Muhabbet kuşuma motor parçalarından isim ?? :)

Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
ampül koy diyeceğimde ampüle karşıyım . sen en iyisi sinyal koy =)
 
Katılım
9 Mar 2014
Mesajlar
491
Kız için: Sübap
Erkek için: Valf

Ama belkide söylemesi kolay olabilir diye, Sissy.
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
Arkadaşlar selam yine ben :p Kuş işinden anlayanlar bana bi cevap yazarsa çok sevinirim :)

Bugün toplam 4 tane kuş satan yere gittim. Toplamda 2 saat kadar bilgi aldım(Evet bu konuda biraz açım). İlk düşündüğüm kanarya idi. Lakin kanarya, muhabbet kuşu gibi ele, kola konmaz el ile sevilmez gibisinden şeyler söylendi. Aileden birisi olmasını istiyorum diyince muhabbet kuşu ve papağan önerdiler. Cennet papağanı vardı rengarenk çok hoştu ama zorlanacağımı düşünerek pek oralı olmadım. Muhabbet kuşu aşırı derecede ötüyor ve bir süre sonra apartmanda sıkıntı olabilir diye düşündüm. Aynı zamanda da kuşun gelip omzumun üstüne konmasını da istiyorum. Kanarya çok çok güzel ötüyor ama sadece ötüyormuş. İnsanla ilişkisi pek iyi değilmiş :) velhasıl kelam kararsız kaldım. Muhabbet kuşu için 25-35 lira fiyat verdiler. Kanarya içinse 100 lira istediler( evet yanlış duymadınız tamı tamına 100 lira). Parasından değil de ne yapmalıyım şaştım kaldım. Yorum yapın lütfen :) buraya kadar okuyandan da Allah razı olsun :)
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
14
Arkadaşlar selam yine ben :p Kuş işinden anlayanlar bana bi cevap yazarsa çok sevinirim :)

Bugün toplam 4 tane kuş satan yere gittim. Toplamda 2 saat kadar bilgi aldım(Evet bu konuda biraz açım). İlk düşündüğüm kanarya idi. Lakin kanarya, muhabbet kuşu gibi ele, kola konmaz el ile sevilmez gibisinden şeyler söylendi. Aileden birisi olmasını istiyorum diyince muhabbet kuşu ve papağan önerdiler. Cennet papağanı vardı rengarenk çok hoştu ama zorlanacağımı düşünerek pek oralı olmadım. Muhabbet kuşu aşırı derecede ötüyor ve bir süre sonra apartmanda sıkıntı olabilir diye düşündüm. Aynı zamanda da kuşun gelip omzumun üstüne konmasını da istiyorum. Kanarya çok çok güzel ötüyor ama sadece ötüyormuş. İnsanla ilişkisi pek iyi değilmiş :) velhasıl kelam kararsız kaldım. Muhabbet kuşu için 25-35 lira fiyat verdiler. Kanarya içinse 100 lira istediler( evet yanlış duymadınız tamı tamına 100 lira). Parasından değil de ne yapmalıyım şaştım kaldım. Yorum yapın lütfen :) buraya kadar okuyandan da Allah razı olsun :)

Hocam uzun zamandır kuş besleyem biri olarak düşüncelerimi yazayım
Kanarya dediğin gibi güzeldir ama insana alışmaz akvaryumdaki balık gibi izlersin öyle
Muhabbet insana alışır ama yavru bulman lazım ve o kadar sesi olmaz
Cennet yada sevda papağanı çok güzel kuşlardır,oyuncu meraklıdır bende bir çift var şuan ama gagaları çok güçlüdür ısırdımı kıvrandırır,kemirme huyları vardır fareden beterlerdir,sesleri güçlüdür ama sürekli yüksek tonda ötmezler.
Sana tavsiyem bulabilirsen forpus papağanı al cennete benzer kemirme ısırma huyları yoktur sesi azdır fiyatı 200 civarıdır.
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
Hocam uzun zamandır kuş besleyem biri olarak düşüncelerimi yazayım
Kanarya dediğin gibi güzeldir ama insana alışmaz akvaryumdaki balık gibi izlersin öyle
Muhabbet insana alışır ama yavru bulman lazım ve o kadar sesi olmaz
Cennet yada sevda papağanı çok güzel kuşlardır,oyuncu meraklıdır bende bir çift var şuan ama gagaları çok güçlüdür ısırdımı kıvrandırır,kemirme huyları vardır fareden beterlerdir,sesleri güçlüdür ama sürekli yüksek tonda ötmezler.
Sana tavsiyem bulabilirsen forpus papağanı al cennete benzer kemirme ısırma huyları yoktur sesi azdır fiyatı 200 civarıdır.

Teşekkür ederim cevap verdiğiniz için :) 100 lira civarını zor zar ikna ettim. Bir kuşa daha fazlasını vermeme ailem kabul etmez. Alacağım yerler yavru verecekti sanırsam. Kanarya'nın sesi çok çok hoşuma gitti. Hiç mi insana alışma şansı yok bu Kanarya'nın ? :) bir de muhabbet kuşları çok olduğu için mi sürekli ötüyorlar? 1 saniye bile sessiz durmadılar ben gittiğimde. İster istemez korktum. Apartmanda yaşıyorum maalesef... Ayrıca diğerlerinden farklı olarak bi bayi aylık ücretsiz bakım yapıyoruz dedi. Tırnak bakımıdır sağlık kontrolüdür o tür şeyleri yapıyorlarmış. Diğerleri hiç bahsetmedi gerekli mi acaba bu kadar ?
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
14
Teşekkür ederim cevap verdiğiniz için :) 100 lira civarını zor zar ikna ettim. Bir kuşa daha fazlasını vermeme ailem kabul etmez. Alacağım yerler yavru verecekti sanırsam. Kanarya'nın sesi çok çok hoşuma gitti. Hiç mi insana alışma şansı yok bu Kanarya'nın ? :) bir de muhabbet kuşları çok olduğu için mi sürekli ötüyorlar? 1 saniye bile sessiz durmadılar ben gittiğimde. İster istemez korktum. Apartmanda yaşıyorum maalesef... Ayrıca diğerlerinden farklı olarak bi bayi aylık ücretsiz bakım yapıyoruz dedi. Tırnak bakımıdır sağlık kontrolüdür o tür şeyleri yapıyorlarmış. Diğerleri hiç bahsetmedi gerekli mi acaba bu kadar ?

sen muhabbet al hocam :) yavru olsun ama petshopun dediğine kanma onlara kalırsa hepsi yavru hepsi mükemmel,kendin araştır önce netten sonra git al,ses konusundada dediğin gibi çok kuş bir arada olduğu için sesleri sana fazla gelmiş evdeki bir yada iki kuş ses yapmaz merak etme.Zaten mubişler öyle komşu rahatsız edecek kadar ses çıkarmaz
 
Katılım
5 Nis 2014
Mesajlar
26
Geçen bende köpeğime bi isim bakıyodum , çok düşündüm , herkes zeytin , peynir gibi kahvaltılık bi isim koyuyodu köpeğine bende dayanamadım kaşar koydum şimdi ikimizde çok memnunuz. Tek çare kahvaltılık :)
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
sen muhabbet al hocam :) yavru olsun ama petshopun dediğine kanma onlara kalırsa hepsi yavru hepsi mükemmel,kendin araştır önce netten sonra git al,ses konusundada dediğin gibi çok kuş bir arada olduğu için sesleri sana fazla gelmiş evdeki bir yada iki kuş ses yapmaz merak etme.Zaten mubişler öyle komşu rahatsız edecek kadar ses çıkarmaz

Hocam uzunca düşündüm. Muhabbet kuşu için daha erken olduğuna karar verdim. İstediği ilgiyi gösteremeyebilirim ilk kuşum olacağı için. Kuştan ürkebilirim vs. :) o yüzden kanarya ya da bülbül alacağım. Bülbülün fiyatının 20 lira olması da baya bi ona çekiyor beni :) sabah kalktığımda o güzel sesini duyayım bana şimdilik yeter :) bülbül bir çok türküye güzel sesiyle konu olmuş bir kuş. Kanaryadan daha kötü ötmez sanırım ?
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
konu güldürmeli olunca çokça parlak fikirler gelmiş :)
herkesin bi kuş geçmişi olmuştur, fıtı fıtı koy bence ismini :D allah, analı babalı büyütsün
 
Katılım
24 Eki 2013
Mesajlar
192
Hocam uzunca düşündüm. Muhabbet kuşu için daha erken olduğuna karar verdim. İstediği ilgiyi gösteremeyebilirim ilk kuşum olacağı için. Kuştan ürkebilirim vs. :) o yüzden kanarya ya da bülbül alacağım. Bülbülün fiyatının 20 lira olması da baya bi ona çekiyor beni :) sabah kalktığımda o güzel sesini duyayım bana şimdilik yeter :) bülbül bir çok türküye güzel sesiyle konu olmuş bir kuş. Kanaryadan daha kötü ötmez sanırım ?

aga bülbülü altın kafese koymuşlar bu kaç ayar demiş
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
Sadece motosiklete özgü parça olmalı. karbüratör, jikle, egsoz gibi değil, peg mesela başka araçlarda olmaz:) hatta benim aklıma peg dışında başka bir şey gelmedi, motosiklette olup ta başka araçta olmayan. Ayrıca ben canlıların doğal ortamları dışında yaşamalarına ve bir yerlerde esir edilişine karşıyım. Hatta eşime çiçek bile almam sırf bu yüzden.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2014
Mesajlar
93
Arkadaşlar selam yine ben :p Kuş işinden anlayanlar bana bi cevap yazarsa çok sevinirim :)

Bugün toplam 4 tane kuş satan yere gittim. Toplamda 2 saat kadar bilgi aldım(Evet bu konuda biraz açım). İlk düşündüğüm kanarya idi. Lakin kanarya, muhabbet kuşu gibi ele, kola konmaz el ile sevilmez gibisinden şeyler söylendi. Aileden birisi olmasını istiyorum diyince muhabbet kuşu ve papağan önerdiler. Cennet papağanı vardı rengarenk çok hoştu ama zorlanacağımı düşünerek pek oralı olmadım. Muhabbet kuşu aşırı derecede ötüyor ve bir süre sonra apartmanda sıkıntı olabilir diye düşündüm. Aynı zamanda da kuşun gelip omzumun üstüne konmasını da istiyorum. Kanarya çok çok güzel ötüyor ama sadece ötüyormuş. İnsanla ilişkisi pek iyi değilmiş :) velhasıl kelam kararsız kaldım. Muhabbet kuşu için 25-35 lira fiyat verdiler. Kanarya içinse 100 lira istediler( evet yanlış duymadınız tamı tamına 100 lira). Parasından değil de ne yapmalıyım şaştım kaldım. Yorum yapın lütfen :) buraya kadar okuyandan da Allah razı olsun :)

Kanarya tabii muhabbet kuşuna göre insana daha uzak durur.Ben de paylaştığım fotoğrafta kanarya olmasına rağmen insana yakındır yazmıştım...Yakınlığı bizim çok fazla ilgilenmemizden kaynaklanıyor.Normalde insana uzaklar yani...Kanaryalar tabii ki pahalıdır.Muhabbet kuşu apartmanı çok da rahatsz etmez diye düşünüyorum.Papağan değil ne de olsa...
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
''z ''nasıl durusu bana z 1000 gibi geldi bu günlerde z250 görünce bütün ilgimi oraya kaydı :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst