim getirdiğine sevindim. Ama keşke daha tecrübeli birine rica edip beraber gidip alsaydiniz. Çünkü sürdüğünüz mesafe hiç kısa degil. E5 bir sürü maganda dolu... tekrardan hayırlı uğurlu olsun. Kazasiz belasız sürüsler.
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
Dostum hayırlı olsun... anlatimindan ilk motorunun ve daha yeni olduğun anlaşılıyor. Tabi sag salim getirdiğine sevindim. Ama keşke daha tecrübeli birine rica edip beraber gidip alsaydiniz. Çünkü sürdüğünüz mesafe hiç kısa degil. E5 bir sürü maganda dolu... tekrardan hayırlı uğurlu olsun. Kazasiz belasız sürüsler.

Teşekkürler dostum. Evet ilk motorum. Yegane motor tecrübem ehliyet kursunda bindiğim kadar. Sağolsun Gelişim Sürücü Kursu'nun eğitimleri gayet güzel. 3 haftasonu 1'er saat motor kullandırmışlardı.
Cumartesi yağmur yağmasaydı arkadaşla beraber alacaktık. Kadıköy Salı Pazarı'na kadar motoru o getirecekti. Salı Pazarı'nda biraz pratik yaptıktan sonra yola çıkacaktım. Yağmur planları bozdu tabii. Dün bir ara foruma mesaj atmayı düşündüm Pendik'ten Salı Pazarı'na kadar motoru getirebilecek kimse var mıdır diye, hem yeni kasayı kullanmış olacak hem yardım etmiş olacaktı. Nedendir bilmem yazmadım, unuttum gitti. Şimdi bakınca böylesi daha iyi olmuş diyorum. Hem fena halde güvenim geldi, hem de sıkı bir tecrübe oldu.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Şimdi bakınca böylesi daha iyi olmuş diyorum. Hem fena halde güvenim geldi, hem de sıkı bir tecrübe oldu.
Aman dostum ikarus sendromuna kapılmayasın =/ sen genede pek fazla trafik olmayan yerlerde E5'e bulaşmadan hafiften motoruna ısınarak çalış. Frenaj, kontra vs pekiştir. Motorunla bütünleşmeye bak. Zaten en fazla 2 haftada bir parçan haline gelir. Daha bu akşam üstü BMW li lavuğun teki yolda yanlaya yanlaya makas atarken az daha üstüme çıkıyodu. Aynadan son anda fark edip sağa kaçtım. Mal olduğu yerde spin atıp önümdeki arabanın tamponuna 1 karış kala zor durdu. Yani böyle dingiller varken bizede ekstra dikkat düşüyor. Aynanda böyle bi görüntüyü bir anda görmek pekte hoş birşey değil cidden :santa:

283468_10152165891330514_69865978_n.jpg
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
Aman dostum ikarus sendromuna kapılmayasın =/ sen genede pek fazla trafik olmayan yerlerde E5'e bulaşmadan hafiften motoruna ısınarak çalış. Frenaj, kontra vs pekiştir. Motorunla bütünleşmeye bak. Zaten en fazla 2 haftada bir parçan haline gelir. Daha bu akşam üstü BMW li lavuğun teki yolda yanlaya yanlaya makas atarken az daha üstüme çıkıyodu. Aynadan son anda fark edip sağa kaçtım. Mal olduğu yerde spin atıp önümdeki arabanın tamponuna 1 karış kala zor durdu. Yani böyle dingiller varken bizede ekstra dikkat düşüyor. Aynanda böyle bi görüntüyü bir anda görmek pekte hoş birşey değil cidden :santa:

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/283468_10152165891330514_69865978_n.jpg

Millet 5.000 km'de yakalanır ben 50 km'de yakalandım ikarus sendromuna:queen:
Tavsiyelerin için teşekkürler. Söylediklerini yapacağım. Evin yakınında sakin bir yol var. Burada birkaç hafta çalıştıktan sonra Honda akademi güvenli sürüş eğitimine gideceğim.

O BMW'li lavuk benim motor alma sebebim. Trafikte bisiklet kullanırım. Bisiklet böyle durumlarda motosikletten daha tehlikeli çünkü kaçamıyorsun. Yolu çok daha iyi okumak gerekiyor bisiklette. Bisiklet kullanıcısı olmasaydım özellikle yol katılımlarında falan çok zorlanırdım. Yolda bu denli rahat olmamın sebebi de sanırım bisikletten geliyor.

Kasada nasıl bi değişiklik görmedin şaşırdım. Çift farı yeter zaten
Kilometre panelinden bahsetmiş arkadaş. Yoksa kasa farkedilmeyecek gibi değil. :)
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Makyajla Makyajla Geçir. 125 R serisindede böle yapmıstı Honda. İnsan 5-10 Hp fazla güç koyar :)
 
Katılım
10 May 2014
Mesajlar
4
Merhaba Selamlar arkadaşlar, foruma yeni katıldım. Yaklaşık 3-4 ay önce 1 yıla yakın zamandır kullandığım yeni kasa cbr 125r turuncu gri renkli motorum kapının önünden çalınmıştı.. O gün bugündür bunalımdaydım diyebilirim çünki küçüklüğümden beri motor üzerinde büyüdüm ben :) marmariste yaşarken herkes yazın genelde motor kullanır.. Özellikle istanbulun bu trafiğinde arabayla otobüsle çıldırmamak elden değil. Neyse ki 3-4 ay aradan sonra Geçtiğimiz cuma günü yeni kasa repsol renk cbr 250 r ıma kavuştum.. Biraz zor oldu istanbuldaki son repsol rengi ben satın aldım sanırım çünki her yerde bitmişti son anda konşuk motorda kalan son motor için kapora vermeye bi arkadaşla yarışırken ben kazandım mutluyum :) benim de aralarında en sevdiğim renk buydu görüntü olarak ta bana göre en güzel en göze batanı buydu tabi zevkler renkler tartışılmaz.. henüz rodaj zamanındayım 100 km henüz anca oldu.. bu yeni kasayı çift farı görmesem nerdeyse 0 hyosung gt 250 r alıyordum yeni kasalarından.. eski kasayı cbr 125 r ye çok benziyor diye pek fazla sevememiştim, benim eski cbr nin arka tekeri büyüktü, herkez cbr 250 lik sanıyordu tabiki fark var ama anlayana, Bu yeni kasa ise çok daha kaslı olmuş üzerine oturduğunuzda zaten o havayı veriyor ki ben 1.85 boyunda 85 kgyim altımda hiçte küçük durduğunu hssetmiyorum, ama bundan önceki motorum resmen bana küçük geliyordu(ama ilk göz ağrım keşke bulunsa şmdi aklıma geldi üzüldüm eski motoruma) yeni kasa almayı düşünen arkadaşlar için biraz bilgi aktarayim istedim, foto istenirse daha sonra yükleyebilirim..Herkese tekrar selam :)
 
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
108
Rekor yakit tuketimimi yakaladim. Sakin kullanim ortalama hiz 90 100 arasi. Tabi arada gaza gelip max 145 150 yapip dusmeler de oldu. 50 tl lik benzin almistim. Icinde de en fazla 5 tl lik benzin vardi. Cunku isik yanmis ve ben 3 gun ise gidip gelmistim. Yani kisacasi fazla fazla hesaplasam bile 55 tl ye 290 km yol gittim. Hala yarin zorlasam ise giderim. Isyerim de karsiyakada. Ben altindagda oturuyorum.
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
2013 model ile 2014 model CBR 250 R arasındaki farklar:
-Kafa granajı değişmiş 2014 kafa granajı cbr 1000rr fireblade kafa grnajına benzetmişler.
-Egzos göründüğü gibi nikelaj olmuş.
-kilometre paneli cbr 125 r daki gibi içi tam siyah olmuş / 2013 de içinde mavilik var / muhtemelen 2014 de panel aydınlatması kırmızı,bordo gibidir.
-2014 ve üzerinde garanti 4 yıl.Sanırım 2 yıl yedek parça ve işçilik - 2 yıldan sonra işçilik ücretsiz.
-2014 katalogta 2014 model cbr 250 r siyah verilmiş - 2013 kasa gibi teknik özellikleride fark var
-Tork 23.3 / 7500 devir güç: 20.2 kw/27.5 hp /8500 devir(2014 model )
-Tork 23,8/7.000 devir güç: 19.4 kw/26.4 hp /8500 devir(2013 model )
İnternet sitesinde Tork 23,8/7.000 devir güç: 19.4 kw/26.4 hp /8500 devir yazıyor.
katalogta siyah - tricolor -repsol-kırmızı renkleri mevcuttur demiş. ama bayilerin elinde siyah 2014 cbr fireblade görünümlü 250r yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:21 ----------

katalogta siyah - tricolor -repsol-kırmızı renkleri mevcuttur demiş. ama bayilerin elinde siyah 2014 cbr fireblade görünümlü 250r yok.

2014 cbr 250r : kafa granajı cbr 1000 fireblade çalınma
: cam siperlik cbr 125 r gibi sivri
: egzos cbr 500 r gibi nikalaj
: gösterge paneli cbr 125 r gibi içi siyah muhtemelen kırmızı aydınlatma ışığı
: alt granaj cbr 600 rr gibi yan granajlarla bütün
: garanti 4 yıl garanti 4 yıl yolunca yağ değişimlerini hondaya 4 yıl senden servis ücreti alacak 4 yıl bağımlılık.2+2

farkları nefis ortaya koymuşsun hocam..
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Rekor yakit tuketimimi yakaladim. Sakin kullanim ortalama hiz 90 100 arasi. Tabi arada gaza gelip max 145 150 yapip dusmeler de oldu. 50 tl lik benzin almistim. Icinde de en fazla 5 tl lik benzin vardi. Cunku isik yanmis ve ben 3 gun ise gidip gelmistim. Yani kisacasi fazla fazla hesaplasam bile 55 tl ye 290 km yol gittim. Hala yarin zorlasam ise giderim. Isyerim de karsiyakada. Ben altindagda oturuyorum.

berbat bir tüketim kısaca, sırf bu yakıttan satışa çıkardım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst