Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
arkadaslar bugun ıtıbarı ıle 7500 km de kı motörümü satmıs bulunuyorum km ıle orantılı olarak 7500 lıraya 2013 model ıdı 9 aylık makına

elımde orjınal on cam plakalık bulunuyor temız sekılde ıhtıyacı olana cuzı fıyata bırakırım dıger aksesuarları ramazan kardesım aldı sagolsun
erol um hayırlısı olsun hakkında.. akşam bir aksilik olmazsa buluşalım....
 
Katılım
8 Nis 2014
Mesajlar
82
Arkadaşlar,
uzun zamandır bir lastik sorunum var. Bir türlü yeni tarihli ve uygun lastik bulamadım.
Marka model olarak aşağıdakileri kullananlar ve memnun olanlar var mı ? En yeni tarihli olarak da 2013 ortaları bulunabiliyor . Varsa bildiğiniz yer özelden de mesaj atabilirsiniz.
Dunlop Arrowmax Streetsmart
Bridgestone BT39
Pirelli Sport Demon
Michelin Pilot Sporty (2012 tarihli mevcut)
Yaklaşık 2 aydır araştırıyorum :8
 
Katılım
14 May 2014
Mesajlar
1
Öncelikle merhaba.
Ben cbr 125 2010 almayı planlıyorum piyasası nedir bu motorun şehirden şehre fiyatı değişir mi vs ?bilgilendirirseniz. Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
15 May 2014
Mesajlar
358
Arkadaşlar merhaba 2013 model CBR125R ile aranıza katıldım, Zorunlu trafik sigortası yaptıran arkadaşlar acaba ne kadar yaptıklarını paylaşabilir mi ?
 
Katılım
30 Kas 2013
Mesajlar
345
2013 7 binde motor,6binde bakıma gittim yağ değişti,zincir bakımı yapıldı,yıkandı,başkada birşey yapılmadı,9binde hava filtresi temizlenecekmiş,gerekirse değiştirilecekmiş,sizlerin motoruna neler yapıldı bakımda arkadaşlar merak ediyorum,var mı değişen bir parçanız?servis güleryüzlü iyi ancak işlem bilgileri hangi bakımda neler yapılacağı hakkında pek bilgileri yok gibime geliyor,birde yağ filtresi bizim motorda var mı yok mu ?bu aralar benzini fazla içmeye başladı motor hava filtresinden sanırım
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
2013 7 binde motor,6binde bakıma gittim yağ değişti,zincir bakımı yapıldı,yıkandı,başkada birşey yapılmadı,9binde hava filtresi temizlenecekmiş,gerekirse değiştirilecekmiş,sizlerin motoruna neler yapıldı bakımda arkadaşlar merak ediyorum,var mı değişen bir parçanız?servis güleryüzlü iyi ancak işlem bilgileri hangi bakımda neler yapılacağı hakkında pek bilgileri yok gibime geliyor,birde yağ filtresi bizim motorda var mı yok mu ?bu aralar benzini fazla içmeye başladı motor hava filtresinden sanırım

1000 den 16 000 e kadar götürdüm hep servise inan nerdeyse hiçbirşey yapmadılar hep sıradan şeyler yapıyorlar işçilik 50 tl alıyorlar bakımlarda hep 150 200 tl tuttu buji hava filtresi yağ fren balataları soğutma sıvısı vs vs 6 000 de götürmüşsün sen benden sana tavsiye 16 000 yada 20 000 e kadar servise uğraşama boşuna para kaptırırsın birşey yaptıkları yok düzgün temiz çalışan bir motorcu bul ona git hava filtresi temizliği zincir vs yap yeter yağ değiştir benzinin artması hava filtresinden olabilir her değişmede yakıt azalmıştı sonra biraz artıyor hep netten bulabilirsin orjinal 125r filtresi kendin değiştirt yağ filtresi yok benim bildiğim
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
Öncelikle merhaba.
Ben cbr 125 2010 almayı planlıyorum piyasası nedir bu motorun şehirden şehre fiyatı değişir mi vs ?bilgilendirirseniz. Şimdiden teşekkürler.

Merhaba kardeşim 3500 ile 5500 arazi değişir piyasa 4500 civari temiz bulunabilir 5 bin üzeri bana sorarsan abartili ama malum hondada fiyatlar su an tavan. Şehre gore çok değişeceğini sanmiyorm

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:59 ----------

hayırlı olsun kardeşim kazası belasız bin inşallah. hiç kendini yormadan halk sigortaya git :) ben bütün hepsini arastırmıstım 1 ay önce yaşım 24 halk sigorta 143 tl cıktı. diğerleri 3 katından başlıyor
Arkadaşlar merhaba 2013 model CBR125R ile aranıza katıldım, Zorunlu trafik sigortası yaptıran arkadaşlar acaba ne kadar yaptıklarını paylaşabilir mi ?


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------

2013 7 binde motor,6binde bakıma gittim yağ değişti,zincir bakımı yapıldı,yıkandı,başkada birşey yapılmadı,9binde hava filtresi temizlenecekmiş,gerekirse değiştirilecekmiş,sizlerin motoruna neler yapıldı bakımda arkadaşlar merak ediyorum,var mı değişen bir parçanız?servis güleryüzlü iyi ancak işlem bilgileri hangi bakımda neler yapılacağı hakkında pek bilgileri yok gibime geliyor,birde yağ filtresi bizim motorda var mı yok mu ?bu aralar benzini fazla içmeye başladı motor hava filtresinden sanırım

Yağ filtresi yok, Zincir dişli bakımına ve yağ değişimine dikkat ettiğin sürece bence başka bişey yapmana gerek yok, hava filtresi motorun ciğeridir nefes almazsa yakıt artar performans düşer 30 tlye dün aldım servisten değiştirdim. Yakıt konusunda lastik havalarını kontrol edebilirsin, bir de ölçümü neye göre yapıyorsun ?
 
Katılım
30 Kas 2013
Mesajlar
345
Çok teşekkür ederim yorumlar için,her benzin aldığımda sıfırlıyorum tek çizgi kaldığında bugün baktığımda 350 km yol yapmıştım mesela,lastik havalarımı http://www.feyizoglu.com/Lastik-Basinc-Olcer_45978.html?search=lastik#1 bununla bakıyorum,servise götürdüğümde havalarını ayarladılar,zinciri en geç 1000 km de bir yağlarım,yağını servis değiştirme desede değiştirttim ipone rs 4000 10-40 koydurdum 4500 de,6000de kendi honda 10-30 yağlarını koydular,yazın dayanabilir mi merak ediyorum açıkcası,birde lastik havalarınız kaça kaç arkadaşlar ?
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
Tek kullanım ön 25 arka 29
2 kişi 25 33 kitapçık değerleri ben 26-31 ayarlamıstım kendime göre
 
Katılım
30 Kas 2013
Mesajlar
345
Servistede 29 a 31 basıyoruz diyorlar,2011 öncesi cbr lerde öyle basıyor kullanım klavuzlarında,heralde 2011 öncesinde kaldı servisler :)
 
Katılım
15 May 2014
Mesajlar
358
Merhaba kardeşim 3500 ile 5500 arazi değişir piyasa 4500 civari temiz bulunabilir 5 bin üzeri bana sorarsan abartili ama malum hondada fiyatlar su an tavan. Şehre gore çok değişeceğini sanmiyorm

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:59 ----------

hayırlı olsun kardeşim kazası belasız bin inşallah. hiç kendini yormadan halk sigortaya git :) ben bütün hepsini arastırmıstım 1 ay önce yaşım 24 halk sigorta 143 tl cıktı. diğerleri 3 katından başlıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------



Yağ filtresi yok, Zincir dişli bakımına ve yağ değişimine dikkat ettiğin sürece bence başka bişey yapmana gerek yok, hava filtresi motorun ciğeridir nefes almazsa yakıt artar performans düşer 30 tlye dün aldım servisten değiştirdim. Yakıt konusunda lastik havalarını kontrol edebilirsin, bir de ölçümü neye göre yapıyorsun ?

Teşekkür ederim yaş 28 :) derin bir araştırma içindeyim daha motorun üstüne oturmak nasip olmadı.
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
:)ben kendimi cok hırpaladım ama halk sigortadan daha düşük bulamadım sen de bence bir halk acentesini ara dönüş yaparlar zaten. Bu arada ne kadara aldın rengi ne ?
 
Katılım
8 Nis 2014
Mesajlar
82
Arkadaşlar,
uzun zamandır bir lastik sorunum var. Bir türlü yeni tarihli ve uygun lastik bulamadım.
Marka model olarak aşağıdakileri kullananlar ve memnun olanlar var mı ? En yeni tarihli olarak da 2013 ortaları bulunabiliyor . Varsa bildiğiniz yer özelden de mesaj atabilirsiniz.
Dunlop Arrowmax Streetsmart
Bridgestone BT39
Pirelli Sport Demon
Michelin Pilot Sporty (2012 tarihli mevcut)
Yaklaşık 2 aydır araştırıyorum :8
Lastik tavsiyesinde bulunan yok mu ?
100/80 ön,
130/70 arka
 
Katılım
6 Nis 2014
Mesajlar
10
Michelin Pilot Sporty'yi tavsiye ediyorlar bizim motor için. Zaten pek seçenek yok :)

http://www.motolas.com.tr/PilotSporty.html

Ben yeni Michelin Pilot Street taktırdım, 110/70-17 ön, 140/70-17 arka, süper oldu, eski lastiklerde nerdeyse vites düşürürken bile kayma yapıyordu, şimdi tutuş çok iyi oldu, hem görüntü olarak da çok daha iyi oldu...
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
Arkadaşlar merhaba 2013 model CBR125R ile aranıza katıldım, Zorunlu trafik sigortası yaptıran arkadaşlar acaba ne kadar yaptıklarını paylaşabilir mi ?

Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanırsın inş.,
6 Martta Halk Sigortaya yaptırdım, 257,32 tl (k.kartına 4 taksit), o zaman en uygun fiyatı Halk Sigorta vermişti.Yaşım 29, ehliyetim 5 aylıktı o zaman.Koraycbr'ın fiyatı çok iyimiş..
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
20
Cbr beyaz 2012 kullanicisiyim depomda cizik var biraz derin acaba en iyi ne cikarrir stickerin hemen yaninda keske zamani geri alsam yardim lutfennnnnn:(

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:25 ----------

 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
Cbr beyaz 2012 kullanicisiyim depomda cizik var biraz derin acaba en iyi ne cikarrir stickerin hemen yaninda keske zamani geri alsam yardim lutfennnnnn:(

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:25 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/0VEQBZ.jpg[/url]

Geçmiş olsun, gördüğüm kadarıyla vernik hasar almis boyada bir şey yok gibi,çizik giderici bir pasta ile büyük ölçüde görüntü kirliliğinden kurtulursun diye dusunuyorm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst