- Katılım
- 21 Şub 2013
- Mesajlar
- 257
şöyle internette gezinirken denk geldimde yahu bizim motorun imitasyonları bizim motordan daha karizma =( böyle bi naked yapsa honda gider alırım hemen
Bir de eski repsol yeni repsole göre daha güzelmiş... Yeni repsolde daha çok açık tonlar kullanılmış. Eski repsolde ise siyah tonlarla turuncu çok daha uyumlu...
Bir de eski repsol yeni repsole göre daha güzelmiş... Yeni repsolde daha çok açık tonlar kullanılmış. Eski repsolde ise siyah tonlarla turuncu çok daha uyumlu...