Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Çok enteresan ama ya, 2011 den beri hiçmi kurye bu motoru kullanmamış, hiçmi 2011 den beri benim gibi düzenli işine gidip gelen olmamış, hiç mi 2011 den beri 50 000 km yi geçen olmamış hayret ya.

Abi ben bendekini satarken 33.000 gibiydi. Bakımlarına tarihi tarihine uyulmuş bi CBR250.

Satmadan en fazla bir ay önce, egzoz ölçümlerini, 30.000 km de motor basınç kaybını, buji elektriği, şarj kaybı vs komple bakıma verdim

subap ateşleme zamanlama gibi bişey haricinde hiçbir yıpranma söz konusu değildi, servis manueldeki tüm veriler halen ilk günki gibiydi.

O zamanlama zımbırtısıda egzantrik gergisinden olduğu çok geçmeden patlak verdi, 24 veya 28.000 de kontrol edilmesi gereken gergi

motor açılmasın cart curt ayağına serviste bilinçli atlandığı için bir gece ansızın perte çıktı. Cezası 46 lira mı neydi, CBR ı seviyorum :mrgreen:

Sonrasındaki ölçümlerde herşey kusursuzdu, ilk gün neyse 33.000 de de o, yeter ki kullanıcısı olarak sende bişey atlama, herşeyi servise bırakma :cat:

Makkaj anlamında atlatmadığı badire yok, ayağıma kramp girmesin diye yana bırakırdım cezası 96 lira mı neydi :mrgreen:

Ama gel gelelim hayatıma giren üç kuruşa sıfır görünümüne kavuşabilen tek motosiklettir kendisi, ki yürürü saat gibi olunca makkajı pek önemsemem normalde :)

Sonuç olarak bakımlı, zorlansada insani zorlanmış bi CBR kaç bin km de motor ister inan kestiremiyorum bile okadar uzak geliyor :)
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
çok enteresan ama ya, 2011 den beri hiçmi kurye bu motoru kullanmamış hiçmi 2011 den beri benim gibi düzenli işine gidip gelen olmamış, hiç mi 2011 den beri 50000 km yi geçen olmamış hayret ya.

Benim motor da 2011 model, ama 10.000 km olmadı daha :mrgreen:
Bazı özel sebeplerden pek kullanamıyorum :p Satacağım zaman da milleti nasıl inandıracağım bilmiyorum :wiinkk:
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Abi ben bendekini satarken 33.000 gibiydi. Bakımlarına tarihi tarihine uyulmuş bi CBR250.

Satmadan en fazla bir ay önce, egzoz ölçümlerini, 30.000 km de motor basınç kaybını, buji elektriği, şarj kaybı vs komple bakıma verdim

subap ateşleme zamanlama gibi bişey haricinde hiçbir yıpranma söz konusu değildi, servis manueldeki tüm veriler halen ilk günki gibiydi.

O zamanlama zımbırtısıda egzantrik gergisinden olduğu çok geçmeden patlak verdi, 24 veya 28.000 de kontrol edilmesi gereken gergi

motor açılmasın cart curt ayağına serviste bilinçli atlandığı için bir gece ansızın perte çıktı. Cezası 46 lira mı neydi, CBR ı seviyorum :mrgreen:

Sonrasındaki ölçümlerde herşey kusursuzdu, ilk gün neyse 33.000 de de o, yeter ki kullanıcısı olarak sende bişey atlama, herşeyi servise bırakma :cat:

Makkaj anlamında atlatmadığı badire yok, ayağıma kramp girmesin diye yana bırakırdım cezası 96 lira mı neydi :mrgreen:

Ama gel gelelim hayatıma giren üç kuruşa sıfır görünümüne kavuşabilen tek motosiklettir kendisi, ki yürürü saat gibi olunca makkajı pek önemsemem normalde :)

Sonuç olarak bakımlı, zorlansada insani zorlanmış bi CBR kaç bin km de motor ister inan kestiremiyorum bile okadar uzak geliyor :)


valla kardeşim, onu bunu bilmem piyasada 50.000 kmde cbr 250r görmedim 50.000 ve üstü :D
 
