Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
merhaba 600f ahalisi, epeydir forumdan uzağım, son motorumu sattıktan sonra yaram depreşmesin diye pek girmiyordum foruma. baharın gelmesiyle sahibinde şöyle bi göz attım 600f fiyatları yine uçmuş :) 16 17'le havada uçuşuyor :) Hakkaten merak ettim en genci 8 yaşında olan bu motor bu rakamlara reel olarak el değiştiriyor mu diye ? Ben 2 sene önce bu zamanlar 13'e pırıl pırıl makinemi vermiştim demek satmasam en az 3bin TL pirim yapacakmış :)

abı sen makınayı alır almaz baya degısıklık yapmıstın . senın makına baya guzeldı.
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
195
Cuma namazını müteakkip ist-çatalca-nakkaş-yassıören-ist.

Bu arada çok ciddi bir tank slap yaşadım allah kimseye vermesin diyorum

7mAq5r.jpg



P3Q0mb.jpg



glXqEQ.jpg



9XGQ0O.jpg



qqEbVV.jpg



MYk0m7.jpg
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Geçmiş olsun.Geçen sene bende yaşamıştım gidon çırpmasını e5 in altında tünel vardı onun için yol yükseliyordu bende baya bir hızlı girdim şiddetle çırpmıştı benide kendine gel diye :p :)
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
195
gecmıs olsun omer.

nasıl oldu?

Çok teşekkür ediyorum.Şöyleki...Kardeşim öndeki aracı solladı,bende sola çıktım biraz acele etmem gerekiyordu.Sollama esnasında yakalandım.Sürat 140 civarları falandı sanırım.Patara kütere derken allah tarafından kurtardım.Bu üçüncü oldu,fakat öncekiler çok hafifti.
Genellikle gazlama esnasında ,ön tekerlek yerden hafiflediğinde ve yol bozuksa oluyor galiba.Hep engebeli yollarda ve gazlama esnasında yakalandım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------

Geçmiş olsun.Geçen sene bende yaşamıştım gidon çırpmasını e5 in altında tünel vardı onun için yol yükseliyordu bende baya bir hızlı girdim şiddetle çırpmıştı benide kendine gel diye :p :)


Çok teşekkür ediyorum.Sana da geçmiş olsun.
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Genellikle gazlama esnasında ,ön tekerlek yerden hafiflediğinde ve yol bozuksa oluyor galiba.Hep engebeli yollarda ve gazlama esnasında yakalandım.
Geçmiş olsun.

Evet aynen bu durumda oluyor, gaz açarken öne doğru tam eğilip, ağırlık merkezini öne taşımak ciddi önem taşıyor.
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
195
Geçmiş olsun.

Evet aynen bu durumda oluyor, gaz açarken öne doğru tam eğilip, ağırlık merkezini öne taşımak ciddi önem taşıyor.

Teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------

Geçmiş olsun Ömer reis.Allah kazadan beladan korusun..


Amin cümlemizi.Seninde yeni motorun hayırlı olsun.Avatarın değişmiş.:)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Arkadaşlar selam,
Dün 2006 model 51 bınde honda 600 f le aranıza katıldım, egzantrik hiç değişmemiş motor soğukken özellikle ses yapmakta değişim zamanı geldide geçiyor İstanbul anadolu yakasında varmı önereceğiniz bir servis ve zincir gergi seti fiyatı hakkında bilginiz varmıdır, şimdiden yardımlarınız için teşekkürler

benim tavsiyem serviste değiştirtmen yönünde olur
mekanik aksamlı değişen tüm parçalar için 1 sene garantin oluyor çünkü
sene dolmadan birşey olursa ücretsiz değişim yapabilirsin en azından

Zalim dünya, CSS çok pahalı. Ama alacağız inşallah. Yalap şalap gidiyoruz şimdi, Eğitim aldığımızda daha da zevkli yol alacağımıza eminim :bounce:

css eğitimleri pistte işinizi görür daha çok malum türkiye yolları ve asfalt kalitesi tartışılır düzeyde bu eğitimleri alarak kaza yapan kişiler var daha çok eğitimin verdiği güven ile alakalı
bunun yerine bmw rider acedemy - my bike world - gis akademi bunların 3üde sağlam eğitimler veriyorlar tek farkları gis'te kendi motorunuz ile eğitime giriyorsunuz
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
benim tavsiyem serviste değiştirtmen yönünde olur
mekanik aksamlı değişen tüm parçalar için 1 sene garantin oluyor çünkü
sene dolmadan birşey olursa ücretsiz değişim yapabilirsin en azından



css eğitimleri pistte işinizi görür daha çok malum türkiye yolları ve asfalt kalitesi tartışılır düzeyde bu eğitimleri alarak kaza yapan kişiler var daha çok eğitimin verdiği güven ile alakalı
bunun yerine bmw rider acedemy - my bike world - gis akademi bunların 3üde sağlam eğitimler veriyorlar tek farkları gis'te kendi motorunuz ile eğitime giriyorsunuz

Viraj sanatını öğrendikten sonra dozajını uygulamak sürücüye bağlı. Bir şeyin en doğrusunu öğrenip ona göre risk almak isterim. Neyi bilmediğini bilmeden kullanmak çok mu mantıklı sence TR şartlarında?
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
195
Z8 lerden çok memnunum.Önceki sayfada görünen cbf 1000 de mchlin.pilot road 2ct var.Yol tutuşu biraz daha iyi sanki fakat motor bizimkine göre 50 kilo daha ağır.Z8 lerin ömrü Michelin'e görebiraz daha uzun oluyor.
Z8 Kolay kolay patiye düşmüyor,(56 kiloyum bu sebeple büyük başarı olduğunu düşünüyorum)frenlerden memnunum,virajda
cbf 1000 biraz daha iyi,fakat lastiklerden mi(michelin)yoksa motordanmı tam anlayamadım.

Sonuç Z8 kesinlikle tavsiye ederim.Çok sert değil,güzel ısınıyor,çift hamur uzun ömürlü.

Sele yanlarındakiler sticker.Arka kısma yakın olanı kanat kısmı kesilerek sadece yazısı bırakılmış depoda bulunan honda
sticker'i :)
Motor takozları ise motorun üzerinde gelmişti,yalnızca sağ tarafın topuz olan kısmını bir motrcuda çıkma olarak 15 tl ye almıştım.:)
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
195
Takozlar benimkilerin aynısı.
Lastik olarak bende m5 almayı düşünüyordum,araştırmalarıma göre m5 çok güzel bir lastik Z8 ler benim içinde sürpriz oldu motorun üzerinde buluverdim.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Takozlar benimkilerin aynısı.
Lastik olarak bende m5 almayı düşünüyordum,araştırmalarıma göre m5 çok güzel bir lastik Z8 ler benim içinde sürpriz oldu motorun üzerinde buluverdim.:)

Nasıl bir malzeme peki bu takozlar derlin falan mı ? Bende m5 i kafama koydum gibi :) Z8 leri kaça aldınız ?
 
Katılım
8 May 2014
Mesajlar
1
Merhaba;

2002 model CBR 600f motorum ile kaza yaptım ve kafa grenajı kırıldı.kafa grenejının çıkmasını arıyorum.Elinde olan varsa almak istiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst