- Katılım
- 26 Mar 2014
- Mesajlar
- 93
- Konu Yazar
- #21
Renkleri uyumlu olsa redline iyi olurdu![]()
Redline ben de düşünmüştüm.Blueline filan mı desem ki demiştim hatta (
Son düzenleme:
Renkleri uyumlu olsa redline iyi olurdu![]()
erkek sağlıklı bir kuşa benziyor. Hep söylerim hayvan sever insanlardan kimseye zarar gelmez. İnşallah beraber uzun zaman geçirirsiniz. Rüzgar güzel isim olmuş bence ben beğendim. bende cimcimeyi özledim aynı renkte dişi muhabbet kuşuydu. oyuncuydu kereta...
Ben bitkilere bakamasam da hayvanlara çok iyi bakarım ismini bile günlerce düşündüm (Çok hareketli kafesten çıktığında deli gibi uçuyor ve kendini çarpıp düşüyor....Ama olsun...Düşe düşe öğrenecek :cherry:
Hayvanlar özleniyor tabi evde bir birey oluyorlar çünkü...
Bulunduğu odada yeniyse çarpar düşer odayı tanıdımı alıştımı çarpıp düşmeziyi birer birey oluyorlar hemde
Röle-sekman-clips-somun-devil-akrep-yoşi-püskül-manet-çapır-duke-easy-rider-naked-case(topcase gibi)
peg-artçı-alpine-star-dainese-revit-venom-kontra-sisy(sisy bardan)-handle
Gece gece bu kadar![]()
Öncelikle konu sahibinden özür dilerim konuyu biraz böleceğim.. Ben de cbr kullandığınızdan dolayı oyumu cıbır ismine veriyorum
Hiç kuş bakmayan biriyim ve çevremde bu konuda tecrübeli olan birisi de yok. Kuş alsam besleyebilir miyim ? Bakımı ne kadar zordur, neler yapılması gereklidir anlatır mısınız ?![]()
Ayrıca kanarya almayı düşünüyorum. Bu kuş hakkında bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim![]()
artçı ismini çok beğendim! hayatta hep bir artçı gibi![]()
kanarya beslemedim ama tabiki bakabilirsiniz kuşlar biraz dikkat ile bakımı çok kolay hayvanlardandır. İnternette bununla ilgili birsürü video ve yazı var biraz araştırırsanız kanarya ile ilgili herşeyi öğrenebilirsiniz. reklam olmasın ama uzmantv bu işleri öğrenmek için oldukça iyi oluyor
Bende konuyu sahiplendimkonu sahibinden özür diliyorum
![]()
Öncelikle konu sahibinden özür dilerim konuyu biraz böleceğim.. Ben de cbr kullandığınızdan dolayı oyumu cıbır ismine veriyorum
Hiç kuş bakmayan biriyim ve çevremde bu konuda tecrübeli olan birisi de yok. Kuş alsam besleyebilir miyim ? Bakımı ne kadar zordur, neler yapılması gereklidir anlatır mısınız ?![]()
Ayrıca kanarya almayı düşünüyorum. Bu kuş hakkında bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim![]()
Cıbır da güzel...Ben de ce-be-re düşünmüştüm![]()
İnternetten gerekli bilgilere ulaşabilirsiniz.Kuş seviyorsanız zaten bakımını da severek yaparsınız,Bir de ilgi çok önemli.
Annemlerin evde de kanaryamız var.Muhabbet kuşuna göre daha narin,hassas...Hep kanarya ve bülbül kasetleri dinletmiştik zamanındaÇok güzel ötüyor.Sabah güzel bir kuş sesiyle uyanmak isteyen için kanarya ideal :thumleft:
Bu da kanaryamız : http://www.motosiklet.net/forum/hobiler/72652-hayvansever-motorcular-grubu-15.html
İlginiz için teşekkür ederiminternette genel bilgiler var. ben bir de kullanıcı yorumunu almak istedim
ufak ama önemli ayrıntılar bazen belirtilmiyor. Mesela en çok merak ettiğim mevzulardan biri de şu: kuşlar istediğimiz zaman ötmeyi bırakır mı ? Kafesin üstünü örtsek susarlar( ötmeyi kesmek anlamında) mı ? Kafesten elimize alıp sevebilir miyiz, kaçarlar mı ? Acemilik her alanda var gördüğünüz gibi
![]()
Cıbır da güzel...Ben de ce-be-re düşünmüştüm![]()
İnternetten gerekli bilgilere ulaşabilirsiniz.Kuş seviyorsanız zaten bakımını da severek yaparsınız,Bir de ilgi çok önemli.
Annemlerin evde de kanaryamız var.Muhabbet kuşuna göre daha narin,hassas...Hep kanarya ve bülbül kasetleri dinletmiştik zamanındaÇok güzel ötüyor.Sabah güzel bir kuş sesiyle uyanmak isteyen için kanarya ideal :thumleft:
Bu da kanaryamız : http://www.motosiklet.net/forum/hobiler/72652-hayvansever-motorcular-grubu-15.html
kanarya beslemedim ondan yorum yapmadımama kafesin üstünü örterseniz gece oldu sanar susarlar bu bütün kuşlarda böyledir
eğer kendinize alıştırırsanız elinize alırsınız seversiniz, oynarsınız benim muhabbet kuşum sabahları kendisi kafesinden çıkıp ben uyurken kafama konar yorganın içinde gezerdi :cherry: beslemesi bakması eğlenceli hayvanlardır kuşlar. Didem17 nin dediği gibi ilgiyi biraz yüksek tutmak gerekir. Bırakın kaçmayı size alıştıktan sonra kafanıza pislemesinden bıkabilirsiniz :mrgreen:
kanaryanız çok güzelmiş ya tipi süper :mrgreen: kuşların eli yada ön ayakları yok ya o yüzden tiplerine bayılıyorum![]()