Katılım
26 Mar 2014
Mesajlar
93
Bizi de bugün aradılar...bir tane çift far kırmızı gelmiş :) sırada biz varmışız akşama kadar haber vereceğimizi söyledim.13 binmiş fiyatı da...
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
Kullanim kilavuzunu simdi elime aldim. Turkiye'deki adi Cbr 250RA olan ABS'li secenegi varmis.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
şuan otoseverden geliyorum. Motoru bakıma götürdüğümde bende yeni gelen modelleri inceledim. 3 Tane getirmişler 1 kırmızı 1 tricolour 1 tanede repsol... Tek repsol kalmış ikisi satılmış :D yetişen alır dedi

uIiTpCt.jpg


SffK51p.jpg
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
şuan otoseverden geliyorum. Motoru bakıma götürdüğümde bende yeni gelen modelleri inceledim. 3 Tane getirmişler 1 kırmızı 1 tricolour 1 tanede repsol... Tek repsol kalmış ikisi satılmış :D yetişen alır dedi

http://i.imgur.com/uIiTpCt.jpg

http://i.imgur.com/SffK51p.jpg

bu zevk meselesi ama ben olsam repsol'ü tercih ederdim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------

sahıbındene ılan koydum arayan herkezın ılk sorusu bu akdar ucuza satmanın sebebı ney dıyor. kardesım 2011 model motosıklet 16,000 km de bunun neresı ucuz. ılla fıyatı mı sısıreyım anlamadım gıttı.
 
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
479
Yeni kasa gerçekten güzelmiş, daha yakışıklı olmuş. Repsol bence on numara :)
Yeni kasadan habersiz cbr250'imi bugün satmış bulunuyorum, muhakkak ikinci el piyasasını az da olsa etkiler bi kaç ay içinde.
10-11 bin tl etmeyecek motosikletlerin sahipleri daha gerçekçi ilanlar vermek zorunda kalacak :)
 
Katılım
14 Ağu 2011
Mesajlar
34
Merhaba arkadaşlar,

Bugün arka frene basınca stop lambasının yanmadığını fark ettim. Köküne kadar da bassam yanmıyor. Ön fren gayet normal, basınca stop lambam yanıyor.

Bir kablosu falan var mıdır kontrol edilecek veya başka bir şey? Yoksa servise mi gitmem gerek?

İyi akşamlar.
 
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
185
Repsolda aynı fiyatmıymış ?
Tek beğenmediğim o soba borusu egsoz oldu.
Ne vardı az da incelik esteteik kataydı japon kardeş.
Velhasıl kelam 10 üzerinde 9. zaten dün de benim motoru sattım.( Alan güle güle binsin ) gönlüm buna kaymadı değil.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Merhaba arkadaşlar,

Bugün arka frene basınca stop lambasının yanmadığını fark ettim. Köküne kadar da bassam yanmıyor. Ön fren gayet normal, basınca stop lambam yanıyor.

Bir kablosu falan var mıdır kontrol edilecek veya başka bir şey? Yoksa servise mi gitmem gerek?

İyi akşamlar.
Dostum onu kendinde yapabilirsin. Arka fren pedalinin bagli olduğu yay gibi zimbirti var. Onum tam ucunda ki somun gibi şeyi çevirerek ayarlayabilirsin...
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
Merhaba arkadaşlar,

Bugün arka frene basınca stop lambasının yanmadığını fark ettim. Köküne kadar da bassam yanmıyor. Ön fren gayet normal, basınca stop lambam yanıyor.

Bir kablosu falan var mıdır kontrol edilecek veya başka bir şey? Yoksa servise mi gitmem gerek?

İyi akşamlar.
aynı sorun bendede var bende bugun farkettım yarın bende duzeltecegım. bırde yenı cbr lerın eksozuda daha guzel olmus. eskısı cok dandık duruyordu.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Bende tam tersine yeni egsozu begenmedim :/ bide bana nedendir bilmem ama yeni cbr daha cılız geldi... sanki eski cbr daha iri duruyo.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst