- Katılım
- 30 Ağu 2013
- Mesajlar
- 784
motorumu 8800 e izmirden aldım, gidip gelme 9.000.TL yi buldu zaten. ayrıca piyasa 10.000.TL üzeri iken size 8800tl den vermemi mi isterdiniz,bir diğer olayımda hiç satma taraftarı değilim, satılırsa wolf alırım satılmazsa binebildiğim kadar binerim, hiç sıkıntım yok hocam emin olabilirsin, üzerine 2000 değil 1500.tl gelmiş oldu, insafı bana değil maalesef hondaya bildirmeniz gerekiyor, ben sürekli eleştiriyorum ben olsam almam bu fiyatlara bu motoru gidin wolf alın
![]()
9500 gibi bir fiyat çekebilirsiniz. İkinci el motorda kar amacına girmeyi anlamıyorum, zaten kullanmışsınız. Ha masraf yaparsınız aksesuar vs anlarım ama verdiğiniz fiyat abartı cidden. Tabi yine kendi bileceğiniz iş ben almayacağım sonuçta, burnumu sokmuş gibi oldum ama kusura bakmayın artık sözüm tek size değil birçok kişi tanıyorum bunu yapan