Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
784
motorumu 8800 e izmirden aldım, gidip gelme 9.000.TL yi buldu zaten. ayrıca piyasa 10.000.TL üzeri iken size 8800tl den vermemi mi isterdiniz, :) bir diğer olayımda hiç satma taraftarı değilim, satılırsa wolf alırım satılmazsa binebildiğim kadar binerim, hiç sıkıntım yok hocam emin olabilirsin, üzerine 2000 değil 1500.tl gelmiş oldu, insafı bana değil maalesef hondaya bildirmeniz gerekiyor, ben sürekli eleştiriyorum ben olsam almam bu fiyatlara bu motoru gidin wolf alın :)

9500 gibi bir fiyat çekebilirsiniz. İkinci el motorda kar amacına girmeyi anlamıyorum, zaten kullanmışsınız. Ha masraf yaparsınız aksesuar vs anlarım ama verdiğiniz fiyat abartı cidden. Tabi yine kendi bileceğiniz iş ben almayacağım sonuçta, burnumu sokmuş gibi oldum ama kusura bakmayın artık sözüm tek size değil birçok kişi tanıyorum bunu yapan :)
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
9500 gibi bir fiyat çekebilirsiniz. İkinci el motorda kar amacına girmeyi anlamıyorum, zaten kullanmışsınız. Ha masraf yaparsınız aksesuar vs anlarım ama verdiğiniz fiyat abartı cidden. Tabi yine kendi bileceğiniz iş ben almayacağım sonuçta, burnumu sokmuş gibi oldum ama kusura bakmayın artık sözüm tek size değil birçok kişi tanıyorum bunu yapan :)

dostum bu garip bir iştir, ben facede de sürekli eleştirdiğim birşeydir bu ! ben hep söylüyorum yine söylüyorum, ben bu ülkede 2000 model araçlara avrupadaki sıfır araçlardan daha fazla para verildiğini bildiğim için maalesef kızıyorum söylüyorum bu kadar pahalılığı haketmediğimizi ! işin enteresan tarafı şu ! ben önceki sayfalarda da bu paraları vermeyin dedim yine söylüyorum vermeyin ama satmak isteyen adam 9500 e de verir, benim amacım satmak değil ben bu fiyata alırım diyen parası olan varsa satarım gider wolfü mü alırım ! eğer ben wolf almayacak olsam illaki ihtiyaçtan daha da altına inerim fiyatın. Ama sen bana diyorsun ki 9500 e sat üzerine 1000 küsür lira para bul git o motoru öyle al ! peki sen mantıklı davranırsan ben bu motoru 9500 e vereyim sattığım adamın kullanacağını nerden bilebilirsin adam aldığı gibi ilana koyup 10500 tl den neden satmasın, bu kadar da mantıksız hareketlere lüzum var mı sizce, kaldı ki benim koyduğum fiyat gayet makül ama piyasaya göre makül. bilmem anlatabildim mi hocam.
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Bu sefer eskisinden daha güzel olmuş. Canlısını görmedim henüz ama fotoğraflardan çok çekici görünüyor.
 
Katılım
12 Mar 2014
Mesajlar
281
Beyler honda bayilerinden sıfır motor alırken 5-6.000 nakit gerisi muşteri çeki tarzinda odemeyi kabul ediyolarmi ? Sifir alan arkadaslar vardir ?
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
şöyle bi sahibindene baktım da herkes fiyatları artırmış :) satsam mı ne yapsam kar yaparım he :D

bide şu janta kırmızı şerit hala çekemedim ya kimse yardımda etmiyo
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
dostum bu garip bir iştir, ben facede de sürekli eleştirdiğim birşeydir bu ! ben hep söylüyorum yine söylüyorum, ben bu ülkede 2000 model araçlara avrupadaki sıfır araçlardan daha fazla para verildiğini bildiğim için maalesef kızıyorum söylüyorum bu kadar pahalılığı haketmediğimizi ! işin enteresan tarafı şu ! ben önceki sayfalarda da bu paraları vermeyin dedim yine söylüyorum vermeyin ama satmak isteyen adam 9500 e de verir, benim amacım satmak değil ben bu fiyata alırım diyen parası olan varsa satarım gider wolfü mü alırım ! eğer ben wolf almayacak olsam illaki ihtiyaçtan daha da altına inerim fiyatın. Ama sen bana diyorsun ki 9500 e sat üzerine 1000 küsür lira para bul git o motoru öyle al ! peki sen mantıklı davranırsan ben bu motoru 9500 e vereyim sattığım adamın kullanacağını nerden bilebilirsin adam aldığı gibi ilana koyup 10500 tl den neden satmasın, bu kadar da mantıksız hareketlere lüzum var mı sizce, kaldı ki benim koyduğum fiyat gayet makül ama piyasaya göre makül. bilmem anlatabildim mi hocam.
KALDI Kİ AYNI OLAYI BEN YAŞADIM 2012 model cbr125 motorumu öğrenci bir arkadaşa verdim daha dogrusu yalvar yakar geldı 5000 tl ye benden aldı sende 2 tane motor birisi cbr125 birisi cbr250r birisini alıcam binicem dedi.anında devrini vs hallettim.15 gün sonra motoru 5600 tl ye sattı.
oyuzden motorda benım keyifde sıfırının 13500 mal oldugu motoru 7000 versinler.isteyen verir isteyende 11.000 fiyat ceker arz talep meselesi.eğer ederinin o kadar edeceğini düşünmüyorlarsa almazlar olur bıter
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Aga Piyasa değeri budur diye bi olay var. 80 Tlden Aldığınız altını 100 tl olunca hemen gidip bozdurup kar etmesini bilirsiniz ama :) Ucuz olunca hemen alıp fiyat artınca ohhh ne güzel :) Sırf kasası değişti diyede kimse 2011-2013 modellerin 4-5 bin tl düşeceğini düşünmesin. Haşat motor filan denk gelirse ancak belki 7-8 e bulursunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:48 ----------

şöyle bi sahibindene baktım da herkes fiyatları artırmış :) satsam mı ne yapsam kar yaparım he :D

bide şu janta kırmızı şerit hala çekemedim ya kimse yardımda etmiyo

Sehpanız yokmu ? Motoru sehpaya kaldırıp cekmesı daha kolay. Jantınızı çok güzel silin. Münkünse güneşli bir havada yapın iyi yapışması için.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Aga Piyasa değeri budur diye bi olay var. 80 Tlden Aldığınız altını 100 tl olunca hemen gidip bozdurup kar etmesini bilirsiniz ama :) Ucuz olunca hemen alıp fiyat artınca ohhh ne güzel :) Sırf kasası değişti diyede kimse 2011-2013 modellerin 4-5 bin tl düşeceğini düşünmesin. Haşat motor filan denk gelirse ancak belki 7-8 e bulursunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:48 ----------



Sehpanız yokmu ? Motoru sehpaya kaldırıp cekmesı daha kolay. Jantınızı çok güzel silin. Münkünse güneşli bir havada yapın iyi yapışması için.

Yada saç kurutma makinasıylada şeridi ısıtarak yapıştırırsanda güzel ve sağlam yapışır. Ama sehpasız yapmanı tavsiye etmem.
 
Katılım
11 Mar 2014
Mesajlar
22
ya merak ettim sahibinden de bi kullanıcı full depo 420 km gidebildiğini yazmış sizin cbr nız full depo ne kadar yakıyo??? filtreleri mi değiştirsek ne yapsak anlamadım 300 350 km arası gidio benim motor normal mi anormal mi anlamadım..

bu arada yeni modelleri pek beğenmedim zevk meselesi ama cılız bi görüntü olmuş ayrıca alt motor korumasının grenaj olması her hangi bi kaldırımda sıkıntı çıkarabilir gibi gelio..
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
ya merak ettim sahibinden de bi kullanıcı full depo 420 km gidebildiğini yazmış sizin cbr nız full depo ne kadar yakıyo??? filtreleri mi değiştirsek ne yapsak anlamadım 300 350 km arası gidio benim motor normal mi anormal mi anlamadım..

bu arada yeni modelleri pek beğenmedim zevk meselesi ama cılız bi görüntü olmuş ayrıca alt motor korumasının grenaj olması her hangi bi kaldırımda sıkıntı çıkarabilir gibi gelio..


sen yine iyi görmüşsün ben full depo ile maalesef 270 280 km şehir içinde zor görüyorum.
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
90
ya merak ettim sahibinden de bi kullanıcı full depo 420 km gidebildiğini yazmış sizin cbr nız full depo ne kadar yakıyo??? filtreleri mi değiştirsek ne yapsak anlamadım 300 350 km arası gidio benim motor normal mi anormal mi anlamadım..

bu arada yeni modelleri pek beğenmedim zevk meselesi ama cılız bi görüntü olmuş ayrıca alt motor korumasının grenaj olması her hangi bi kaldırımda sıkıntı çıkarabilir gibi gelio..

Ben ş,Şehir içi kullanım 281 olmadı ya 280 ya 279 km
Herhalde 300 görsem o günü milli bayram ilan ederim :)
 
Katılım
11 Mar 2014
Mesajlar
22
walla yakıt ibresi can çekişmeye başlayınca sonuna kadar gidiorum depodaki son damlaya kadar devam ;) geçen ayki depoyla bu ay 50 km fark etti 420 bana biraz efsane gibi geldi ama ne kadar temiz o kadar iyi ben bu filtrelere taktım kafayı,,

daha önce değiştiren varsa ortalama bakım fiyatı kaça mal oluo?
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
ya merak ettim sahibinden de bi kullanıcı full depo 420 km gidebildiğini yazmış sizin cbr nız full depo ne kadar yakıyo??? filtreleri mi değiştirsek ne yapsak anlamadım 300 350 km arası gidio benim motor normal mi anormal mi anlamadım..

bu arada yeni modelleri pek beğenmedim zevk meselesi ama cılız bi görüntü olmuş ayrıca alt motor korumasının grenaj olması her hangi bi kaldırımda sıkıntı çıkarabilir gibi gelio..
Hocam o zannettiğim kadarıyla arkadaşların ortalama hesabından kaynaklanıyor. Adam bakıyo 5 dişten 4 dişe düşene kadar 70 km gidiyor. sonra 6x70 = 420 km gider bu ya diyip yapıştırıyor yoruma :D halbu ki bizim motorda yakıt gösterkesindeki her birim aynı miktarda değil... ben şu zamana kadar 335 km civarı gördüm. ama daha yedek duruyordu. o da şehirler arasında ortalama 110 km hızla yapılan sakin sürüştü. Ha 420 km gidemez mi? gidebilir belki ama 80 km ye sabitleyip artçısız, yokuş bayır çıkmadan olabilir...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst