Muhabbet kuşuma motor parçalarından isim ?? :)

Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
erkek sağlıklı bir kuşa benziyor. Hep söylerim hayvan sever insanlardan kimseye zarar gelmez. İnşallah beraber uzun zaman geçirirsiniz. Rüzgar güzel isim olmuş bence ben beğendim. bende cimcimeyi özledim aynı renkte dişi muhabbet kuşuydu. oyuncuydu kereta...
 
Katılım
26 Mar 2014
Mesajlar
93
erkek sağlıklı bir kuşa benziyor. Hep söylerim hayvan sever insanlardan kimseye zarar gelmez. İnşallah beraber uzun zaman geçirirsiniz. Rüzgar güzel isim olmuş bence ben beğendim. bende cimcimeyi özledim aynı renkte dişi muhabbet kuşuydu. oyuncuydu kereta...

Ben bitkilere bakamasam da hayvanlara çok iyi bakarım ismini bile günlerce düşündüm (:) Çok hareketli kafesten çıktığında deli gibi uçuyor ve kendini çarpıp düşüyor....Ama olsun...Düşe düşe öğrenecek :cherry:
Hayvanlar özleniyor tabi evde bir birey oluyorlar çünkü...
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Ben bitkilere bakamasam da hayvanlara çok iyi bakarım ismini bile günlerce düşündüm (:) Çok hareketli kafesten çıktığında deli gibi uçuyor ve kendini çarpıp düşüyor....Ama olsun...Düşe düşe öğrenecek :cherry:
Hayvanlar özleniyor tabi evde bir birey oluyorlar çünkü...

Bulunduğu odada yeniyse çarpar düşer odayı tanıdımı alıştımı çarpıp düşmez :) iyi birer birey oluyorlar hemde
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Röle-sekman-clips-somun-devil-akrep-yoşi-püskül-manet-çapır-duke-easy-rider-naked-case(topcase gibi)
peg-artçı-alpine-star-dainese-revit-venom-kontra-sisy(sisy bardan)-handle
Gece gece bu kadar :)
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
Öncelikle konu sahibinden özür dilerim konuyu biraz böleceğim.. Ben de cbr kullandığınızdan dolayı oyumu cıbır ismine veriyorum :p

Bulunduğu odada yeniyse çarpar düşer odayı tanıdımı alıştımı çarpıp düşmez :) iyi birer birey oluyorlar hemde

Hiç kuş bakmayan biriyim ve çevremde bu konuda tecrübeli olan birisi de yok. Kuş alsam besleyebilir miyim ? Bakımı ne kadar zordur, neler yapılması gereklidir anlatır mısınız ? :)

Ayrıca kanarya almayı düşünüyorum. Bu kuş hakkında bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim :)
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Röle-sekman-clips-somun-devil-akrep-yoşi-püskül-manet-çapır-duke-easy-rider-naked-case(topcase gibi)
peg-artçı-alpine-star-dainese-revit-venom-kontra-sisy(sisy bardan)-handle
Gece gece bu kadar :)

artçı ismini çok beğendim! hayatta hep bir artçı gibi :)



Öncelikle konu sahibinden özür dilerim konuyu biraz böleceğim.. Ben de cbr kullandığınızdan dolayı oyumu cıbır ismine veriyorum :p



Hiç kuş bakmayan biriyim ve çevremde bu konuda tecrübeli olan birisi de yok. Kuş alsam besleyebilir miyim ? Bakımı ne kadar zordur, neler yapılması gereklidir anlatır mısınız ? :)

Ayrıca kanarya almayı düşünüyorum. Bu kuş hakkında bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim :)

kanarya beslemedim ama tabiki bakabilirsiniz kuşlar biraz dikkat ile bakımı çok kolay hayvanlardandır. İnternette bununla ilgili birsürü video ve yazı var biraz araştırırsanız kanarya ile ilgili herşeyi öğrenebilirsiniz. reklam olmasın ama uzmantv bu işleri öğrenmek için oldukça iyi oluyor :)

Bende konuyu sahiplendim :p konu sahibinden özür diliyorum :)
 
Katılım
25 May 2011
Mesajlar
684
kusunun resmini gordugumde aklimdan ilk gecen kelime piston oldu. masallah diyeyim :)
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
artçı ismini çok beğendim! hayatta hep bir artçı gibi :)





kanarya beslemedim ama tabiki bakabilirsiniz kuşlar biraz dikkat ile bakımı çok kolay hayvanlardandır. İnternette bununla ilgili birsürü video ve yazı var biraz araştırırsanız kanarya ile ilgili herşeyi öğrenebilirsiniz. reklam olmasın ama uzmantv bu işleri öğrenmek için oldukça iyi oluyor :)

Bende konuyu sahiplendim :p konu sahibinden özür diliyorum :)


İlginiz için teşekkür ederim :) internette genel bilgiler var. ben bir de kullanıcı yorumunu almak istedim :p ufak ama önemli ayrıntılar bazen belirtilmiyor. Mesela en çok merak ettiğim mevzulardan biri de şu: kuşlar istediğimiz zaman ötmeyi bırakır mı ? Kafesin üstünü örtsek susarlar( ötmeyi kesmek anlamında) mı ? Kafesten elimize alıp sevebilir miyiz, kaçarlar mı ? Acemilik her alanda var gördüğünüz gibi :)
 
Katılım
26 Mar 2014
Mesajlar
93
Öncelikle konu sahibinden özür dilerim konuyu biraz böleceğim.. Ben de cbr kullandığınızdan dolayı oyumu cıbır ismine veriyorum :p



Hiç kuş bakmayan biriyim ve çevremde bu konuda tecrübeli olan birisi de yok. Kuş alsam besleyebilir miyim ? Bakımı ne kadar zordur, neler yapılması gereklidir anlatır mısınız ? :)

Ayrıca kanarya almayı düşünüyorum. Bu kuş hakkında bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim :)

Cıbır da güzel...Ben de ce-be-re düşünmüştüm :D

İnternetten gerekli bilgilere ulaşabilirsiniz.Kuş seviyorsanız zaten bakımını da severek yaparsınız,Bir de ilgi çok önemli.

Annemlerin evde de kanaryamız var.Muhabbet kuşuna göre daha narin,hassas...Hep kanarya ve bülbül kasetleri dinletmiştik zamanında :) Çok güzel ötüyor.Sabah güzel bir kuş sesiyle uyanmak isteyen için kanarya ideal :thumleft:

Bu da kanaryamız : http://www.motosiklet.net/forum/hobiler/72652-hayvansever-motorcular-grubu-15.html
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
Cıbır da güzel...Ben de ce-be-re düşünmüştüm :D

İnternetten gerekli bilgilere ulaşabilirsiniz.Kuş seviyorsanız zaten bakımını da severek yaparsınız,Bir de ilgi çok önemli.

Annemlerin evde de kanaryamız var.Muhabbet kuşuna göre daha narin,hassas...Hep kanarya ve bülbül kasetleri dinletmiştik zamanında :) Çok güzel ötüyor.Sabah güzel bir kuş sesiyle uyanmak isteyen için kanarya ideal :thumleft:

Bu da kanaryamız : http://www.motosiklet.net/forum/hobiler/72652-hayvansever-motorcular-grubu-15.html

Hayalimdeki uyanış şeklini anlattınız :p Allahım ya ne kadar güzel bir kuşmuş o :D bacakları da benimki gibi incecik ve narin :) bakabilirim diyorsunuz yani :) Evin içinde dolaşması sizden biriymiş gibi davranması çok hoş. En yakın zamanda araştırıp almam lazım :)

Ayrıca paylaştığınız topiği görmem çok iyi oldu. Onun için de ayrıca teşekkür ederim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
İlginiz için teşekkür ederim :) internette genel bilgiler var. ben bir de kullanıcı yorumunu almak istedim :p ufak ama önemli ayrıntılar bazen belirtilmiyor. Mesela en çok merak ettiğim mevzulardan biri de şu: kuşlar istediğimiz zaman ötmeyi bırakır mı ? Kafesin üstünü örtsek susarlar( ötmeyi kesmek anlamında) mı ? Kafesten elimize alıp sevebilir miyiz, kaçarlar mı ? Acemilik her alanda var gördüğünüz gibi :)

kanarya beslemedim ondan yorum yapmadım :) ama kafesin üstünü örterseniz gece oldu sanar susarlar bu bütün kuşlarda böyledir :) eğer kendinize alıştırırsanız elinize alırsınız seversiniz, oynarsınız benim muhabbet kuşum sabahları kendisi kafesinden çıkıp ben uyurken kafama konar yorganın içinde gezerdi :cherry: beslemesi bakması eğlenceli hayvanlardır kuşlar. Didem17 nin dediği gibi ilgiyi biraz yüksek tutmak gerekir. Bırakın kaçmayı size alıştıktan sonra kafanıza pislemesinden bıkabilirsiniz :mrgreen:



Cıbır da güzel...Ben de ce-be-re düşünmüştüm :D

İnternetten gerekli bilgilere ulaşabilirsiniz.Kuş seviyorsanız zaten bakımını da severek yaparsınız,Bir de ilgi çok önemli.

Annemlerin evde de kanaryamız var.Muhabbet kuşuna göre daha narin,hassas...Hep kanarya ve bülbül kasetleri dinletmiştik zamanında :) Çok güzel ötüyor.Sabah güzel bir kuş sesiyle uyanmak isteyen için kanarya ideal :thumleft:

Bu da kanaryamız : http://www.motosiklet.net/forum/hobiler/72652-hayvansever-motorcular-grubu-15.html

kanaryanız çok güzelmiş ya tipi süper :mrgreen: kuşların eli yada ön ayakları yok ya o yüzden tiplerine bayılıyorum :p
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
kanarya beslemedim ondan yorum yapmadım :) ama kafesin üstünü örterseniz gece oldu sanar susarlar bu bütün kuşlarda böyledir :) eğer kendinize alıştırırsanız elinize alırsınız seversiniz, oynarsınız benim muhabbet kuşum sabahları kendisi kafesinden çıkıp ben uyurken kafama konar yorganın içinde gezerdi :cherry: beslemesi bakması eğlenceli hayvanlardır kuşlar. Didem17 nin dediği gibi ilgiyi biraz yüksek tutmak gerekir. Bırakın kaçmayı size alıştıktan sonra kafanıza pislemesinden bıkabilirsiniz :mrgreen:





kanaryanız çok güzelmiş ya tipi süper :mrgreen: kuşların eli yada ön ayakları yok ya o yüzden tiplerine bayılıyorum :p

Haha siz anlattıkça daha da çok ısındım kuşlara :) gezip durması benim de çok hoşuma gider. Lakin şöyle bir sorun var. Halıya felan pisleyebilir mi siz istemeden ? Pisledi diyelim temizlemesi kolay mıdır ? Annem çok titiz birisidir. O yüzden bu konu da önemli benim için :)
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
646
merhaba benimde muhabbet kuşum var adı paşa.
ismini ç ş gibi harfler olan bi isim koyarsam öğrenmesi kolay olur.
edindiğim bilgiye göre cicikuş, canım gibi kelimeleri duymak çok hoşlarına gidiyomuş.
ona göre bi parça bul :):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst