- Konu Yazar
- #1
:sunny: arkadaşlar selam. bugün ninja 250r motosikletimi noter satışı ile üstüme aldım. 34 plakalı ancak ben Ankaradayım ve plaka değiştiricem diyince masraf 101 Tl'den 193,40 Tl'ye çıktı. plaka değişimi için bulunduğum ilçenin emniyet müdürlüğü trafik tescil şubesine gitmem gerekiyormuş trafik sigortasını yaptırdıktan sonra tabiki. emniyetin sitesinde tescil için gerekli evraklar kısmında şunlar yazıyor:
bunlar doğru mu? güncel mi acaba?
İLİMİZE NAKİL GELECEK ARAÇLARIN (KENDİ ADINA)TESCİL İŞLEMİ
Trafik sigortası (alıcı adına).
Eski tescil, trafik belgesi ve plakalar.
Şoförler odasından araç nakil dosyası (Dosya içindeki belgeler daktilo ya da yazıcı çıktısı ile doldurulmuş şekilde getirilecektir.)
Satış Sözleşmesi (Aslı)
bunlardan eski tescil, trafik belgesi almadım ben satın aldığım arkadaştan. sadece ruhsatın ikinci sayfası ve sigorta poliçesinin fotokopisi bende eskiye dair. yeni olarak noterin düzenlediği satış sözleşmesi ve trafik tescil belgesi var. bunlar yeterli olur mu acaba?yakın zamanda devir alan arkadaşlardan yardım rica edebilir miyim? forumda araştırdım ama pek güncel değil bilgiler. bi de en uygun sigorta 366TL oha yani
sigorta da araştırıyorum. tavsiyesi olan?
bunlar doğru mu? güncel mi acaba?
İLİMİZE NAKİL GELECEK ARAÇLARIN (KENDİ ADINA)TESCİL İŞLEMİ
Trafik sigortası (alıcı adına).
Eski tescil, trafik belgesi ve plakalar.
Şoförler odasından araç nakil dosyası (Dosya içindeki belgeler daktilo ya da yazıcı çıktısı ile doldurulmuş şekilde getirilecektir.)
Satış Sözleşmesi (Aslı)
bunlardan eski tescil, trafik belgesi almadım ben satın aldığım arkadaştan. sadece ruhsatın ikinci sayfası ve sigorta poliçesinin fotokopisi bende eskiye dair. yeni olarak noterin düzenlediği satış sözleşmesi ve trafik tescil belgesi var. bunlar yeterli olur mu acaba?yakın zamanda devir alan arkadaşlardan yardım rica edebilir miyim? forumda araştırdım ama pek güncel değil bilgiler. bi de en uygun sigorta 366TL oha yani